Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kuoli viime yönä viinaan

Vierailija
02.08.2018 |

Olo on todella tyhjä ja epätodellinen. En voi edes uskoa tätä todeksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa alkoi viestittely heti aamusta. Joidenkin läheiset ovat oikeasti kuolleet alkoholiin, ei ole hauskaa.

Samaa asiaa olin tulossa kirjoittamaan. Olen seuraillut palstaa jo pitemmän aikaa. Toivoisin että ap yrittäisi onkia reaktioita jollain muulla aiheella jossain muualla.

"Porvoo" on yhtä kuin provo, jos joku sitä sattuisi ihmettelemään.

Moni kuolee alkoholista johtuviin syihin Suomessa. Miksi on niin vaikea uskoa että ap voisi olla oikea henkilö? Ja vaikka olisi provo niin mitä se haittaa? Kaikilla ei ole ystäviä ja sukulaisia joille voi jutella asioista. Esimerkiksi minä käytän palstaa koska ei ole muuta keinoa päästä purkautumaan. Tunnen useampia viinaan kuolleita henkilöitä, eräs heistä sai todella usein toistuvia viinakramppeja säännöllisesti ennen kuolemaansa ja itsekin todistin yhtä. Ei lopettanut siitä huolimatta juomista ja kuoli. Ei tarvinnut odottaa ruumiinavausta kuolinsyyn selvittämiseen kun nuori/nuorehko ja muuten terve ihminen yhtäkkiä kuolee.

Vierailija
22/22 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP, otan osaa. Ilkeitä ihmisiä täällä. En itsekään voisi kertoa läheisille alkoholistimiehen kuolemasta, koska ihmettelisivät vain, mitä minä sitä suren.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla