Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mies tajua että pettämisen jälkeen...

Lidbd
03.08.2018 |

Olisi suotavaa jos hän poistaisi tämän toisen naisen yhteystiedot ja lakkaisi seuraamasta häntä sosiaalisessa mediassa...koskien naisen firman ym sivut. Jos siis haluaa että oikeasti joku päivä voisin vielä antaa anteeksi ja luottaa. Kovasti yritämme korjata parisuhdetta, tämä asia kuitenkin hiertää kovasti. Mies sanoo että tämä nainen ei merkkaa mitään ja viestittely ym on loppunut jo aikoja sitten, mutta en kyllä tietenkään VII menneiden takia aivan unohtaa..Lisäksi tietenkin mietityttää, miksi mies haluaa vielä seurata naisen tekemisiä päivittäin kun tulee postauksia ja pitävät he yllä kaveruutta yllä Facebookissa.

Olenko aivan hölmö ja teenkö itsestäni naurettavaa idiootin jos annan miehelle mahdollisuuden ja yritän vielä elää hänen kanssaan vaikka hän ei halua poistaa naista kokonaan kaikista mahdollisista somekanavista? Vai pitääkö miehen vain tehdä valinta; joko minä tai tämän toisen naisen fb-kaveruus?

Mies väittää että haluaa olla vain minun kanssa eikä tarvitse pelätä mitään.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä särkee kun ajattelee, miten miehet naisia kohtelee..ja onhan niitä naisissa samanlaisia epäluotettavia ja toisen kunnioitukseen kykenemättömiä. Ei ne sanat vaan teot!

Vierailija
22/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin jo, et olen unohtanut kirjottaneeni tänne. Näitä kuspäitä on siis enemmänki liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pyytäisin kaverini Pertin meille. Joku lauantai Pertti grillaa ja minä näytän peukkua. Pertti kaataa hyvää punaviiniä laseihimme ja minä näytän peukkua. Pertti kertoo vitsin ja minä nauran. Pertti heittää lentosuukon minulle kun maistaa ruokaa ja viiniä, minäkin heitän hänelle lentosuukon. Pertti ottaa vähän rennosti ja suutelee sääriäni, näyttää sormilla sydämen, minäkin näytän sydämen molemmilla peukaloilla ja etusormillani.

Mies kysyy mitä helfetttiä me touhutaan niin sanon, että Pertti on minun livekaveri ja me livetetään. Some tai live, ihan sattanan sama.

Vierailija
24/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole puolisoa, mutta miesystävä, jonka kanssa olen kuvitellut olevamme eksklusiivisessa suhteessa. Sitten ilmestyi eräs nainen, jota alkoi hyysätä henkisesti ja viettää hänen kanssaan paljon aikaa. En usko, että heillä on ollut mitään fyysistä, mutta silti meidän välinen suhteemme meni palasille monesta syystä johtuen.

Olen aina suhtautunut vähän ylenkatseisesti ihmisiin, jotka laittavat valitsemaan ja olevat ehdottomia. Mutta tämän kokemuksen jälkeen tajuan, että minun olisi pitänyt tehdä juuri niin eikä antaa liikaa valinnanvapautta ja tilaa oman hyvinvointini ja luottamukseni kustannuksella. Meillä oli jotain todella hyvää ja sen kokoonkursiminen on ollut todella työlästä. Nainen on nyt ulkona kuvioista niin paljon kuin pystyy, mutta jos tilanne lipeäisi uudelleen siihen, missä se oli, en jäisi enää katsomaan vaan toteaisin että miehen pitää valita ja luopua toisesta ja jos hän ei sitä tee, valinta menee automaattisesti siihen, että minä poistun kuviosta.  

Vierailija
25/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa myös sanoa, ettei häntä haittaisi, että sinulla olisi kaverina joku vastaava tyyppi. Siinä vaiheessa voi toki todeta, että todellako, ei taida sitten ihan hirveän tärkeänä pitää suhdettamme. 

Vierailija
26/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mies ajattelisi jos tilanne olisi toisinpäin...aika varmasti ei tykkäisi.

Vierailija
27/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo toisen naisen deletoiminen somesta ja kaiken yhteydenpidon katkaiseminen nyt olisi aivan perusedellytys sille että hänelle voisi antaa mitään mahdollisuutta tekonsa jälkeen. Jos ei edes sitä väliltä tehdä... Tuntisin itteni aika narriksi tuossa tilanteessa.

Juuri näin, ja se olisi vasta alkua. Jos on oikeasti pahoillaan, jos ottaa oikeasti vastuun virheestään, niin tekee niin paljon muutakin. Hyväksyy ja ymmärtää, että on pettäjän tehtävä todistaa muuttuneensa, koska on ollut huono kumppani ja huono ihminen, on tehnyt vääryyden. On kiitollinen tilaisuudesta, näyttää kumppanille että on muuttunut. 

Eikä hetkeksikään loukkaannu siitä, että petetty ei luota vaan tarkastaa. Koska ymmärtää todistaneensa, ettei ole luottamuksen arvoinen ihminen.

-

Vierailija
28/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mies ajattelisi jos tilanne olisi toisinpäin...aika varmasti ei tykkäisi.

Narsistit eivät välitä: yksi menee, toinen tulee. Ihmiset ovat hyödykkeitä, kuljetaan ja eletään oma mielihyvä edellä, muita hyväksikäytten.

Vierailija
29/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa myös sanoa, ettei häntä haittaisi, että sinulla olisi kaverina joku vastaava tyyppi. Siinä vaiheessa voi toki todeta, että todellako, ei taida sitten ihan hirveän tärkeänä pitää suhdettamme. 

Ja tähän kohtaan lisätään vanha kunnon narsistiklisee:

”Ketään ei voi omistaa!”

Vierailija
30/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies petti sinua?

Vierailija
31/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Ketään ei voi omistaa!”

Ja siihen voi aina heittää vastapalloksi sen, että hyvä suhde perustuukin vahvalle vapaaehtoiselle halulle olla toiselle hyvä kumppani ja viettää aikaansa juuri hänen kanssaan. Mikäli sitä vapaaehtoista halua ei ole, kannattaa jatkaa eri suuntiin. 

Vierailija
32/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Ketään ei voi omistaa!”

Ja siihen voi aina heittää vastapalloksi sen, että hyvä suhde perustuukin vahvalle vapaaehtoiselle halulle olla toiselle hyvä kumppani ja viettää aikaansa juuri hänen kanssaan. Mikäli sitä vapaaehtoista halua ei ole, kannattaa jatkaa eri suuntiin. 

Näin.

Vierailija
33/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä ketju. Järkyttäviä äijiä. Tulee mieleen se toinen narsistiketju.

Vierailija
34/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
35/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Järkevintä jättää mies.

Vierailija
36/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tulee kiusaamaan sinut itsemurhaan saakka - eikä sekään hetkauta häntä mitenkään. Estä, kaikin mahdollisin keinoin. Pakene.

Vierailija
37/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sinä olet tuollaisessa suhteessa vielä? Mieshän on tehnyt käytöksellään päivänselväksi, ettei piittaa sinusta tai suhteestanne tuon taivaallista. Ei kuulosta siltä että olisi pahoillaan loukkaamisesta eikä edes yritä olla uskollinen jatkossakaan. Todennäköisesti seuraavalla kerralla ei vaivaudu peittelemään tuonkaan vertaa.

Vierailija
38/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisi mitään muuta kun naisena on reppana lapanen xD

Vierailija
39/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen tajua, että pettäminen on miehen tapa ilmaista ettei välitä kumppanistaan. Silloin on aika lähteä eri teille. Jos ei itse tätä tajua, niin on aika turha ihmetellä miehen ymmärtämisiä tai ymmärtämättä jättämisiä.

Vierailija
40/42 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen tajua, että pettäminen on miehen tapa ilmaista ettei välitä kumppanistaan. Silloin on aika lähteä eri teille. Jos ei itse tätä tajua, niin on aika turha ihmetellä miehen ymmärtämisiä tai ymmärtämättä jättämisiä.

Kuole nyt! Se ei ole mikään”miehen” tapa, se ei ole edes ihmisen tapa! Se on sairaan, kuvottavan yksilön ala-arvoinen alistamisyritys. Surkean saastan.