Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniä huijasi Trivial Pursuitissa!

Vierailija
02.08.2018 |

Pelasimme erehdyksessä Trivial Pursuitia suvun pienen piirin kesken. Eräässä kohdassa kun oli miniän vuoro, hän heitti noppaa ja sai silmäluvuksi 3. Katsoin kun hän liikkuikin 4 askelta eteenpäin! Kukaan muu ei huomannut mitään mutta minä tarkkailin pönttöä, kaikkia pelaajia koska halusin voittaa. Minä vähän korotin ääntäni ja huomautin että hän saa liikkua vain 3 askelta. Kylläpä se suuttui! Hän väitti kivenkovaan että silmäluku nopassa oli 4! Miniä huijasi! Kun sitten lopulta myönsi että erehtyi ehkä, hän ei kuitenkaan siirtynyt oikeaan ruutuun vaan peliä jatkettiin siitä mihin hän oli liikkunut väärin 4 askelta. Mihin hän pyrkii tällaisella? Mitä hän haluaa tästä suvusta, kun solidaarisuutta ei ole yhtään? Minua kummastuttaa myös että ketään muuta paikalla olevaa ei kiinnostanut tämä huijaus. Olivat jotenkin flegmaattisia asian suhteen. Onko miniä jo aivopessyt heidät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniäsi on mielisairas. Ehkä jopa narsisti. Tuollaiset ihmiset myös varastavat. Häviääkö kotoasi tavaroita?

Vierailija
2/5 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi erehdyksessä pelata Trivial Pursuitia? Luulitte sitä joksikin toiseksi peliksi, ettekä huomanneet erehdystä? Millä säännöillä pelasitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivial pursuit = serious business. Kannattaa ottaa vakavasti!

Vierailija
4/5 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hätänumeroon ja äkkiä.

Vierailija
5/5 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi