Ärsyttävävimpiä asioita mitä miehet sinulle sanoneet
Kommentit (73)
Huumorimieheni ehdottaa seksiä sanomalla "anna panna". Joskus toimii, useimmiten ei.
kyllä mä susta välitän ja olet tärkeä vaikka en rakasta enää (ex)( jopa mun koira oli rakkaampi kun minä)
Vierailija kirjoitti:
Suosittu keskustelun avaus baarissa:
"Miks sä näytät noin vihaselta? Hymyile vähän."
Tämä. Olen kuullut tämän lukuisia kertoja. Pikkasen vituttava lause.
”Näytät niin paljon nuoremmalta ilman silmälaseja”. Jaa, no mikäpä se siinä sitten.
Oi Sanna Sanna anna panna, joo ei saanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"saanko suudella sinua"
Tuohan on vain kohteliasta ja muutenkin parempi sanoa asiasta ettei toinen ylläty täysin tai pahimmassa tapauksessa jos nainen ei halua..
Se on Turn off jos mies kysyy että saako suudella naista. Miehen pitää toimia kuin mies ja ottaa vain tilanne haltuun
Vierailija kirjoitti:
En voi seurustella naisen kanssa joka on korkeammin koulutettu
Miksi tämäkin ketju pitää pilata näillä keksityillä kliseillä? Hyvin harva, siis oikeasti ehkä alle 10 ihmistä Suomessa, ajattelee noin. Yksikään heistä ei ilmaise itseään noilla sanoilla. Sama juttu sille, joka tarinoi jotain tuloistaan.
En ymmärrä, mikä näiden juttujen kirjoittajia vaivaa. Onko teillä oikeasti siitä "korkeasta" koulutuksesta ja "suurista" tuloista huolimatta niin huono itsetunto, että sitä pitää pönkittää keksimällä tällaisia kuvitteellisia miessurkimuksia, joita voitte sitten fantasioissanne halveksua?
"Kiva että säkin välillä meikkaat."
O.o
Vierailija kirjoitti:
"Oot muuten kiva mimmi mut ku et anna persettä." (syy miksi lopetti tapailun kanssani)
Hyi hitto. Onko tuollaisiakin miehiä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi seurustella naisen kanssa joka on korkeammin koulutettu
Miksi tämäkin ketju pitää pilata näillä keksityillä kliseillä? Hyvin harva, siis oikeasti ehkä alle 10 ihmistä Suomessa, ajattelee noin. Yksikään heistä ei ilmaise itseään noilla sanoilla. Sama juttu sille, joka tarinoi jotain tuloistaan.
En ymmärrä, mikä näiden juttujen kirjoittajia vaivaa. Onko teillä oikeasti siitä "korkeasta" koulutuksesta ja "suurista" tuloista huolimatta niin huono itsetunto, että sitä pitää pönkittää keksimällä tällaisia kuvitteellisia miessurkimuksia, joita voitte sitten fantasioissanne halveksua?
^tuo ei ole totta. Olen eri ihminen, ja tapaamani miehet, ehkä viitisen kpl, ovat sanoneet koulutukseni olevan syy mikseivät halua mua jatkoon. Sitten ovat alkaneet käyttää sivistyssanoja (joita en itse viljele): "kongreettinen"...ja jopa käyttäytyä vallanhimoisesti. Naisen koulutus, siis ylempi korkeakoulututkinto valitettavasti on monelle miehelle turn off.
" Etkö voisi olla ihan hiljaa vaan, kun olet nättikin?"
Sun pitäis käydä hammaskirurgilla, että voin esitellä sut mun piireissä.
”Sun pitäis opetella vähän enemmän sellaista 50-lukulaisuutta.”
”Sulla pitäis olla sellaisia huoneentauluja, joissa lukis että kun miehesi tulee töistä, et heti valita hänelle, koska et voi tietää millainen päivä hänellä on itsellään ollut.”
Molemmat samalta tyypiltä, jonka tapasin yhteensä ehkä viitisen kertaa. Enkä siis edes ehtinyt valittaa mistään, läppää enimmäkseen heitettiin, kommentit pudotti ihan viattomina ehdotuksina eikä minkään väittelyn lomassa. Mutta siis! Näin 2010-luvulla elävänä naisena en pystynyt sanomaan noihin heittoihin yhtään mitään.
Ette kai te kuvittele että nämä ovat niitä aitoja syitä? Esim. koulutus?
Vierailija kirjoitti:
”Sulla pitäis olla sellaisia huoneentauluja, joissa lukis että kun miehesi tulee töistä, et heti valita hänelle, koska et voi tietää millainen päivä hänellä on itsellään ollut.”
Molemmat samalta tyypiltä, jonka tapasin yhteensä ehkä viitisen kertaa. Enkä siis edes ehtinyt valittaa mistään, läppää enimmäkseen heitettiin, kommentit pudotti ihan viattomina ehdotuksina eikä minkään väittelyn lomassa. Mutta siis! Näin 2010-luvulla elävänä naisena en pystynyt sanomaan noihin heittoihin yhtään mitään.
^Etsikö mies ns. länsimaista geishaa?
"Et sä oikeastaan edes näytä rumalta", sanoi yhtäkkiä mies, jota olin tapaillut jo jonkun aikaa. Sanoi tuon kesken seksin vieläpä
"Ootko pieniin päin?" sanoi vuosien takainen tuttavamies marketin kassajonossa. No en ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^Etsikö mies ns. länsimaista geishaa?
Haha, saattaa olla! Minua ei ainakaan etsinyt.
”Sähän olet kääpiö”.
Tilanne, jossa työporukalla olimme paikassa, jossa piti ottaa kengät pois. Töissä minulla aina vähintään 7 sentin korot. Pituutta ilman korkokenkiä 162.
Vierailija kirjoitti:
"Ootko pieniin päin?" sanoi vuosien takainen tuttavamies marketin kassajonossa. No en ollut
Ai jumalauta, jos joku tulisi meikäläiselle latelemaan tuollaista, kun todellakin myoomien takia olen niinkuin olisin ties monennella kuukaudella raskaana. Olisi kyllä kusipää niiiiin kuollut sen jälkeen!!!
"Oot muuten kiva mimmi mut ku et anna persettä." (syy miksi lopetti tapailun kanssani)