Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävävimpiä asioita mitä miehet sinulle sanoneet

Vierailija
01.08.2018 |

"miten voit olla masentunut, oot niin kaunis"

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Sähän olet kääpiö”.

Tilanne, jossa työporukalla olimme paikassa, jossa piti ottaa kengät pois. Töissä minulla aina vähintään 7 sentin korot. Pituutta ilman korkokenkiä 162.

Minä olen 162 cm, ikää 63 vuotta, koskaan, ei koskaa ole kukaan lyhyeksi sanonut. Enkä ole lyhyeksi itseäni tuntenut.

Vierailija
62/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä ota tuota vauvallesi." Tutkailin viinipulloja Alkossa. Kommentti täysin tuntemattomalta. En ole raskaana, vaatekoko on 34-36, turpoan vain välillä helteiden ja menkkojen helliessä.

"Pitäisit tukkaasi saparoilla, näyttäisit nuoremmalta!" (Olin tuolloin 19.) Pomolta. Ex-pomolta. Tykkäsi ilmeisesti koulutytöistä. Hyi hitto.

Myös ihastuttaa, kun joku pyytämättä tahtoo ohjeistaa minua työssäni. "Anna kun isäs näyttää!"Jos sinä et helkkari soikoon saa laivaasi liikkeelle moottoriongelman vuoksi ja minä saan, loppuu se saamarin tytöttely juuri siihen!

"Hymyile vähän, mä otan mun pojalle/veljelle/serkulle kuvan!" No et muuten ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Sähän olet kääpiö”.

Tilanne, jossa työporukalla olimme paikassa, jossa piti ottaa kengät pois. Töissä minulla aina vähintään 7 sentin korot. Pituutta ilman korkokenkiä 162.

Minä olen 162 cm, ikää 63 vuotta, koskaan, ei koskaa ole kukaan lyhyeksi sanonut. Enkä ole lyhyeksi itseäni tuntenut.

63-vuotias 162-senttinen on eri asia kuin 23-vuotias 162-senttinen. Valitettavasti. Ihmisten keskipituus on kasvanut.

Vierailija
64/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi seurustella naisen kanssa joka on korkeammin koulutettu

Miksi tämäkin ketju pitää pilata näillä keksityillä kliseillä? Hyvin harva, siis oikeasti ehkä alle 10 ihmistä Suomessa, ajattelee noin. Yksikään heistä ei ilmaise itseään noilla sanoilla. Sama juttu sille, joka tarinoi jotain tuloistaan.

En ymmärrä, mikä näiden juttujen kirjoittajia vaivaa. Onko teillä oikeasti siitä "korkeasta" koulutuksesta ja "suurista" tuloista huolimatta niin huono itsetunto, että sitä pitää pönkittää keksimällä tällaisia kuvitteellisia miessurkimuksia, joita voitte sitten fantasioissanne halveksua?

^tuo ei ole totta. Olen eri ihminen, ja tapaamani miehet, ehkä viitisen kpl, ovat sanoneet koulutukseni olevan syy mikseivät halua mua jatkoon. Sitten ovat alkaneet käyttää sivistyssanoja (joita en itse viljele): "kongreettinen"...ja jopa käyttäytyä vallanhimoisesti. Naisen koulutus, siis ylempi korkeakoulututkinto valitettavasti on monelle miehelle turn off.

Kyllä se noin on. Itse olen kohtuu hyvin tienaava mies, mutta melkein peruskoulupohjalla mennään.

Ei se mikään ehdoton este ole jos naisella on korkea koulutus, mutta on se selvä miinus.

En osaa tarkalleen sanoa mistä se johtuu, kai jotenkin alitajuisesti ajattelen, että nainen ylimielisesti pitää itseään minua paljon älykkäämpänä kun kerran on koulujakin käynyt, enkä koe oloani niin mukavaksi.

Lisäksi ajattelen, että korkea koulutus ilman menestystä työelämässä on jotenkin ajan ja verorahojen haaskausta ja pidän sitäkin negatiivisena asiana... Mutta menestynyt ja kouluttautunut, joka vielä osoittaisi kiinnostusta vaatimattomaan itseeni..se pistäisi luultavasti housun punttiin vipinää :)

Ehkä korkeasti koulutetulle sanoisin vinkkinä, että älä korosta koulutustasi tai jos mahdollista, älä edes kerro siitä kovin nopeasti. Ei se pitemmän päälle mitään haittaa sitten kun on paremmin tutustunut. Ja ehkä sinun kannattaisi ottaa aktiivisempi rooli seurustelussa, itse odotan menestyneen naisen olevan aloitekykyinen kaikessa toiminnassaan.

Vierailija
65/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on Euroopan paras perse. Ai jaa, vainko Euroopan?

Sama inhottava tyyppi komenteli, että tulepas tänne istumaan, hänellä on asiaa. No en mennyt ja pyynnöstäni poke siirsi perse-miehen ulkoruokintaan.

Se vielä jotenkin tämmöisen rohkealle, sanavalmiille, hyvän itsetunnon omaavalle ja hieman iäkkäämmille menee, että vain sanallisesti persettä kehutaan, mutta nuorena tuli käyttäydyttyä väkivaltaisesti, kun kävivät peffaan käsiksi. Mustan silmän sai moni. 👊🏻Kumma etten ole saanut turpiini kertaakaan. 😏

Vierailija
66/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies40v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi seurustella naisen kanssa joka on korkeammin koulutettu

Miksi tämäkin ketju pitää pilata näillä keksityillä kliseillä? Hyvin harva, siis oikeasti ehkä alle 10 ihmistä Suomessa, ajattelee noin. Yksikään heistä ei ilmaise itseään noilla sanoilla. Sama juttu sille, joka tarinoi jotain tuloistaan.

En ymmärrä, mikä näiden juttujen kirjoittajia vaivaa. Onko teillä oikeasti siitä "korkeasta" koulutuksesta ja "suurista" tuloista huolimatta niin huono itsetunto, että sitä pitää pönkittää keksimällä tällaisia kuvitteellisia miessurkimuksia, joita voitte sitten fantasioissanne halveksua?

^tuo ei ole totta. Olen eri ihminen, ja tapaamani miehet, ehkä viitisen kpl, ovat sanoneet koulutukseni olevan syy mikseivät halua mua jatkoon. Sitten ovat alkaneet käyttää sivistyssanoja (joita en itse viljele): "kongreettinen"...ja jopa käyttäytyä vallanhimoisesti. Naisen koulutus, siis ylempi korkeakoulututkinto valitettavasti on monelle miehelle turn off.

Kyllä se noin on. Itse olen kohtuu hyvin tienaava mies, mutta melkein peruskoulupohjalla mennään.

Ei se mikään ehdoton este ole jos naisella on korkea koulutus, mutta on se selvä miinus.

En osaa tarkalleen sanoa mistä se johtuu, kai jotenkin alitajuisesti ajattelen, että nainen ylimielisesti pitää itseään minua paljon älykkäämpänä kun kerran on koulujakin käynyt, enkä koe oloani niin mukavaksi.

Lisäksi ajattelen, että korkea koulutus ilman menestystä työelämässä on jotenkin ajan ja verorahojen haaskausta ja pidän sitäkin negatiivisena asiana... Mutta menestynyt ja kouluttautunut, joka vielä osoittaisi kiinnostusta vaatimattomaan itseeni..se pistäisi luultavasti housun punttiin vipinää :)

Ehkä korkeasti koulutetulle sanoisin vinkkinä, että älä korosta koulutustasi tai jos mahdollista, älä edes kerro siitä kovin nopeasti. Ei se pitemmän päälle mitään haittaa sitten kun on paremmin tutustunut. Ja ehkä sinun kannattaisi ottaa aktiivisempi rooli seurustelussa, itse odotan menestyneen naisen olevan aloitekykyinen kaikessa toiminnassaan.

Jos miehen ego ei kestä mun koulutusta niin se on kyllä niin typerä ihminen että saa luvan olla...

Vierailija
67/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorittelu seksin aikana. Anteeks mitä?? 

Vierailija
68/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huorittelu seksin aikana. Anteeks mitä?? 

Ehkäpä hänellä oli aiempia kokemuksia naisista, jotka tykkää sellaisesta.

Vierailija
69/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toi (leikkausarpi kaulassa) on tosi seksikäs, ihankuin joku olisi viiltänyt sua puukolla"... Siis MITÄ???

Vierailija
70/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kyllä sää vielä löydät jonkun.”

Vierailija
71/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry,mutta mä tykkään blondeista.

Vierailija
72/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: on hyvännäköisiä ihmisiä ja nättejä ihmisiä

Hän: sinä olet nätti, älä nyt käsitä väärin!

(No eipä tuota voi käsittää kuin yhdellä tavalla)

Vierailija
73/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi kaksi kertaa seksin aikana: "Onko huoramainen olo?"

Pitäisi ilmeisesti olla, vaan ei!