Anne Kukkohovi Jenkeissä Biitsillä
Waude kun on muodokas Annen kroppa, pakarat & reidet seksikkäät ja isot : ) Onko Anne teidän mielestä lihonut??
https://www.instagram.com/p/Bl9VHgJFohW/?hl=en&taken-by=annekukkohovi
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aaveemamma postaus tuollaisen kuvan, haukkuminen rantavalaaksi alkaisi..
Ekan kerran elämässäni voin sanoa, että näytän ihan mallilta. ;)
Onhan se lihonut ihan kamalasti, kun vaikka katsoo ohjelmia joita on juontanut. Mikä se leipuriohjelma olikaan?
Vielä muutama vuosi sitten oli tosi timmi ja nuorekas kun mainosti jotain lisäravinnetta.
Onhan hän kaunis, mutta voisi pudottaa jo muutaman kilon.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis Anne ja ikää jo 47v (1970)näyttää mun mielestä 10v nuoremmalle. Anne laittanut vähän täytettä huuliinsa mut sen kyllä suvaittakoon.
Miksi se sössöttää tv:ssä niin että hyvä kun saa selvää? Huulitäytteet vai tekohampaat?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se lihonut ihan kamalasti, kun vaikka katsoo ohjelmia joita on juontanut. Mikä se leipuriohjelma olikaan?
Vielä muutama vuosi sitten oli tosi timmi ja nuorekas kun mainosti jotain lisäravinnetta.
Niin joo, lähes viisikymppinen nainen. Tuskin nyt edes kuvittelee pärjäävänsä mallimaailmassa, kunhan pelleilee julkisuudessa. Tietää kyllä homman nimen. Eikös hänellä ole jotakin luontaiskosmetiikkahörilyäkin?
Kaunis eikä mikään ylipainoinen 😘😍
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aaveemamma postaus tuollaisen kuvan, haukkuminen rantavalaaksi alkaisi..
Av-mamma todennäköisesti on rantavalas. Suomiakat on aika tuhteja nykyään.
Jos kasvot olisivat rumat, häntä haukuttaisiin läskiksi eikä kehuttaisi. Mutta Annehan on ihmisenä muutakin kuin ulkonäkönsä - kauneutensa, hoikkuutensa, seksikyytensä, lihomisensa, vanhenemisensa. Toivottavasti muistaa sen edes itse, koska muiden tuntuu olevan vaikea nähdä hänen ulkonäkönsä taakse.
Ja tässäkin ketjussa joku ukkeli uskoo, että kaunis nainen on hyvä sängyssä. Ulkonäöllä ei ole sänkypuuhissa kyllä mitään muuta osaa kuin esteetiikka.
Todella upea kroppainen "Sinkku" Mimmi
Vierailija kirjoitti:
Leipuriohjelman uudet jaksot Maikkarille syksyllä. Siksi näitä juttuja Annasta useita myös uusimmassa Anna-lehdessä. Julkisuutta ohjelmalle ja Annelle.
Anne käy samalla kuntosalilla Hesassa kun itse niin kroppa on tosi timmissä kunnossa ja Sixpack tosi SUPER. Timmi & pyöreä PYLLY & tiukat umppatrikoot vielä tuo hyvin sen esille ja Anne muotitietoinen että käyttää stringejä alka ettei jää rajoja mut todella hyvin näytti olevan peppuvaossa....
Vierailija kirjoitti:
Anne käy samalla kuntosalilla Hesassa kun itse niin kroppa on tosi timmissä kunnossa ja Sixpack tosi SUPER. Timmi & pyöreä PYLLY & tiukat umppatrikoot vielä tuo hyvin sen esille ja Anne muotitietoinen että käyttää stringejä alka ettei jää rajoja mut todella hyvin näytti olevan peppuvaossa....
Sori, mutta et vaikuta kovin fiksulta tyypiltä. Joo, varmasti olet salilla viihtyvä miehenköriläs(?), mutta aivojakin voi ja pitää treenata.
Vierailija kirjoitti:
Jos kasvot olisivat rumat, häntä haukuttaisiin läskiksi eikä kehuttaisi. Mutta Annehan on ihmisenä muutakin kuin ulkonäkönsä - kauneutensa, hoikkuutensa, seksikyytensä, lihomisensa, vanhenemisensa. Toivottavasti muistaa sen edes itse, koska muiden tuntuu olevan vaikea nähdä hänen ulkonäkönsä taakse.
Ja tässäkin ketjussa joku ukkeli uskoo, että kaunis nainen on hyvä sängyssä. Ulkonäöllä ei ole sänkypuuhissa kyllä mitään muuta osaa kuin esteetiikka.
Kirjoititpa hyvin! On todella tyhmää ajatella, että kaunis = miellyttävä, älykäs, seksuaalisesti halukas ja kyvykäs. Kaunis voi olla toki kaikkea näitä, mutta niin voi olla vähemmän hohdokkaampikin.
No herranjumala ei toi nyt hoikkakaan ole!!!!
Kyllä kelpaisi ja kasvoiltaan tosi kaunis, samoin helena ahti halberg.
Runkkukulli kyllä sykkii kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aikuista naista vaivaa? On vissiin pakko julkaista rantakuva, että saa kehuja. Kehujina sitten nuo ihanat peräkamarin tumputtajat. Hyi yök! Oksennus tulee, kun ajattelee, että itse olisi tuommoisten miesten kehujen kohde. Siksipä insta on yksityinen ja rantakuvia en siellä julkaise. Yök nuo ukot, yök.
Tälle peräkammarin tumputtajalla on kaunis vaimo,kaksi upeaa lasta, hieno omakotitalo kehyskunnassa ja ura Helsingin keskustassa.
Harmi etten saanut kehua julkisuuden henkilöä vaikka hän laittoi kuvansa juuri sitä varten näyviin.
Tosiaalta, ketä kiinnostaa loputon kateutesi sinua kauniimmista ihmisistä. Mene ulos, ja aloita oman elämäsi eläminen.
Minulla ei ole mitään syytä kadehtia Annea, mutta itse annoit syytä sääliä vaimoasi. Jos aikuinen perheellinen "mies" tykkäilee ja kehuu jonkun tyrkyn rantakuvaa, niin kyllä sitaatit on paikallaan.
Peräkämmarin tumputtava toppe, ei mitään muuta. Hyi!
Mene sinä antamaan aikaasi perheellesi, äläkä notku täällä ja selaamassa nettiä (työajalla? Urasi keskellä?). Upeat lapsesi tarvitsevat kaiken aikas, joka hienolta urallasi jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aikuista naista vaivaa? On vissiin pakko julkaista rantakuva, että saa kehuja. Kehujina sitten nuo ihanat peräkamarin tumputtajat. Hyi yök! Oksennus tulee, kun ajattelee, että itse olisi tuommoisten miesten kehujen kohde. Siksipä insta on yksityinen ja rantakuvia en siellä julkaise. Yök nuo ukot, yök.
Tälle peräkammarin tumputtajalla on kaunis vaimo,kaksi upeaa lasta, hieno omakotitalo kehyskunnassa ja ura Helsingin keskustassa.
Harmi etten saanut kehua julkisuuden henkilöä vaikka hän laittoi kuvansa juuri sitä varten näyviin.
Tosiaalta, ketä kiinnostaa loputon kateutesi sinua kauniimmista ihmisistä. Mene ulos, ja aloita oman elämäsi eläminen.
Minulla ei ole mitään syytä kadehtia Annea, mutta itse annoit syytä sääliä vaimoasi. Jos aikuinen perheellinen "mies" tykkäilee ja kehuu jonkun tyrkyn rantakuvaa, niin kyllä sitaatit on paikallaan.
Mene sinä antamaan aikaasi perheellesi, äläkä notku täällä ja selaamassa nettiä (työajalla? Urasi keskellä?). Upeat lapsesi tarvitsevat kaiken aikas, joka hienolta urallasi jää.
No joha on katkeran ja yksinäisen ämmän vikinää. Mistä lähtien julkisuuden henkilöitä ei ole saanut kommentoida?
Mee syöttään kissojas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä antamaan aikaasi perheellesi, äläkä notku täällä ja selaamassa nettiä (työajalla? Urasi keskellä?). Upeat lapsesi tarvitsevat kaiken aikas, joka hienolta urallasi jää.No joha on katkeran ja yksinäisen ämmän vikinää. Mistä lähtien julkisuuden henkilöitä ei ole saanut kommentoida?
Mee syöttään kissojas.
😘 Miksi typerien kuolaavien ukkojen ja jonkun tyrkyn huomiohuoraamista ei saa kommentoida?
Nyt en oikein ymmärrä, kommentoijat yrittävät estää kommentointia. Hyvä osoitus peräkammarin poikien älystä.
Kommentointia noilla kuvilla käsittääkseni haetaankin.
Sitä en käsitä, että miksi? Kuka aikuinen fiksu ihminen kaipaa tuollaista? Vastaus on, ei kukaan. Vain huomioinhakuinen, itsestään epävarma ja julkisuutta kaipaava noin tekee.
Kävin minäkin uteliaisuuttani katsomassa kommenttinsa jättäneiden kuvia, juu... noh jääköön sanomatta, kohteliaisuussyistä.
Ohiksena tässä tämän totean.
Onko jo uudet kumppanit löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Onko jo uudet kumppanit löytynyt?
Löytyneet siis!!!
Yhtään en ihmettele. Vaikka Anne on kaunis, on hänessä jotakin miesmäisen kulmikasta. Menisi hyvin transgenreen.