Anne Kukkohovi Jenkeissä Biitsillä
Waude kun on muodokas Annen kroppa, pakarat & reidet seksikkäät ja isot : ) Onko Anne teidän mielestä lihonut??
https://www.instagram.com/p/Bl9VHgJFohW/?hl=en&taken-by=annekukkohovi
Kommentit (44)
Anne julkaisi Instassa kesällä yhden seksiä tihkuvan kuvan, jossa hän on rannalla uimapuku yllä käsiensä ja jalkojensa varassa "selällään" kaarella ikään kuin se olisi aivan uusi kuva. No vaatiihan se notkeutta toki.
Sai tietenkin paljon tykkäyksiä ja pääosin miesten kuolaavia , seksipitoisia kehuja , kuten aina. Muistin nähneeni sen aiemmin ja sehän tosiaan oli jo hänellä Instassa oleva monen vuoden vanha kuva, jolloin hän oli paljon solakampi.
Seksikäs ja haluttavan näköinen nainen hän minustakin on, mutta näin meitä viedään somessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kasvot olisivat rumat, häntä haukuttaisiin läskiksi eikä kehuttaisi. Mutta Annehan on ihmisenä muutakin kuin ulkonäkönsä - kauneutensa, hoikkuutensa, seksikyytensä, lihomisensa, vanhenemisensa. Toivottavasti muistaa sen edes itse, koska muiden tuntuu olevan vaikea nähdä hänen ulkonäkönsä taakse.
Ja tässäkin ketjussa joku ukkeli uskoo, että kaunis nainen on hyvä sängyssä. Ulkonäöllä ei ole sänkypuuhissa kyllä mitään muuta osaa kuin esteetiikka.
Kirjoititpa hyvin! On todella tyhmää ajatella, että kaunis = miellyttävä, älykäs, seksuaalisesti halukas ja kyvykäs. Kaunis voi olla toki kaikkea näitä, mutta niin voi olla vähemmän hohdokkaampikin.
Minä taas muistelen lukeneeni, että ulkoinen symmetria (kasvot, vartalon suhteet) kertoo hyvää myös luonteesta. Jos naama on vino ja silmät tihrustavat, olen epäileväinen.
Anne on SINKKU👌😘😍😉❤🔥