Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaatte kustannukset etäsuhteessa?

Vierailija
03.08.2018 |

Mies on meillä 10 vrk kuussa ja minä hänen luonaan 2 vrk. Hänen mielestään hän menee siinä siivellä, koska kuitenkin teen ruokaa jne. Itsestäni tuntuu oudolta, että olisin ilmaiseksi yli viikon joka kuu jossain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ruoat voisi kyllä ostaa yhdessä. Monesti viikonloppu alkaakin yhteisellä kauppareissulla, kun en itselleni jaksa tehdä mitään hienoa ruokaa. Yhdessä sitten kokkaillaan jotain parempaa.

Vierailija
2/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jaksaa pihtaria, joku ei. Elämä on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kustannuksia mietittiin lähinnä matkojen osalta. Eli minun oli helpompi matkustaa kun opiskelin.

Ruoat ostettiin "puoliksi" eikä ikinä laskettu sen kummemmin. Yhdessä ollaan oltu jo 20 vuotta.

Vierailija
4/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä jolle on ok mennä muiden siivellä.

Itse välillä sanon että tule vaan käymättä kaupassa, mies ei suostu vaan käy tullessaan meille ruokakaupassa. Hän ostaa tullessa myös muita tarpeellisia tarvikkeita, ja minun luona ollessa huoltaa autoani ja asuntoani. Hän on tuonut itseltään kalusteita kun minulla on puuttunut. Koska ei osaa kokata, väliä hän hakee meille noutoruokaa tai vie ulos syömään.

Vierailija
5/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies tuo ajatteleva. Minä en kaipaa apua missään käytännön jutussa koska osaan vaihtaa autonrenkaat ja tapetoida seinät. Olen hyvätuloinen. Ihmetyttää ajatusmaailma, että hänellä ei ole luonani asumiskustannuksia omasta mielestään. Esimerkiksi syö kuitenkin enemmän ja monia asioita en tekisi ilman häntä, esim. saunoisi. Ostattaa minulla lahjat, esim. tänä kesänä meidät oli kutsuttu häihin alun perin minun ystäväni luo, niin minä maksoin häälahjan ja matkat yms. Raha ei siis ole ongelma, vaan ajattelemattomuus kyrsii. Vai tahallinen säästö.

Vierailija
6/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei puhetta tajua, niin pidä säästöviikot, kun mies on kylässä. Puurolla ja kasviskeitoilla kyllä elää, saunomisen estät, kun otat sulakkeen pois.