Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postiin murtauduttiin

Vierailija
03.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808032201113620_u0.shtml

Kukas helevetti sitten niistä paketeista on vastuussa lähettämisen ja noudon välillä jos ei posti?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi laittaa postipakettiin tai kirjekuoreen mitä tahansa ja väittää, että siellä oli luksuslaukku, merkkikello jne. Postilähetyksen sisältö ei ole postin tiedossa, paitsi jos se on jotain tullattavaa ja sisältö merkattu siitä syystä postilähetyksen päälle. Silloinkin se on lähinnä uskon asia, koska postin työntekijät eivät saa itse avata paketteja edes siinä tapauksessa, että epäilevät salakuljetusta. Kaiken maailman autokorjaamo- ja lastentarhavertaukset ontuvat siis aika pahasti, koska yleensä autokorjaamon ja päiväkodin työntekijät yleensä tietävät tarkasti, millainen auto ja kenen penska sinne on tuotu tai että sinne on edes faktisesti tuotu jonkun auto ja penska. 

Mutta he tietävät että sinne on tuotu paketti siitä ja siitä firmasta sille ja sille henkilölle. Joku vastuu pitäis postillakin olla!!

Vierailija
22/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vakuutusyhtiö muka korvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan KAIKEN nykyään PostNordilla tai Matkahuolto lähellä -palveluna!

Postin uskottavuus on minun silmissä ihan pakkasen puolella tänä päivänä.

Mitä tuo auttaa mahdollisissa varkaustapauksissa? Ei mitenkään.

Käsittääkseni rikoksen tekijä on vastuussa tekosistaan. Sitä en sitten tiedä miten asia menee, jos tekijää ei kiinni saada.

Vierailija
24/24 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla pitää olla vakuutus heidän haltuunsa ja kuljetettavaksi annetuille nimikkeillä. Niin yksityinen sektoriin toimii.

Mun työpaikalla esim annettiin vähän aikaa sitten täysi rekkalastillinen työnantajani myymiä tuotteita kuljetettavaksi Suomesta toiseen Pohjoismaahan asiakkaalle eli siinä oli ulkouolinen kuljetusfirma joka rekallasn kuljetti tuotteet. Rekka ajoi kolarin ennen kuin pääsi perille asiakkaan luo ja kuorma vaurioitui kokonaan käyttökelvottomaksi. Kuljetusfirman vakuutus korvasi kuorman arvon rahana työantajalleni ja lähetimme asiakkaalle uuden kuorman.

Miten Posti voi muka tästäkin pestä kätensä? Tää maa on valtionkonttoreiden osalta niin mätä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi