Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävällä isommat kädet kuin minulla

Vierailija
01.08.2018 |

Tyttöystäväni käy salilla välillä ja itse käyn harvakseltaan, en ole kuitenkaan mikään luuviulu, mutta laiha kummiskin. Tyttöystäväni kädet ovat isommat kuin mulla, mutta ei kuitenkaan lihaksikkaat. Huomasin myös, että hän on mua vähän vahvempikin, kun siivosimme kahdestaan painavia tavaroita ja tämä kyllä kyseenalaistaa miehuuteni täysin. Asia häiritsee nimittäin sen verran, että nolottaa olla hänen kanssaan parisuhteessa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeät itseäsi?

Vierailija
2/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi häpeät itseäsi?

Koska hänellä on isommat kädet kuin minulla ja hän on vahvempi kuin minä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon....

Vierailija
4/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy salilla niin ongelma ratkeaa itsekseen

Vierailija
5/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Seuraavalla kerralla jätä se nosteluvahvuus mainitsematta. Saa olla SM tason voimanostaja ennen kuin pärjää kynäniskaiselle nörtille.

Vierailija
6/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sua ei sentään kutsuta pikkutassuksi niinkuin mun broidia, silläkin ihan pienen tytön kädet. :D

Vierailija
7/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko käsillä niin kuin ojentajan ja hauiksen ympärysmittaa vai kämmenen kokoa?

Vierailija
8/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kädet, pienet jalat = pieni mu.. mieli

Vierailija
9/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot kädet naiseksi ja saatan myös miettiä, häiritsisikö mahdollista miestä, jos hän onkin minua "sirompi". Näköjään ainakin joitakin häiritsee...

Mutta häiritseekö se sinua itseäsi vai ajatteletko vain sen häiritsevän muita?

Vierailija
10/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isot kädet naiseksi ja saatan myös miettiä, häiritsisikö mahdollista miestä, jos hän onkin minua "sirompi". Näköjään ainakin joitakin häiritsee...

Mutta häiritseekö se sinua itseäsi vai ajatteletko vain sen häiritsevän muita?

Kyllä häiritsee. Tyttöystävän kaverit on kommentoineet, että. "Toi sun poikaystäväs on niin laiha" yms yms.

ap

Vierailija
11/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko käsillä niin kuin ojentajan ja hauiksen ympärysmittaa vai kämmenen kokoa?

Ojentajia ja haukisia.

ap

Vierailija
12/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kasvat aikuiseksi, tuollaiset asiat eivät enää häiritse. Nyt et taida olla vielä ihan kypsä parisuhteeseen.

Vierailija
13/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä ois unelma, haluan dominatrixin. Harmi ku oon luontaisesti niin lihaksikas että lähes mahdotonta löytää voimakkaampi nainen. Pitäisi olla joku steroidihirviö.

Vierailija
14/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että tarkoitit käsillä kämmeniä. Olisi outoa, jos naisella olisi isot kämmenet tai miehellä pienet suhteessa naisen normaalin kokoisiin! Onko sulla normaalin kokoiset vai naisella luonnottoman isot? 

Hormonaalinen häiriö? Naisilla on luonnostaan pienemmät kämmenet. Sormien mittasuhteet kertovat jotain hormonitoiminnasta esim. etusormen vs nimettömän. 

Vierailija
15/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä myös isompi penis kuin sinulla?

Vierailija
16/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala urheilemaan tai ole ylpeä upeasta tyttöystävästäsi. Todennäköisesti hän on niin hotti että miehet taistelisivat kuolemaan saakka saadaakseen hänet. Olet tyhmä jos päästät hänet menemään, varsinkin jos kemiat pelaa ja luonteet käy yhteen. Hän kyllä saa uuden mutta sinä et...

M32

Vierailija
17/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä tarkastamassa testot labrassa. 

Isommat ne voi olla jos on löysyyttä, mutta vahvempi hänen ei pitäisi olla ellet ole 80 ja tyttöystäväsi 20v voimailija. 

Vierailija
18/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala urheilemaan tai ole ylpeä upeasta tyttöystävästäsi. Todennäköisesti hän on niin hotti että miehet taistelisivat kuolemaan saakka saadaakseen hänet. Olet tyhmä jos päästät hänet menemään, varsinkin jos kemiat pelaa ja luonteet käy yhteen. Hän kyllä saa uuden mutta sinä et...

M32

Jos saa yhden naisen, saa kyllä toisenkin. 

Naisissa on sama kuin miljoonissa; ensimmäinen on vaikein, mutta sen jälkeen homma alkaa rullata jokseenkin itsekseen. 

Vierailija
19/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni käy salilla välillä ja itse käyn harvakseltaan, en ole kuitenkaan mikään luuviulu, mutta laiha kummiskin. Tyttöystäväni kädet ovat isommat kuin mulla, mutta ei kuitenkaan lihaksikkaat. Huomasin myös, että hän on mua vähän vahvempikin, kun siivosimme kahdestaan painavia tavaroita ja tämä kyllä kyseenalaistaa miehuuteni täysin. Asia häiritsee nimittäin sen verran, että nolottaa olla hänen kanssaan parisuhteessa.

Oikeassa olet.

Kyllä muakin nolottaisi olla tollaisen miehen kanssa. Mulla on isot ja vahvat kädet, koska olen aina urheillut ja tehnyt fyysistä työtä. Inhoan neitikäsiä miehillä.

Vierailija
20/30 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään salilla tyttöystäväsi kanssa, tykkäisi varmaan kun teillä on yhteistä tekemistä.