Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset naiset ja mustat helletopit ym mustat viritykset

Vierailija
02.08.2018 |

Luuleeko ne että musta tekee näistä vaatteista jotenkin erityisen seksikkäitä? Pitsejä, reikiä, ihme naruvirityksiä. Ei toimi. Vanhanaikaisen ja tunkkaisen näköisiä. Epätoivoista seksikkyys-yritystä. Eikä kuulu kesään vaan talven hämyiseen yökerhoon tms, jos sinnekään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyri olemaan seksikäs.

T. Keski-ikäinen nainen mustassa helletopissa.

Vierailija
2/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voi kateutta. Pukeudu itse mustaan jos niin nyppii. Anna myös kaikkien muidenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pukeudun aina mustaan. Olen pukeutunut parikymmentä vuotta. En luule mitään. Mistään. Ei kiinnosta.

Vierailija
4/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on turvaväri. Sillä saa vähiten huomiota miehiltä..

Vierailija
5/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää helvetin mustajankkaus nyt on! Hanki elämä prkl jankkaaja.

Vierailija
6/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö sä nyt hyvä ihminen tiedä että musta hoikistaa! 😀

Vierailija
7/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko ne että musta tekee näistä vaatteista jotenkin erityisen seksikkäitä? Pitsejä, reikiä, ihme naruvirityksiä. Ei toimi. Vanhanaikaisen ja tunkkaisen näköisiä. Epätoivoista seksikkyys-yritystä. Eikä kuulu kesään vaan talven hämyiseen yökerhoon tms, jos sinnekään.

Suurin osa ei luule yhtään mitään. Eikä sunkaan varmaan ole ihan pakko katsoa niin tarkkaan, jos kerran niin pahaa tekee. Näillä keleillä on itse kunkin - nuoren ja vanhemman, lihavan ja laihan, kauniin ja ruman - pukeuduttava aika lailla niukasti, ettei paistu elävältä.

Vierailija
8/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa aloituksesta mieleen äitini, tosin jo kuuskymppinen. Pääosin hänen vaatekaappinsa sisältö koostuu vaatteista, jotka on ostanut ollessaan 30-40v tai jopa nuorempi. Tuolloin vaatteet tehtiin kestämään ja olivat varmaankin muodikkaita jos sellaisia kerran on kaupan valikoimaan kuulunut. Aika monen ihmisen tyyli myös "pysähtyy" jossain tuossa keski-iän tietämillä ja sen jälkeen jämähdetään vanhaan muotiin, kampaukseen, meikkiin, sisustukseen, musiikkiin jne.

Enpä olisi uskonut, että jollain voisi tulla mieleenkään hänen yrittävän olla seksikäs :D. Hän yrittää vain pukeutua parhaansa ja vaatekaappinsa mukaan näille kesähelteille mahdollisimman viileästi.

Vierailija
9/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista kuule sinä viulu! Mene Etelä-Eurooppaan ja totea että jopa 70-vuotiaat mummot osaavat pukeutua. Naurettavaa kuvitella, että elämä olisi ohitse nelikymppisenä (keski-ikäisenä).

Vierailija
10/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää mustista vaatteista ja kaapissa niitä on, niin miksi kesällä pitäisi pukeutua johonkin muuhun väriin? Itse en ainakaan yhden hellekauden vuoksi alkaisi pistää koko vaatevarastoa uusiksi.

Vierailija
11/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaah, odotas, kunhan tulen luoksesi mustassa pitsisessä pikkumustassani  verkkosukkineni, ja kiedon ruskettuneet allini ympärillesi, niin puhallat ilmat pihalle! :D Seksissä löytyy!

Vierailija
12/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaan ihana "väri". Musta ja valkoinen mun lempparit kautta aikaan. Sä voit rauhassa pukeutua niihin neon oransseihin toppeihisi. Ei se tee susta yhtään nuoremman näköistä. Sori vaan.

Vierailija
13/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luuleeko ne"? Kukas sä luulet olevasi? Joko olet nuorehko kaikkitietävä nainen, tai typerä mies, joka on sitä mieltä että 40-50 vuotias nainen ei saa olla seksikäs. Varsinkaan oma vaimo, ettei kukaan vaan kiinnostu siitä. Vai mikä ihme sun pointtis oli? Jokainen pukeutuu miten haluaa, ja miten seksikkäästi haluaa. Tosi musta helletoppi ei nyt kyllä ole edes mitään seksikkyyttä, vaan ihan perusvaate. Ja jos puhutaan vaatetuksesta, niin keskustellaanko siitä miten mauttomasti suomalaiset miehet pukeutuvat?

Vierailija
14/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas, kuka fashion-älykkö täällä nolaa itseään? Musta on tyylikkäin väri naisella, oli hoikka tai pyöreä.

Vierailija
15/19 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä ap ulkomailla, esim. Etelä-Ranskassa, niin saat enemmän päiviteltävää keski-ikäisten pukeutumisesta. Viitsivätkin!

Vierailija
16/19 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoretkin naiset pukeutuvat mustaan. Iso syy on siinä, että kaupoissa on laadukkaammista vaatteista vähemmäm värikästä tarjolla.

Vierailija
17/19 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli 35v oisi suotavaa ettei liiku lainkaan julkisilla paikoilla muistuttamassa tekoripsi-ankanhuuli-silikonitissibimboille, että hekin tulee vanhenemaan. Johanna Tukiaisesta näkee mitä tapahtuu huulitäytteille ikääntyessä.

T. N47

Vierailija
18/19 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen miettinyt, onko tämä keski-ikäisten kritisointi oman vanhenemisen pelon käsittelyä. Miltä minäkin tulen joku päivä näyttämään...

Vierailija
19/19 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mä oon 45. Pukeudun vaatteisiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi