Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia säätö-/moottorisängyistä?

Vierailija
02.08.2018 |

Meinaan hankkia yhden hengen sängyn itselleni (leveys 90 cm) ja olen harkinnut noita säätö- tai moottorisänkyjä, koska haluaisin kohotella niitä päätyjä nukkumiseen, lukiessa yms. Esim. Sotkassa ja Kodin1:ssä ovat suht edullisia, maksavat suunnilleen saman kuin jenkkisängyt. Minkähänlaisia ovat laadultaan noin edullisina... Onko kellään kokemuksia noista? Vai kannattaisiko sittenkin ostaa laadukkaampi runkopatja? Jenkkisänkyjä ei taida edes olla 90 cm leveänä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on kokemukset! Ostin muistaakseni neljä vuotta sitten Askosta. Oli varmaan keskihintainen tai vähän kalliimpi, koska halusin mahd. kovan. Säätösänkyä ei niin kovana saakaan kuin tavallista. Petariin kannattaa panostaa.

Vierailija
2/8 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Nexuksen saa eri kovuisina, meillä extra firm. Olen tosi tyytyväinen moottoritoimintoihin, saa jalat ylös raskaan päivän päätteeksi, pääpuolen lukiessa, flunssassa jne.

En ostaisi kovin halpaa sänkyä, niissä usein moottorikin pitää kovaa ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Nexuksen saa eri kovuisina, meillä extra firm. Olen tosi tyytyväinen moottoritoimintoihin, saa jalat ylös raskaan päivän päätteeksi, pääpuolen lukiessa, flunssassa jne.

En ostaisi kovin halpaa sänkyä, niissä usein moottorikin pitää kovaa ääntä.

Kyllä toki, tarkoitinkin, että suhteessa kova tavallinen sänky on aina kovempi kuin kova säätösäänky.

Vierailija
4/8 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut erästä Sotkan moottorisänkyä, hintaa vain 639 euroa petarin kanssa. On siis alennuksessa, alkuperäiseksi hinnaksi ilmoittavat jotain 1600 euroa (onkohan tuota hintaa sillä sängyllä koskaan ollutkaan, luultavasti kikkailevat noiden hintojen kanssa yleensäkin...). Mietin vaan ko. sängyn laatua, kun on noin edullinen.

Ja itse siis pidän hyvin pehmeistä sängyistä ja sitä mietinkin, että onko noissa moottorisängyissä keskimäärin kovempia nuo patjat kuin esim runkopatjasängyissä tai jenkkisängyissä? Nuo moottorisänkyjen patjat kuitenkin näyttävät suht ohuilta verrattuna vaikkapa runkopatjasänkyihin.

Vierailija
5/8 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut erästä Sotkan moottorisänkyä, hintaa vain 639 euroa petarin kanssa. On siis alennuksessa, alkuperäiseksi hinnaksi ilmoittavat jotain 1600 euroa (onkohan tuota hintaa sillä sängyllä koskaan ollutkaan, luultavasti kikkailevat noiden hintojen kanssa yleensäkin...). Mietin vaan ko. sängyn laatua, kun on noin edullinen.

Ja itse siis pidän hyvin pehmeistä sängyistä ja sitä mietinkin, että onko noissa moottorisängyissä keskimäärin kovempia nuo patjat kuin esim runkopatjasängyissä tai jenkkisängyissä? Nuo moottorisänkyjen patjat kuitenkin näyttävät suht ohuilta verrattuna vaikkapa runkopatjasänkyihin.

Ja olen siis ap..

Vierailija
6/8 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on säätösänky, siinä käy säätöjä vähintään yksi viikossa. Ihan hyvä, ei nitise.

Vierailija
7/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on melkein 20v vanha Sotkan säätösänky. Yhden kerran on patjat uusittu. Suosittelen kyllä lämpimästi. Ja siis nuo patjat ei ole kiinteitä, vaan erilliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan