Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisen ihmisen monet seksikumppanit ärsyttää sinua?

Moraalistako kyse?
03.08.2018 |

Juuri poistui ketju, jossa mies kertoi harrastaneensa seksiä 150 naisen kanssa parissa vuodessa. Moni arvosteli seksihurjastelua. Ymmärrän, että se ärsyttää toista miestä, joka ei itse saa seksiä. Mutta miksi se ärsyttää juuri sinua? Eihän se ole mitenkään sinulta pois, jos kaksi vapaaehtoista harrastaa seksiä keskenään eikä ketään petetä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lähinnä ärsyttää se, että useiden kumppaneiden kierrättämistä sekä irtosuhteita juhlistetaan jotenkin hyvänä ja haluttavana asiana. Vahvistaa vain tätä kapitalismin negatiivista puolta, että miedän on kulutettava ja saatava jatkuvasti uutta.

Vierailija
42/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi miestä jolla on ollut enemmän kuin yksi tai kaksi seksikumppania. Enempi on jo saastainen.  Hän on kuin mätä omena josta menee sormi läpi, en halua koskea sellaiseen.  

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei ärsytä jos jollain random jampalla on vaikka 100 000 seksikumppania, mut jos oma puoliso sanosi et hei "mul oli mutuen 100 pirkkoo ennen sua :) " niin kyllä se vähän ärsyttäis, tulis sellai olo vaan että en riitä sitten kerta niin monet on koettu ja testattu, jotenkin ällöttäisi tietää. Toki kaikilla on menneisyys, eikä siinä mitään vaikka jos sinkkuna ollutkin mutta en haluaisi tietää. Miksi pitää kertoa edes? Mihin se vaikuttaa? Ok, ymmärrän jos ei ole kokenut yhtään että voi sanoa toiselle että hei, en ole kokenut joten en ehkä osaa sitä ja tätä joten bear with me tai jotain, mut että "hei oon muuten pannu täs 150 naisenkaa ennen sua et osaan asiani ;)))" niin ällöttäs vaan :D en halua sitä mielikuvaa päähäni hänestä panemassa muita pirkkoja. (anteeksi kaikki pirkko nimiset XD) !

Vierailija
44/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Menin naimisiinkin sellaisen ns suositun miehen kanssa.

Asia tuntuu ärsyttävän niitä miehiä, jotka eivät sas naisia ja he kokevat, että joku mies rohmuaa naiset heiltä. Ja ehkä niitä naisia, jotka haluaisivat sellaisen supermiehen, mutta eivät saa, ovat vähän kateellisen katkeria.

Jos toisen jetjun ap mies luet tätä, niin olisin halunnut kuulla, millainen nainen on mielestäsi huvä sängyssä ja millainen on huono, oma mieheni, jolla on valtava kokemusmäärä, väittää, että olisin muka hyvä, mutten usko sitä, kun en oikein edes tee mitään.

Usko huviksesi niin muut naiset lähinnä säälivät sinua. Hienoa kuitenkin jos itse olet tyytyväinen parisuhteeseesi. Yllättävästi fiksutkin naiset haksahtavat miehesi kaltaisiin elostelijoihin. 

Tämä on aika outo kommentti. Ensinnäkäön en ole kiinnostunut siitä, mitä muut naiset mahdollisesti ajattelevat avioliitostani. Ei ole koskaan tullut edes mieleeni pohtia sitä. Toisekseen miksi oöetat suhteeni olevan huono? Omasta mielestäni mieheni on unelmamies kaikin puolin. Seksikin on myös loistavaa vielä näin bupsoenkin jälkeen. On vähän itsensä pettämistä ja happamia pijlajanmarjoja uskptella itselleen, että komea ja kokenut mies olisi huono sämgussä. Asia on oikeati juuri päinvastoin.

Julistit, että muut ovat kateellisia miehestäsi ja hänessä on jotain erityistä, koska on ollut suosittu. No en minä ainakaan ole. Ei kiinnosta sun miehes tippaakaan. En arvota ihmisiä jonkun yleisen suosittumittarin perusteella vaan olen pariutunut minulle parhaan miehen kanssa. Ei kiinnosta mitä muut hänestä ajattelevat. Enkä joudu kyselemään epävarmana vauvapalstoilla millainen on hyvä sänkykumppani tai miettimään kelpaanko. Ei ole tarve todistella tai näyttää mitään tai pitää statusmiestä, -taloa, -työtä tai -autoa. Vahvasti epäilen miten kukaan muu voisi olla parempi sängyssä kanssani kuin juuri tuo oma huomaavainen ja ahkerasti kanssani harhjoitellut mieheni, joka on huomattavasti kokemattomampi kuin sinun suosittu ympäriinsä paneskellut miehesi. Eikä ole ollut yhtään sukupuolitautia meillä.

