Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan itseäni

Vierailija
02.08.2018 |

Vihaan itseäni ja kaikki muutkin vihaavat minua. Eilen makasin sängyssä koko päivän eikä tästä päivästä vaikuta tulevan yhtään parempi. En enää tiedä, mitä näin hirveän elämän kanssa voi tehdä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa olla turha ja mitätön ihminen, josta kukaan ei välitä.

Vierailija
2/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet ole tappanut? Jos et ketään, ei ole mitään korjaamattomia virheitä. Tänään voi ehkä mennä huonosti, siis huonommin kuin huomenna...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin. Oon kuvottava.

Vierailija
4/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskot kaikkien vihaavan sinua?

Vierailija
5/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tappanut ketään enkä tehnyt mitään muutakaan rikosta. Kyseessä on yleinen paha olo. Tuntuu, että tästä ei nousta enää ikinä.

Vierailija
6/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌞

Vierailija
7/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

me too bro/sis, me too

Vierailija
8/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vihaavat minua, koska olen vaan niin hirveä ihminen. En osaa mitään ja olen kaikessa huono. En kelpaa enää yhtään mihinkään.

Ap.

Vierailija
9/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun elämässä on eritoten pielessä?

Vierailija
10/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vihaavat minua, koska olen vaan niin hirveä ihminen. En osaa mitään ja olen kaikessa huono. En kelpaa enää yhtään mihinkään.

Ap.

En usko sinua.

Vierailija
11/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on pielessä ihan kaikki. Olen onneton kaikin puolin. Työtkin lähti alta eli olen nykyään syrjäytynyt luuserikin.

Ap.

Vierailija
12/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Mihin et kelpaa?

Vierailija
13/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni on pielessä ihan kaikki. Olen onneton kaikin puolin. Työtkin lähti alta eli olen nykyään syrjäytynyt luuserikin.

Ap.

Olet vastikään jäänyt työttömäksi? Niin on moni muukin. Toiset meistä on ollut työttömiä hieman pidempäänkin. Nyt työttömiä parjataan mutta älä anna ainakaan sen vaikuttaa; se ei tee sinusta yhtään vähemmän arvokasta ihmisenä.

Vierailija
14/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa mihinkään. En kelpaa töihin mihinkään enka kelpaa mihinkään muuallekaan. Olen menettänyt toivon kokonaan.

Ap.

Vierailija
15/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti -- nyt sinulla on aikaa miettiä mitä oikeasti tahdot elämältäsi. Joskus astuminen pois oravanpyörästä voi olla hyväkin juttu. :)

Vierailija
16/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut nettijuttuja ja tiedän hyvin, että työtön ei ole ihminen ollenkaan. Inhoan itseäni niin paljon, että tekisi mieli heittäytyä auton alle. Päätin, etten ilmoittaudu työkkäriin ollenkaan.

Ap.

Vierailija
17/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Et ole yksin ap. Esimerkiksi musta halutaan mahd. nopeasti eroon mitä sitten yritänkin. En vaan sulaudu joukkoon, vaikka periaatteessa ihan ok olenkin.

Arkielämässä ihmiset vaan yrittävät hyötyä musta ja kelpaan lähinnä yhden illan jutuksi. Kavereille teen palveluksia ilman mitään kiitosta. Käyn kaveriksi paremman puutteessa.

Terveisin se tapettiin sulautuva mitättömyys

Vierailija
18/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät?

Vierailija
19/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ilmoittaudu työkkäriin mutta mene sen jälkeen lääkäriin ja kerro olevasi masentunut. Pyydä vaikka muutama kuukausi saikkua niin saat rauhan ainakin työkkärin yms suhteen. Keskusteluapukin voisi auttaa. Tsemppiä!

Vierailija
20/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla, etten ole yksin. Vaikka eihän tätä kohtaloa kenellekään toivo. 

Minä selvisin tämän elämäni kanssa joten kuten töissä ollessani, mutta työt menetettyäni jäin tyhjän päälle. Elämässäni ei ole enää mitään. Olen aivan hyödytön paskaläjä. 

Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi