Tietääkö milleniaali, mikä on C-kasetti?
Kommentit (27)
Kyllä, minulla on myös kelanauhoja, ja niihin sopivia laitteitta millä
niitä soitetaan.
Luultavasti, koska ne kasvoivat C-kasettien kanssa.
Mikä on hebrea?
Milleniaaleiksi kutsutaan sukupolvea, joka on syntynyt 1980-luvun alun ja 1990-luvun puolivälin välillä, miksi he eivät tietäisi, mikä on c-kasetti?
Olen vuonna -83 syntynyt milleniaali. Tiedän kyllä C-kasetin, mutta mitä on hebrea?
Tiedän. Mun nuoruudessa oli C-kasetti ja vinyylejä. CD:t alkoi yleistyä kai silloin, kun olin menossa ala-asteelle.
Jos joku nuorempi ei tiedäkään, niin sopivalla haulla tulee linkkejä Juutubasta kuitenkin. Siniverkkarimies esmes kertoo: https://www.youtube.com/watch?v=woM2jpxTOok
Tiedän mikä on c-kasetti, mutta mikä on milleniaali?
Sukupolvi Y eli milleniaalit ovat syntyneet 1980-luvun alun ja 1990-luvun puolivälin välillä. Eiköhän he tiedä mikä on c-kasetti.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti, koska ne kasvoivat C-kasettien kanssa.
Tämä! Ap-trolli on huonosti sivistänyt itsensä.
Mutta he eivät ole kokeneet ydinsodan pelkoa 1983-85!
Olen syntynyt -93 ja pienenä kuuntelin aina lastensatuja kasetilta. Mun -00 syntynyt veljenikin kuunteli vielä niitä kasettisatuja.
Tietävät, koska joutuvat välillä kuuntelemaan mun kasarilla jenkeistä ostettuja c-kasetti sinkkuja!!!
Meillähän on myös levysoittimet ja vinyylit kuuntelussa. Myös spotify, youtube yms musiikkipalvelut käytössä...
... because we`re worth it.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hebrea?
Milleniaaleiksi kutsutaan sukupolvea, joka on syntynyt 1980-luvun alun ja 1990-luvun puolivälin välillä, miksi he eivät tietäisi, mikä on c-kasetti?
Miksi nuo olisivat milleniaaleja. Miksei vuosina 2000-2010 ennemmin ole milleniaaleja?
Mun 16-vuotias tiesi c-kasetin ja magnetofonin ja lp-levynkin.
Milleniaali ei ole vuoden 2000 jälkeen syntynyt vaikka niin voisi helposti ajatella ja luulen että Suomessa sanaa on käytetty myös tuossa merkityksessä. Se on kuitenkin väärin, milleniaanilla tarkoitetaan tällä vuosituhannella aikuiseksi kasvaneita.
Nuori jengi kyllä tietää vanhat jutut. Vanhat pierut toisaalta ei osaa pilvipalveluita.
Vieläkö käytetään sana mankka? Mitä ne on nimetään ne "kaiutinputket", joita nuorilla on mukana kaupungilla?
Miksi niiden tarttis tietää?