Postiin murtauduttiin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808032201113620_u0.shtml
Kukas helevetti sitten niistä paketeista on vastuussa lähettämisen ja noudon välillä jos ei posti?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä otan KAIKEN nykyään PostNordilla tai Matkahuolto lähellä -palveluna!
Postin uskottavuus on minun silmissä ihan pakkasen puolella tänä päivänä.
Mitä tuo auttaa mahdollisissa varkaustapauksissa? Ei mitenkään.
Käsittääkseni rikoksen tekijä on vastuussa tekosistaan. Sitä en sitten tiedä miten asia menee, jos tekijää ei kiinni saada.
Postilla pitää olla vakuutus heidän haltuunsa ja kuljetettavaksi annetuille nimikkeillä. Niin yksityinen sektoriin toimii.
Mun työpaikalla esim annettiin vähän aikaa sitten täysi rekkalastillinen työnantajani myymiä tuotteita kuljetettavaksi Suomesta toiseen Pohjoismaahan asiakkaalle eli siinä oli ulkouolinen kuljetusfirma joka rekallasn kuljetti tuotteet. Rekka ajoi kolarin ennen kuin pääsi perille asiakkaan luo ja kuorma vaurioitui kokonaan käyttökelvottomaksi. Kuljetusfirman vakuutus korvasi kuorman arvon rahana työantajalleni ja lähetimme asiakkaalle uuden kuorman.
Miten Posti voi muka tästäkin pestä kätensä? Tää maa on valtionkonttoreiden osalta niin mätä...
Mutta he tietävät että sinne on tuotu paketti siitä ja siitä firmasta sille ja sille henkilölle. Joku vastuu pitäis postillakin olla!!