Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävävimpiä asioita mitä miehet sinulle sanoneet

Vierailija
01.08.2018 |

"miten voit olla masentunut, oot niin kaunis"

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20v. kerroin silloiselle poikaystävälleni että en halua lapsia koskaan johon hän vastasi kaikkitietävä ärsyttävä hymy huulillaan 'sä olet vielä niin nuori, mutta odotahan vaan, siinä 25-27 vuotiaana kaikki naiset panikoi ja hankkiutuu raskaaksi ekan sopivan miehen kanssa'. No olen nyt 54 v. eikä vauvakuumepaniikki ole vieläkään iskenyt.

Vierailija
42/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä DBTL:n aikoihin istuin oluella (siis oluella, en keskikaljalla) eräässä yleensä ihan ok paikassa, niin siihen puoliväkisin tunkee yksi mulkvisti, vaikka ilmoitin, etten ole seuraa vailla. Kun ei saanut mitä selvästikin oli vailla, alkoi minulle vittuilu, että miksi minulla on tuollaiset viivat kulmakarvat. Varmaan tulen häneltä kysymään neuvoa, miten meikkaan. Jollei miellytä pimpanpuutteessa, niin voi suksia hevon vittuun! Että sieppaa nämä mulkvistit!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä DBTL:n aikoihin istuin oluella (siis oluella, en keskikaljalla) eräässä yleensä ihan ok paikassa, niin siihen puoliväkisin tunkee yksi mulqvisti, vaikka ilmoitin, etten ole seuraa vailla. Kun ei saanut mitä selvästikin oli vailla, alkoi minulle v*ttuilu, että miksi minulla on tuollaiset viivat kulmakarvat. Varmaan tulen häneltä kysymään neuvoa, miten meikkaan. Jollei miellytä p*mpanpuutteessa, niin voi suksia hevon v*ttuun! Että sieppaa nämä mulqvistit!!

Vierailija
44/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian isot tissit.

Vierailija
45/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juo ittes mukavaks" Vieläkin sen kanssa olen naimisissa..

Vierailija
46/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sun kannattaa käyttää aina minihametta."

Ai. Mitähän varten?

koska miehet on seksipetoja jotka haluaa vaan naisesta itselleen tyydytystä. 

Luuletko että minihameeseen pukeutunut nainen on joku kaikkien miesten seksilelu?

Vierailija
47/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oho mikä nainen..blaablaa...Mutta miksei sulla oo lakkaa varpaankynsissä?" No joo, ei tuo nyt ollut edes paha...

Vierailija
48/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä; 'oot vissiin lespo (useamman kerran) - kun en ole lämmennyt erinäisen miesten iskuyrityksille, 'kiihouiksä? (kun mainitsin käyneeni gynellä) - joo en tosiaankaan. 'Saitko?' - joo en, tarviin nimmittäin kauemmin kuin 8 sekuntia jyystöä. 'Ootteko kaikki femakkoja? -autokoulunopettajan kommentti kun kuulin että lukiossa olin (80-luvulla) aineyhdistelmistä johtuen tyttöluokalla.

Vierailija
49/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oisit nätti jos et värjäis hiuksia"

"Panisin jos kasvattaisit hiuksia"

Mikä vittu mun hiuksissa on nii kamalaa :D Hiuksiako ne äijät haluaa panna?

Vierailija
50/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just toi "saitko" :D kahden minuutin jälkeen... ja "olinko hyvä?" Joo et ollu...

Vierailija
51/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liian isot tissit.

Mulle on tullut myös vastaava kommentti. Tosin oli työpaikan juhlat eli ihmisillä ei ole ihan samat filterit kuin normaalisti.

Mua ei kuulemma voi ottaa vakavasti, koska mulla on liian isot tissit. 😳

Vierailija
52/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä saisit hei ihan kenet tahansa. Oot oikeesti ihan mahtava nainen."

"Ai... no mä oon ehkä vähän ihastunut suhun."

"Öööh... mitä... siis ME ollaan vaan kavereita. En mä ajattele sua niin, sä oon niinku sisko."

(Tämä tiiviin tutustumisen ja mm. syvällisten avautumisten jälkeen. Anteeksi että luulin jotain :(...)

Vierailija
53/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen kommentti: "Välillä täytyy olla itsekäs saadakseen mitä tahtoo." Ihmetteli kun suutuin asiasta ja selitteli, että tarkoitti sillä vain sitä ettei pystynyt enää pidättelemään laukeamistaan.

Vierailija
54/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne tissit pitäs teipata jollain ilmastointiteipillä kasaan ettei häiritsis ketään...

Vierailija
55/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh olin teini-ikäinen ja koulussa pojat koko ajan kysyivät "Miksi en käytä meikkiä" -_- Nykyään käytän mutta helkkari kun oli ärsyttävää aikaa. 

Vierailija
56/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä voisit olla ihan kaunis jos et olis noin pitkä"

Aa okei no ootas, mäpäs tästä lyhenen sen 20 cm. Hetki vaan.

-180 cm

Vierailija
57/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sä käytät meikkiä?"

Vierailija
58/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onkohan toi raskaana?" Kovalla äänellä. Oli paksu neuletakki päällä ja muutama liikakilo.

Vierailija
59/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei miehet koskaan kommentoi mitään. Siis ei mitään. Baareissa ne vaan tuijottaa, tai ei edes huomaa. 

Vierailija
60/73 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittu keskustelun avaus baarissa:

"Miks sä näytät noin vihaselta? Hymyile vähän."

Tämä on niin pe*seestä. Mä oon useinkin viettänyt tosi hauskaa iltaa ja sitten kun odottelen neutraalina vuoroani baaritiskillä, niin eiköhän tulla sanomaan noin. Mulla on vakava perusilme, en todellakaan viitsi pitää koko aikaa tekohymyä naamalla.