Vierailija
45/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu ihmisen perustarpeisiin ja voi olla oikein hyvää, vaikka minkäänlaista tunnesidettä toiseen osapuoleen ei olekaan. Ihmisiä on erilaisia, toiset tarvitsevat tunteita toista osapuolta kohtaan harrastaakseen seksiä, toiset suhtautuvat ei niin tunneperäisesti ja haluavat uusia kokemuksia useamman ihmisen kanssa. Jos molemmat harrastavat seksiä omasta vapaasta tahdostaan, eikä siihen liity valehtelua tai hyväksikäyttöä, niin keneltä se on pois?

On jotenkin vanhakantaista ajattelua, että mies saa ja nainen antaa. Eiköhän seksissä molemmat ole saavana ja antavana osapuolena.

Vierailija
46/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa minun puolesta harrastaa seksiä niin monen henkilön kanssa kun haluaa, mutta arvostan hillitympää ja harkitumpaa käytöstä samalla tavalla kuin arvostan esimerkiksi älykkyyttä tai iloisuutta. Näitä arvostamiani luonteenpiirteitä etsin myös tulevasta kumppanistani. Olen huomannut kymmenien ihmisten kanssa seksiä harrastaneiden ihmisten olevan impulsiivisiä ja tunteiden ja viettien ohjaamia ihmisiä ja en koe olevani kovinkaan hyvä match heidän kanssaan. Eli suuri seksikumppanien määrä on mielestäni kohtuullisen hyvä merkki kohdallani luonteiden kohtaamattomuudesta.

Vierailija
47/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistä ihmeen lankeamisesta puhutte? Onko joillekin naisille noin vaikea uskoa, että moni nainen haluaa seksiä ilman mitään enempää? Minä olen innostunut näistä naistenmiehistä sitä enemmän, mitä vanhemmaksi tulen. On ihanaa, kun mies todella tietää, mitä tekee. Ei koinnosta yhtään mikään herkkä romanttinen kuhertelu...

N48[/quote]

Taidat olla aika yksinkertainen tapaus. Luulet olevas viehättävä vaikka ukot näkee sut pimppinä. Taidat leikkiä jotain teiniä. Yök[/quote]

Olen nimimerkki N48:n kanssa täysin samaa mieltä. Todellisuudessa nämä "kiltit romantikot" ovat usein niitä, jotka eivät oikein handlaa petihommia ja joilla on pieni muna. Tällä miesryhmällä on usein myös heikko itsetunto ja he ovat äärimmäisen mustasukkaisia. Eli kierrettäköön kaukaa.

Miksi oletetaan, että nainen ei voisi miehen tavoin ajatella pelkästään sitä, millaista seksiä laadullisesti saa ja miten mies ottaa hänet sänkgyssä? Minä ainakin ajattelen! Onnistuin osumaan kultasuoneen, kun miespuolinen työkaveri lähti kerran saattamaan minua kotiin. Kukaan ei ollut koskaan tehnyt mulle sellaisia juttuja. Jäin koukkuun.

En halua parisuhdetta, haluan häneltä pelkkää seksiä. Just noin.

Vierailija
48/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilyttää, että mitä mies ajattelee naisista, kun on noin paljon seksikumppaneita. Että käy vaan heittämässä mällit ämpäriin ja moikka.

Vierailija
49/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin kerran sellaisen miehen. Hän halveksi naisia ja naureskeli heille ja kehuskeli kaadoillaan, melko lapsellista.

Komea oli kuin Elvis mutta läpimätä.

Sanoi yhdellekin naiselle ota pikkarit pois sillä aikaa kun haen sulle drinkin. Ja arvaili pikkareiden väriä. Röyhkeä.

Mies oli 34v, tytöt/naiset 18-24v, sen vanhemmat eivät kelvanneet. Oli 16v tehnyt raskaaksi.

En voi ymmärtää miten naiset suostuu tommoseen kohteluun.. sit valitetaan ku miehet on tollasia kun ite antavat sellaisille kulkuluvan.

Juuri näin. Joku nainen sen juuri tuossa sanoikin, että he haluavat miehen, joka kohtelee heitä kuin paskaa. Onhan se toisaalta tullut huomattua jo kauan sitten, että ihmiset haluavat aina eniten sitä mitä eivät voi saada.

Vierailija
50/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin kerran sellaisen miehen. Hän halveksi naisia ja naureskeli heille ja kehuskeli kaadoillaan, melko lapsellista.

Komea oli kuin Elvis mutta läpimätä.

Sanoi yhdellekin naiselle ota pikkarit pois sillä aikaa kun haen sulle drinkin. Ja arvaili pikkareiden väriä. Röyhkeä.

Mies oli 34v, tytöt/naiset 18-24v, sen vanhemmat eivät kelvanneet. Oli 16v tehnyt raskaaksi.

En voi ymmärtää miten naiset suostuu tommoseen kohteluun.. sit valitetaan ku miehet on tollasia kun ite antavat sellaisille kulkuluvan.

Niin no tuossakin mainittiin että vain nuoret tytöt ja naiset kelpasivat. Tuossa iässä sitä on vielä niin nuori ja tietämätön että lankeaa typeryyksiin paljon helpommin. Näin kolmekymppisenä jo näkee ihmisten läpi paremmin eikä ole enää niin epävarma ja miellyttämisenhaluinen, eli ei ole niin helposti hyväksikäytettävissä. Ja kyllä ne nuoret pojat on ihan yhtä tyhmiä kuin tytötkin, eli turha on pelkästään naisia halveksia heikkouksistaan.

Olen 22-vuotias enkä ikinä lankeisi noin läpinäkyvään saati hyväksyisi tollaista kohtelua.

Ja kyllä niitä on vanhempiakin jotka lankee tommosiin, että ei se iästä riipu.

Mistä ihmeen lankeamisesta puhutte? Onko joillekin naisille noin vaikea uskoa, että moni nainen haluaa seksiä ilman mitään enempää? Minä olen innostunut näistä naistenmiehistä sitä enemmän, mitä vanhemmaksi tulen. On ihanaa, kun mies todella tietää, mitä tekee. Ei koinnosta yhtään mikään herkkä romanttinen kuhertelu...

N48

Taidat olla aika yksinkertainen tapaus. Luulet olevas viehättävä vaikka ukot näkee sut pimppinä. Taidat leikkiä jotain teiniä. Yök

Tota. Tässä vaiheessa uraa ja elämää minusta on täysin sama, näkeekä mies minut seksiobjektina vai "enempänä", kun kerran yksityiselämässä kohdataan. Työkuviot ovat aivan eri asia ja siellä saan ihan paljon kunnioitusta asemani puolesta. Olen itsekin kiinnostunut noista miehistä vain fyysisesti, joten oletan saman toimivan toisinpäinkin. Kuulostst vielä nuorelta ja epävarmalta itse.

Ps. Käytän jo hormonikorvaushoitoa vaihdevuosiin. Kun estrogeenin määrä laskee, testosteronin osuus korostuu ja nsiset kiinnostuvat seksistä enemmän kuin nuorena. En leiki teiniä kuten arvelet, vaan olen itsevarmasti oman ikäinen ja oman ikäisten miesten kanssa pelehdin.

Ps.2. Miksen saisi tuntea olevani viehättävä?... Ehkä ongelma onkin, että nuorista on kamalaa ajatella omien vanhempiensa viettävän villiä seksielämää.

N48

Vierailija
51/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä meidät on tehty tänne tekemään luonnon puolesta. Kaikki muu on vain kehittyneen älyn luomaa hienostelua ja illuusiota.

Vierailija
52/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen tarvitsen vahvan tunnesiteen, jotta voin sitoutua toiseen. Valitettavasti ihastun ja rakastun vain harvoin. On huomattavasti rehellisempää harrastaa toisen kanssa pelkkää seksiä, kuin leikkiä olevansa sitoutuneessa parisuhteessa ilman tunteita. Pitäisikö elää ilman seksiä vuosikaudet, kun ei tapaa ketään jonka kanssa haluaisi parisuhteen? Jos tunteita ei ole, niin miksi ostaa koko lehmä, jos haluaa vain silloin tällöin maitoa?

N40+

Vierailija
53/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun en tiedä asiasta, sillä ei ole mitään väliä. Tavallaan onhan se tyhmää jonkun toisen seksielämästä olla niin kiinnostunut että se häiritsee :D Vaan kun tiedän ihmisiä jotka panee kaikkea liikkuvaa ja sitten niitä, jotka panee vain statuksen tai muun ominaisuuden takia en voi olla miettimättä eikö oikeasti oo muuta maalia kuin seksi? Minä saan seksiä kyllä milloin vain ja keneltä vain jos haluan, mutta toisaalta itse olen sillä tavalla vanhoillinen että jossain määrin en halua harrastaa seksiä ihmisten kanssa kenen kanssa en voisi kuvitella olevan joitain muutakin. Kehitän tunteita ja ihastun hirveän helposti, sekä olen todella seksuaalinen, joten säästän siinä lähinnä itseäni etten peuhaa kaikkien kanssa mutta myönnettäköön, vähän kateelliseksi tulee kun ei itse uskalla olla aivan niin vapaa kuin monet muut. Siksi se varmaan joissain tapauksissa ärsyttää jos jollain on oikeasti monia kumppaneita.

Vierailija
54/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole mikään perustarve. Ruoka, juoma ja suoja luonnonvoimilta on. Seksin puute ei tapa. Ihminen pärjää yksikseen erakkona vaikka koko ikänsä.

Itse olen sen verran tiukkapipo, että oudoksun sitä, että ihmiset menee ja panee kymmeniä ja satoja muita. Pakostikkin tulee mieleen, että kyseessä on tällöin jollain tapaa häiriintynyt tai vaillinaisesti kehittynyt yksilö.

Itsekkin nautin seksistä ja se on keskeinen osa parisuhdettani. Mutta itse kyllä olen sillä tapaa nirso, että en ole koskaan halunnut seksiä muuta kuin puolisoni kanssa. Edes sinkkuna. Joten on vaikea käsittää, mitä joku saa randomeista vaihtuvista kumppaneista. Itseäni ajatus lähinnä ällöttää ja antaa kyseisestä henkilöstä jotenkin viallisen , säälittävän ja moraalittoman vaikutelman. Toki jokainen saa tehdä mitä lystää kunhan ei riko lakia.

Vierailija
55/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole normaalia pökkiä kaikkea mikä liikkuu.

Sitoutumiskammoinen?

Omituinen termi tuo sitoutumiskammoinen. Vähän sama kuin jokainen joka ei halua istua muurahaispesässä olisi muurahaispesäkammoinen.

Vierailija
56/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalistako kyse? kirjoitti:

Juuri poistui ketju, jossa mies kertoi harrastaneensa seksiä 150 naisen kanssa parissa vuodessa. Moni arvosteli seksihurjastelua. Ymmärrän, että se ärsyttää toista miestä, joka ei itse saa seksiä. Mutta miksi se ärsyttää juuri sinua? Eihän se ole mitenkään sinulta pois, jos kaksi vapaaehtoista harrastaa seksiä keskenään eikä ketään petetä.

Ei ärsytä yhtään, toisen miehen hurjastelut. Naisten hurjastelut ärsyttää, vain koska en voi tietää onko uusi tuttavuus niitä naisia vai ei, joten käytännössä kaikki naiset ovat (voisivat olla) hurjastelijoita. 

Vierailija
57/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sitä hurjastelua naiset arvostelleet, eivät miehet.

Niinkun useimpia asioita.

Ei mua liikuta kenenkään seksikerrat. Kunhan ovat vapaita. Jos ei, säälittää petetty puoliso. Etenkin jos hän on sairas tms.

Vierailija
58/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen joillakin miehillä naisen monien aiempien seksikumppaneiden olevan itsetuntokysymys. Tulee suorituspaineita, kun ajattelee naisen vertaavan häntä aiempiin kumppaneihin.

Vierailija
59/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen joillakin miehillä naisen monien aiempien seksikumppaneiden olevan itsetuntokysymys. Tulee suorituspaineita, kun ajattelee naisen vertaavan häntä aiempiin kumppaneihin.

Miehet eivät ole naisia. Jos tulkitset miehiä naisten motiiveilla, naisten vaistoilla, menee aina metsään. 

Tuommoinen nainen on hyvä panokaveriksi, mutta ei semmoiseen kannata luottaa, eikä kannata rakentaa elämä yhdessä. Jos kyse olisi pelko vertailusta entisiin, niin silloin ei edes panisi.

Vierailija
60/79 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä vieraat ihmiset tekevät, mutta kumppaniksi en halua jatkuvia irtosuhteita harrastavia. En halua impulsiivista ja viettien varassa elävää henkilöä kumppaniksi, ja sitähän nää irtosuhteilijat on, kun ei muka pysty itse tyydyttämään itseään. Eihän seksiä "vieraan" kanssa voi edes verrata seksiin henkilön kanssa, jota rakastaa ja johon on syvä henkinen yhteys. Mulle seksi on siis enemmän kuin genitaalien hinkkaamista yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme