Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makaan vaan kotona kaiket päivät enkä tee mitään. Vituttaa olla tälläi luuseri

Vierailija
01.08.2018 |

En jaksa

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on?

Vierailija
2/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa. Musta tuntuu tarpeeksi luuserilta olla kolmekymppisenä työssä jossa tienaa alle 2200 :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee jotain: mene avoimen kurssille tai aloita uusi iikuntaharrastus? Etsi työpaikka, käy lisärahoilla vaikka jossain keikalla, reissussa tai tapahtumassa? Liity harrastuskerhoon , jotain mitä olet aina halunnut kokeilla, saa uusi ystävä. Mene uimaan. Osta pyörä ja ala tehdä lenkkejä. Aloita kokonaan uusi opiskelu uudelle alalle kunnianhimoisin tavoittein. Tee jotain sisarustesi kanssa, jos on.

Vierailija
4/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo tottunu siihen tässä vuoden saikki/kuntoutustukiaikana. Teen aina kun jaksan, kun huvittaa ja jos pystyn pakottamaa itseni. Yritä löytää tasapainoa sillä tavoin, että päätät tehdä jotain, ja siten ansaitset luvan ihan vaan ollakin. Pikkuhiljaa, toivon mukaan, jaksaminen ja motivaatio kasvaa.

5/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Luulen, että olen masentunut ja loppuunpalanut. Vaikka syön kilokaupalla vitamiineja, niin ei ole virtaa. Eikä johdu tästä helteestäkään.

Boooooring.

Vierailija
6/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ulos, vaikka luontoon kun sitä valoa ja lämpöä vielä on. 

Vierailija
7/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kyllä tylsää minustakin, mutta silti en jaksa tehdä mitään.

Vierailija
8/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi jostain Kouvolasta. Kotkasta ehkä.

Vierailija
9/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan vaan kotona kaiket päivät enkä tee mitään, kun on näin kuuma.

Kiva olla winneri.

Vierailija
10/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee jotain: mene avoimen kurssille tai aloita uusi iikuntaharrastus? Etsi työpaikka, käy lisärahoilla vaikka jossain keikalla, reissussa tai tapahtumassa? Liity harrastuskerhoon , jotain mitä olet aina halunnut kokeilla, saa uusi ystävä. Mene uimaan. Osta pyörä ja ala tehdä lenkkejä. Aloita kokonaan uusi opiskelu uudelle alalle kunnianhimoisin tavoittein. Tee jotain sisarustesi kanssa, jos on.

Just joo. Sekö on ohjeesi: tee jotain? Ja yläpeukuttajat ovat yhtä yksinkertaisia kuin neuvojakin. Jos ongelman taustalla on masennus, ei silloin vaan aleta tekeen jotain. Oletko lihava? No syö vähemmän, liiku enemmän! Oletko köyhä? No hae pankista lisää rahaa! Oletko ruma? No käy plastiikkakirurgilla ja meikkaa! Helppo on luetella kivoi juttui joilla ongelmat ratkeaa.

Vierailija
11/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet Suomen kansasta makaa kotona sohvalla ja syljeskelee kattoon. Eivätkä eväänsä liikauta.

Sehän on ihan muotiakin nykyään. Taikaseinästä heruu.

Vierailija
12/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vaan käy loosereille. Shit happens.

Ei mitään ratkaisuja.

Näistä vielä ne helpoimmat tapaukset on kaduilla nähtävinä - vaikeimmat makaa jossain punkassaan.

Vierailija
13/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän se niin on että masennuksesta toipuu vain alkamalla pikkuhiljaa tehdä jotain. Terapian ja lääkityksen ohella.

Vierailija
14/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jonkun tekeminen sitten tuo niitä uusia asioita ja ehkä ihmisiäkin elämään, jotka auttaa masennukseen.

Vierailija
15/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet Suomen kansasta makaa kotona sohvalla ja syljeskelee kattoon. Eivätkä eväänsä liikauta.

Vapautuvaan virkaan voi olla yli sata hakijaa. Yksi saa homman ja muut joutuvat turvautumaan taikaseinään. Minkäs teet

Vierailija
16/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllähän se niin on että masennuksesta toipuu vain alkamalla pikkuhiljaa tehdä jotain. Terapian ja lääkityksen ohella.

No monikohan masentunut ei sitä tiedä? Arveletko että monikin alkaa tehdä jotain, jos lukevat sen esim tästä kloaakista?

Vierailija
17/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Sekö on ohjeesi: tee jotain? Ja yläpeukuttajat ovat yhtä yksinkertaisia kuin neuvojakin. Jos ongelman taustalla on masennus, ei silloin vaan aleta tekeen jotain. Oletko lihava? No syö vähemmän, liiku enemmän! Oletko köyhä? No hae pankista lisää rahaa! Oletko ruma? No käy plastiikkakirurgilla ja meikkaa! Helppo on luetella kivoi juttui joilla ongelmat ratkeaa.

No nämäpä on vain minun oma kokemus eikä minulla ole mitään tarvetta alkaa väitellä. Ja on toinenkin asia mikä pitää elämässä kiinni: usko ja Jeesus. Kyllä vaan. Usein tahtoo tulla ulkopuoliset huutamaan esimerkiksi tuollaista ja lisäksi hihhulia varmaan päälle. Päätinpä nyt kuitenkin kertoa. Itselläni on elämässä paljon hyvää ja se on mahdollista muillekin. Olen etsinyt noin kolmen vuoden päivät merkitystä ollessani itse masentunut.

Vierailija
18/29 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tääällä. Bacardicolalla mennään.

Vierailija
19/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on lyhennelmä mun elämästä viimeisen kymmenen vuoden ajalta:

- kotona istumista

- sohvalla makoilua

- kaljan juontia

- juoksua

- kaksi viikkoa töitä

- sairastelua

- yksinäisyyttä

- kesken jätetty koulutus

- seksittömyys

- eristäytyminen

- häpeä

- itsemurha-ajatukset

Vierailija
20/29 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapautuvaan virkaan voi olla yli sata hakijaa. Yksi saa homman ja muut joutuvat turvautumaan taikaseinään. Minkäs teet

Mitä niistä viroista, huono palkkakin. Kannattaa työllistää itse itsensä, saa valita työajatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi