Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan itseäni

Vierailija
02.08.2018 |

Vihaan itseäni ja kaikki muutkin vihaavat minua. Eilen makasin sängyssä koko päivän eikä tästä päivästä vaikuta tulevan yhtään parempi. En enää tiedä, mitä näin hirveän elämän kanssa voi tehdä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten uskaltaudun huomenna soittamaan. Tässäkin nyt on sitten se ongelma, että olen tottunut hoitamaan kaikki asiani työterveydessä saman lääkärin kanssa enkä edes tiedä, mihin terveyskeskuksessa otan yhteyttä. En ole käynyt terveyskeskuksessa vuosiin, koska olen kaikissa vaivoissa mennyt työterveyteen. Olen todella tyhmä ja huono asioiden hoitamisessa. Tähän se nyt taitaa kaatua.

ap. 

Vierailija
42/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten uskaltaudun huomenna soittamaan. Tässäkin nyt on sitten se ongelma, että olen tottunut hoitamaan kaikki asiani työterveydessä saman lääkärin kanssa enkä edes tiedä, mihin terveyskeskuksessa otan yhteyttä. En ole käynyt terveyskeskuksessa vuosiin, koska olen kaikissa vaivoissa mennyt työterveyteen. Olen todella tyhmä ono asioiden hoitamisessa. Tähän se nyt taitaa kaatua.

ap. 

Googlaa paikkakuntasi terveysasemat, sieltä varmasti löytyy lista terveysasemista, osoitteet ja ajanvarausnumerot. Käsittääkseni nykyään saa valita hoitopaikkansa, varmaan kannattaa valita lähinnä sinua oleva terveysasema. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛

Vierailija
44/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea masennus on semmonen mikä tavallaan tuhoa kaikki itsealoitteisuus ja saatat tuntua sekavalta ja helpoinkin asia kuten vaikka vaatteiden kerääminen tai valmis ruuan syöminen vaik on naaman edeltä saatta kestää tuntikausia ja huomaat et joko vaat istuut, makaat tai kävelet ympyrää.

Sun on pakko antaa sen vaikuttaa jokunen päivän että se toipumis prosessi alkaisi, anna itsellesi aika näiden ajatuksien kanssa, ja käsittele niitä yksi kerrallaan. Riippuen kuinka kauan tämä on nytten jatkunut sun on pakotettava itseäsi ulos kämpästä edes kävelylle, muuten kuolet siihen. Terveellinen ruuan syöminen myös auttaa. Ja tärkein on uni. Helteeden takia tämä on nytten monille ongelma, ei vaan saa tarpeeksi unta.

T itse kokenut, itse parantanut netin avulla.

Vierailija
45/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille avustanne. 

Löysin terveyskeskuksen sivut ja siellä oli jaoteltu ne asuinpaikan mukaan, mihin pitää ottaa yhteyttä. Tuskastuin jo tähän etsimiseen ja miettimiseen. Ei vaan ajatus kulje tämän vertaa. Töissäkin varmaan pidettiin ihan idioottina ja sen takia heivattiin ulos sieltä. En yhtään ihmettele, ettei näin tyhmää ihmistä jaksa kukaan katsoa.

ap. 

Vierailija
46/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍 Voimia ap. Kysyvä ei tieltä eksy ja etsivä löytää!

Vierailija
47/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuttua tuo teksti, jota kirjoitit. En ole siivonnut moneen viikkoon, mutta täällä on muuten siistiä, niin sitä ei huomaa. Eilen makasin sängyssä koko päivän, mutta tänään oli pakko käydä toimittamassa asioita. Se oli kamalaa. Illemmalla sain pakotettua itseni hetkeksi ulos. Univaikeuksia on ollut jo pitkään. Heräilen öisin ja aamuyöstä. Työttömänä kyllä saa nukkua myöhempään, joten nukun nykyään enemmän. Sentään jotain positiivista tässä on, jos on pakko keksiä jotain. 

ap. 

Vierailija
48/48 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille tsemppaavista viesteistänne. Olette ihania, kun jaksatte kuunnella tällaisen tuntemattoman luuserin vuodatusta vauvapalstalla. 

ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän