Pitäisikö ikisinkkumiesten ottaa esimerkkiä James Bondista mitä tulee naisten lähestymiseen?
Eli heti kun näet hemaisevan typyn jossain, niin painut tekemään sille rohkean aloitteen ja sitten kohta ollaankin luultavasti lakanoiden välissä peuhaamassa?
Onko ikisinkkumiesten ikisinkkuuden syy yksinkertaisesti siinä, että he eivät uskalla lähestyä naisia kun kuvittelevat, etteivät kelpaa tai että heitä pidetään ahdistelijoina?
Kommentit (14)
Elikkäs meinaat nyt että naisia koskaan saamattomien miesten pitäisi käyttäytyä samoin kuin maailman kenties tunnetuimman naistenmiehen. Tokkopa pelittää
Ei normaali mies osaa käyttäytyä niin kuin joku playboy.
Kyllä ite ainakin mietin olevani james bond flirttailessa. Itsevarmuus, feikattukin toimii.
Ja samalla itketään #metoo jos mies ottaa mitään kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Elikkäs meinaat nyt että naisia koskaan saamattomien miesten pitäisi käyttäytyä samoin kuin maailman kenties tunnetuimman naistenmiehen. Tokkopa pelittää
Sopivan asenteen omaksumalla useimmista miehistä voi tulla naistenmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaali mies osaa käyttäytyä niin kuin joku playboy.
Ei ainakaan harjoittelematta. Mutta kun niistä harjoitusyrityksistä pidetään niin kovaa meteliä naisten keskuudessa.
Aika pitkälti se omalla kohdallani siitä johtuu. En oli tosin edes kiinnostunut saman illan aikana sinne lakanoiden väliin päätymään, jos nyt johonkin naiseen satun vahingossa tutustumaan.
Tässä on syy miksi miehet eivät lähesty naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään lähestyä, jos on tuollainen luihun näköinen ja ruma mies.
Roger Moore oli jo hopeakettu myöhäisimmissä elokuvissaan.
James Bond -tyyli johti metoohon, joten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo on varmasti näyteltyä, mulle on oikeasti käynyt noin.
Muistaakseni 4 kertaa on käsketty painua vi**uun/helv*ttiin, 5-6 kertaa minua ei noteerattu mitenkään.
En ole lihava, vanha, limainen setämies vaan 30v, normaalipainoinen.
Olen yrittänyt jutella baarissa, kaupassa, lenkkipolulla.
Ehkä ahdistelu pitäisi dekriminalisoida jotta miehet saisivat itsetuntonsa takaisin? Toki sellaisella olisi haittapuolensa, mutta haittoja pitää aina arvioida suhteessa hyötyihin. Ihmisten yksinäisyydestä ja liian alhaisesta syntyvyydestä eroon pääsy olisi iso hyöty.