Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt, miksi miehet (tai naiset) eivät koskaan kommentoi minulle mitään, tai tule juttelemaan missään?

Vierailija
02.08.2018 |

Ihan kiva sinällään, että kukaan ei ole tullut sanomaan mitään inhottavaa. Mutta ei mitään neutraaliakaan. Eikä varsinkaan mitään kehua. Kaveriporussakaan ei kehuta minua (muita kyllä joskus). Baareissa tai jossain tapahtumissa miehet joko eivät huomaa, tai tuijottavat. Ei auta hymyily yhtään mitään.

Peilistä katsoo ihan tavallisen nätti, hieman pullukka nainen. Missä vika? Painossa? Ilmeessä? Kun aina sanotaan, että naisille riittää miehiä, niin rohkenen epäillä. Jos itse menen juttelemaan, minut joko kohteliaasti torjutaan tai juttu kuivuu nopeasti kokoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
2/4 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä avaat keskustelun tylsästi. En mä ainakaan mene tuntemattomille naisille juttelemaan eikä se tarkoita sitä, että heissä olisi jotain vikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet näkymätön hiirulainen, hajuton, mauton ja sieluton. Sinusta näkyy kauaa, että keskustelu kanssasi olisi mahdotonta ja myös se, että jos joku sinun kanssasi erehtyy juttelemaan, niin et päästä häntä enää ikinä pois, vaan roikut kuin takiainen. Haluat vain huomiota kuin joku tyhjäpää. Tosin reikä se on sinullakin, luulisi että se kelpaisi?

Vierailija
4/4 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet näkymätön hiirulainen, hajuton, mauton ja sieluton. Sinusta näkyy kauaa, että keskustelu kanssasi olisi mahdotonta ja myös se, että jos joku sinun kanssasi erehtyy juttelemaan, niin et päästä häntä enää ikinä pois, vaan roikut kuin takiainen. Haluat vain huomiota kuin joku tyhjäpää. Tosin reikä se on sinullakin, luulisi että se kelpaisi?

Tämä taitaa olla totuus.