Mikä on tekosyysi siihen ettet ole kertaakaan ostanut itse kondomeja?
Minusta se kuuluu perusasioihin kun on parisuhteessa. Turha siinä luottaa siihen että mies on muistanut hankkia niitä.
Kommentit (57)
En tiedä miksi jotkut luottavat että mies hankkii.. Minä ja miesystäväni ostamme molemmat. Myös kun vielä käytin toista ehkäisyä, mies omasta pyynnöstään maksoi puolet.
No se ettei parisuhteessa tarvita kondomia kun on muu ehkäisy
Ei taida täältä sitten löytyä ihmisiä, jotka eivät olisi ostaneet kondomeja?
Minulla ei ole pylvästä, mitä tarvitsisi sateella peittää. Olen nainen, joka ei ole tekemisissä miesten kanssa. Ovat kuulemma hankalia. Kiitos ja hyvästi.
En saa kädestäni tauteja. Puhtaalla kädellä vatkaan.
En ole ostanut kondomeja ikinä.
Käytättekö te parisuhteessa kondomia? Jotain tautejako?
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut kondomeja ikinä.
Käytättekö te parisuhteessa kondomia? Jotain tautejako?
Et suhteiden alussakaan! Hyi! Jotkut keräävät seksitauteja urakalla.
olen kyllästnyt naisiin ja en ole parisuhteessa. mutta ihmettelen naisia , jotka ei tunge tyttärensä ja omaan lompakkoon kondomeja. toki sama homma miehille, mutta naisilta usein puuttuu kondomi kun tapaa sen idiootin jonka lapsen kanssa on yh 18 vuotta ja sitten 18 vuotta lisää lapsenlapsen kanssa kun idiootilapsi ja idiootti tyttöystävä muuttaa goalle
Vierailija kirjoitti:
olen kyllästnyt naisiin ja en ole parisuhteessa. mutta ihmettelen naisia , jotka ei tunge tyttärensä ja omaan lompakkoon kondomeja. toki sama homma miehille, mutta naisilta usein puuttuu kondomi kun tapaa sen idiootin jonka lapsen kanssa on yh 18 vuotta ja sitten 18 vuotta lisää lapsenlapsen kanssa kun idiootilapsi ja idiootti tyttöystävä muuttaa goalle
Meillä minulle kumit osti alkuun isä. Sitten ostin myöhemmin itse, kun miehiä tapailin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä minulle kumit osti alkuun isä. Sitten ostin myöhemmin itse, kun miehiä tapailin.
Mihin käytit niitä jos et tapaillut miehiä?
Miksi olisin ostanut? Mihin mä niitä tarvitsisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin käytit niitä jos et tapaillut miehiä?
Alussako? En pitkään aikaan mihinkään. Isä vain oli sitä mieltä, että on hyvä varautua jos tulisi äkillinen tarve kumien käyttöön.
Olen neitstyt.
Kerran minun piti päätyä panemaan yhtä tuttavamiestä, jolloin pyysin miestä tuomaan, koska itse varmaan tietää kokeneena, mikä parhaiten itselle sopii, ja varmaan itsellä on kumeja kotona. Ei sitten kuitenkaan päädytty sänkyyn, kun selvisi, että miehellä on vaimo.
Minulla on periaate.
Paljaalla tai sitten ei ollenkaan.
En tiedä mitä kokoa mies käyttää.
up