Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postiin murtauduttiin

Vierailija
03.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808032201113620_u0.shtml

Kukas helevetti sitten niistä paketeista on vastuussa lähettämisen ja noudon välillä jos ei posti?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Ite oottelen pakettia jonka sisällönkin olen jo maksanut, että jos lähti tossa mukana, niin tulee kalliiks jos kukaan ei korvaa vaan tarvii sisältö uudelleen maksaa

Vierailija
2/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on kyllä p*ska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohonkin pitää saada muutos. Varkaudet tulevat vain lisääntymään kun noutopisteen ei tarvitse satsata turvallisuuteen, koska eihän heillä ole vastuutakaan.

Vierailija
4/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olla yhteydessä omaan vakuutusyhtiöön"

Hah.

Kotivakuutus varmaan korvaa postin kuljetettavana olleen verkkokauppatilauksen ilomielin.

Vierailija
5/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi jo jengin nousta takajaloilleen! Sen verran ikävästi posti k*settaa ihmisiä jälleen! Aivan uskomatonta, etteivät korvaa varastettuja tuotteita! Mikään kotivakuutus ei niitä kata. Tämä vain vahvistaa päätöstäni käyttää aina kun mahdollista jotakin muuta kuljetusfirmaa!!!

Vierailija
6/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas tekee tilauksen ja postin tiloista varastetaan paketit! Totta kai postin pitäisi korvata henkiläkuntansa tai ulkopuolisen varkaudet ja valvonnan löperyys omasta pussistaan! Saatana että vituttaa tämä nykytouhu!

Vierailija
7/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berneri vastuuministerinä maksaa Postin osingoista vastuualueensa mokailut. Veronmaksajana mitta on täysi tätä kusetusta.

Vierailija
8/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnekö ne mun pilvet katos?

Vierailija
9/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAEN pakettini heti tai saman päivän aikana kun sinne tulevat. 24/7 marketteijin jossa on automaatit ei voi murtautua. Aina on henksua paikalla

Vierailija
10/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne meni kiinan paketti, voi rähmä.

Vierailija
11/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa menisin polttamaan heidän päätoimistonsa ja sanoisin että en valitettavasti korvaa ulkopuolisen (bensa ja tulitikut) aiheuttamaa vahinkoa.

Mulle ei vittuilla.

Vierailija
12/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Postin ajatusmallia: lähetän paketin heidän kauttaan, ja jos se kuljetuksen aikana varastetaan niin Postilla ei ole mitään vastuuta?!?

Vähän sama jos lapsi on päiväkodissa ja ohikulkija nappaa lapsen, niin voiko päikky sanoa ettei se vastaa "ulkopuolisen tekemistä vahingoista". Samalla lailla se paketti on uskottu Postin hoiviin kulkemaan paikasta A paikkaan B.

Muutenkin joka vuosi ns. rahakirjeitä katoaa, joo, rahaa ei saisi lähettää postin kautta, mutta niin moni iäkäs kuitenkin tekee. Tuokin olisi helppo selvittää (jos halua olisi!) laittaa jotain pieniä jäljittimiä tm. "rahakirjeisiin" ja katsoa kenen näpeissä/missä kohtaa ne katoavat.

Mielenkiintoista olisi tietää miten muilla kuljetusfirmoilla menee nuo vastuut... Onhan se isossa kuvassa paljon mitä posti voi menettää rahaa jos esim. joku iso verkkokauppa vaihtaa toimittajaa paketeilleen näiden sekoilujen jälkeen...

Vierailija
13/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kauppaliikkeet vaihtavat toimittajaa!!!

Vierailija
14/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan KAIKEN nykyään PostNordilla tai Matkahuolto lähellä -palveluna!

Postin uskottavuus on minun silmissä ihan pakkasen puolella tänä päivänä.

Vierailija
15/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se pakettien kunto, kun tulee perille!!! Minulle tuli postin paketti jonka yli oli ajettu trukilla pari kertaa kun siinä valkoisessa paketissa oli selvät renkaan jäljet eri suunnista! Silti paketti oli viety automaattiin koska minulla on se palvelu olemassa että konttorin sijasta menee automaattiin suoraan, eikä ollut mitään lappua tai muuta paketin päällä että se on ollut vaurioitunut kun sitä on toimitettu (automaattiin saakka). Sisältö oli tottakai ihan tuhoutunut, onneksi yritys josta tilasin, korvasi minulle sen ja lähetti uuden ja sanoi että hoitaa asian postin kanssa. Toivottavasti yritys sai korvaukset siitä!

Vierailija
16/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennos: posti ei vastaa, vaikka yksikään paketti ei tulisi perille. Heille riittää, että paketit vei joku ulkopuolinen.

Voisiko vastaavaa kansalaistottelemattomuutta soveltaa muuhunkin? Autokorjaamo ei ole vastuussa autoista, jotka ovat heidän tiloissaan. Jos se katoaa tai palaa poroksi, niin voi voi. Bussikuskin ei tarvitse ajaa reitin mukaisesti, aina voi vähän sooloilla, koska ei bussikuskilla ole mitään vastuuta siitä, että päästään perille. Huvipuiston härveleihin mennään omalla vastuulla,huvipuiston ei tarvitse korvata mitään. Gluteeniton kakku voi sisältää gluteenia, koska vain syöjä on vastuussa.

Vierailija
17/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tilaan kaiken Saksasta ja DHL tuo.

Sori suomalaisyritykset että rahani menee Saksaan, mutta juuri siksi suomalaisyritysten kannattaisi nousta barrikadeille tuon Postin suhteen koska menettävät asiakkaita kun lähetyksiin ei voida luottaa.

Vierailija
18/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa menisin polttamaan heidän päätoimistonsa ja sanoisin että en valitettavasti korvaa ulkopuolisen (bensa ja tulitikut) aiheuttamaa vahinkoa.

Mulle ei vittuilla.

😂😂😂😂

Vierailija
19/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin vähän postia käytän nettitilauksiin kuin mahdollista, sen verta epäluotettava

Vierailija
20/24 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi laittaa postipakettiin tai kirjekuoreen mitä tahansa ja väittää, että siellä oli luksuslaukku, merkkikello jne. Postilähetyksen sisältö ei ole postin tiedossa, paitsi jos se on jotain tullattavaa ja sisältö merkattu siitä syystä postilähetyksen päälle. Silloinkin se on lähinnä uskon asia, koska postin työntekijät eivät saa itse avata paketteja edes siinä tapauksessa, että epäilevät salakuljetusta. Kaiken maailman autokorjaamo- ja lastentarhavertaukset ontuvat siis aika pahasti, koska yleensä autokorjaamon ja päiväkodin työntekijät yleensä tietävät tarkasti, millainen auto ja kenen penska sinne on tuotu tai että sinne on edes faktisesti tuotu jonkun auto ja penska. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi