Makaan vaan kotona kaiket päivät enkä tee mitään. Vituttaa olla tälläi luuseri
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on lyhennelmä mun elämästä viimeisen kymmenen vuoden ajalta:
- kotona istumista
- sohvalla makoilua
- kaljan juontia
- juoksua
- kaksi viikkoa töitä
- sairastelua
- yksinäisyyttä
- kesken jätetty koulutus
- seksittömyys
- eristäytyminen
- häpeä
- itsemurha-ajatukset
Olen 27v nainen ja sama elämä, puoliso toki löytyy.
Tulin siihen tulokseen että kun kerran on silmät auenneet ja nähnyt kuinka koko meidän yhteiskunta toimii täysin väärin niin se epätoivo on aika suuri, et palaa enään koskaan takasin.
Itse tarvitsisin ympärilläni viisaita ihmisiä jotka olisi kiinnostuneita jostain muusta kun nykyajan hömpötyksistä.
Itse rakastan historiaa ja kauneutta mutta muiden mielestä olen naiivi.
Suomi ei ole yhtään inspiroivaa ja rento.
Hyih kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on lyhennelmä mun elämästä viimeisen kymmenen vuoden ajalta:
- kotona istumista
- sohvalla makoilua
- kaljan juontia
- juoksua
- kaksi viikkoa töitä
- sairastelua
- yksinäisyyttä
- kesken jätetty koulutus
- seksittömyys
- eristäytyminen
- häpeä
- itsemurha-ajatuksetOlen 27v nainen ja sama elämä, puoliso toki löytyy.
Tulin siihen tulokseen että kun kerran on silmät auenneet ja nähnyt kuinka koko meidän yhteiskunta toimii täysin väärin niin se epätoivo on aika suuri, et palaa enään koskaan takasin.
Itse tarvitsisin ympärilläni viisaita ihmisiä jotka olisi kiinnostuneita jostain muusta kun nykyajan hömpötyksistä.
Itse rakastan historiaa ja kauneutta mutta muiden mielestä olen naiivi.
Suomi ei ole yhtään inspiroivaa ja rento.
En ymmärrä miten on sama elämä?
Ei mulla ole mitään tommoista. Mulla on vaan oma tyhmyys, saamattomuus, laiskuus ja lopulta oman luuseriuden aiheuttama halvaannuttava häpeä. Olen yhteiskunnan silmissä epäonnistunut luuseri ja se on ihan oikein. Ei minulle ole täällä tilaa tai tarkoitusta. On kaikille parempi, että poistun mahdollisimman pian.
Eikö ole päätä keksimään itse jotain ?
Sitten oot todella Looseri.
Ok, oma elämä tuntuu olevan vähän enemmän ok kun näitä lukee. Vaikka haluaisin olla vähemmän impulsiivinen rahan kanssa, on kuitenkin halpa maksettu auto, velkaa omistusasunnosta ja luottoja 4000€ edestä siihen päälle.
Haluaisin olla paremmassa kunnossa, pystyn kyllä puolikkaan juoksemaan jne mutta painoindeksi 24,2 ... Naama sentään parempi kuin kroppa .
Kolme lasta, ei miestä. Yksi lapsi lisää olisi kuitenkin haaveissa. Ikää 35 niin kiire kyllä tulee.
Työpaikka ei unelma mutta ihan reilu liksa sentään. Pitäisi aloittaa uusi koulutus siihen oheen että olisi enemmän eväitä etenemiseen.
Hinku tehdä kaikkea niin ei enää tiedä mihin keskittyä , liian vähän aikaa .
Pitäisi olla suunnitelmallisempi kaikilla elämän osa-alueilla mutta en tiedä miten oikeasti ryhdistäytyä tässä.
Kiitos, tulipahan avauduttua .
Vierailija kirjoitti:
Ok, oma elämä tuntuu olevan vähän enemmän ok kun näitä lukee. Vaikka haluaisin olla vähemmän impulsiivinen rahan kanssa, on kuitenkin halpa maksettu auto, velkaa omistusasunnosta ja luottoja 4000€ edestä siihen päälle.
Haluaisin olla paremmassa kunnossa, pystyn kyllä puolikkaan juoksemaan jne mutta painoindeksi 24,2 ... Naama sentään parempi kuin kroppa .
Kolme lasta, ei miestä. Yksi lapsi lisää olisi kuitenkin haaveissa. Ikää 35 niin kiire kyllä tulee.
Työpaikka ei unelma mutta ihan reilu liksa sentään. Pitäisi aloittaa uusi koulutus siihen oheen että olisi enemmän eväitä etenemiseen.
Pitäisi olla suunnitelmallisempi kaikilla elämän osa-alueilla mutta en tiedä miten oikeasti ryhdistäytyä tässä.
Meille luusereille on kiva nauraa. Sitä varten me olemme täällä. Ehkä haluat vielä sylkeä päällemme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tulipahan avauduttua .Meille luusereille on kiva nauraa. Sitä varten me olemme täällä. Ehkä haluat vielä sylkeä päällemme?
En nauranut, sitä vaan yritin avata (huonosti ...) että kuinka suhteellista se ’onnistumisen’ tunne on ja millä sitä mitataan. Materia ? Henkinen pääoma? Oma hyvinvointi? Perhesuhteet? Tunnen myös itseni luuseriksi aika ajoittain, se riippuu ihan katsontavinkkelistä miten sitä elämäänsä tulkitsee. Hyvää ja pahaa löytyy jokaiselta. Todennäköisesti jos tapaisimme , pitäisin sinua onnistuneempana kokonaisuudessaan.
Jokaisella meistä on valtava kapasiteetti mutta avaimet sen hyödyntämiseen oman onnen saavuttamiseksi ovat monelta hukassa. Turhauttavaa mutta jatketaan etsintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tulipahan avauduttua .Meille luusereille on kiva nauraa. Sitä varten me olemme täällä. Ehkä haluat vielä sylkeä päällemme?
En nauranut, sitä vaan yritin avata (huonosti ...) että kuinka suhteellista se ’onnistumisen’ tunne on ja millä sitä mitataan. Materia ? Henkinen pääoma? Oma hyvinvointi? Perhesuhteet? Tunnen myös itseni luuseriksi aika ajoittain, se riippuu ihan katsontavinkkelistä miten sitä elämäänsä tulkitsee. Hyvää ja pahaa löytyy jokaiselta. Todennäköisesti jos tapaisimme , pitäisin sinua onnistuneempana kokonaisuudessaan.
Jokaisella meistä on valtava kapasiteetti mutta avaimet sen hyödyntämiseen oman onnen saavuttamiseksi ovat monelta hukassa. Turhauttavaa mutta jatketaan etsintää.
Pitäisit onnistuneempana? Aa, tarkoitit ketjun aloittajaa. Minä olen tuo listaihminen. En usko, että tässä maassa montaa yhtä epäonnistunutta on.
Vierailija kirjoitti:
Jaa vähän parempi kuin luuserin elämä? Jos oot saanut kolme lasta ja pystyt huolehtimaan ja elättämään niin sullahan on todella hyvin asiat. Itsellä yksi lapsi, lapsettomuus ja pitkäaikaissairaus, joka estää kunnollisen toimeentulon ja muutenkin hyvän elämän.
Voin samaistua. Someriippuvuus vähän pahentaa tätä. Kun on pakko, niin kyllä mä sitten saan jotain aikaiseksikin.