Tyttöystävällä isommat kädet kuin minulla
Tyttöystäväni käy salilla välillä ja itse käyn harvakseltaan, en ole kuitenkaan mikään luuviulu, mutta laiha kummiskin. Tyttöystäväni kädet ovat isommat kuin mulla, mutta ei kuitenkaan lihaksikkaat. Huomasin myös, että hän on mua vähän vahvempikin, kun siivosimme kahdestaan painavia tavaroita ja tämä kyllä kyseenalaistaa miehuuteni täysin. Asia häiritsee nimittäin sen verran, että nolottaa olla hänen kanssaan parisuhteessa.
Kommentit (30)
Alat tehdä jotain miesten hommia vapaa-ajalla.
Rakennat autotallin, teet lattiaremontin, kattoremontin, korjaat autoa.
Kyllä miehestä tulee normaalin miehekäs ruumiiltaan jo ihan noilla. Katsotaan nyt jotain raksamiehiä niin kädet on naisten pään kokoiset vaikkei missään salilla olisi käyneetkään.
Lihaksikkaat kädet? Olet idiootti.
Naisilla vai käsi olla iso hauiksen ja ojentajan kohdalta mutta se johtuu korkeammasta rasvaprosentista.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Seuraavalla kerralla jätä se nosteluvahvuus mainitsematta. Saa olla SM tason voimanostaja ennen kuin pärjää kynäniskaiselle nörtille.
Itse kun aloitin treenaamaan kynäniskaisena nörttinä, sain penkistä pelkällä tangolla 5 kertaa ja sitten kavereiden piti auttaa mut alta pois. Ihan tavalliset salinaiset saavat tehtyä enemmän
Vierailija kirjoitti:
Ala urheilemaan tai ole ylpeä upeasta tyttöystävästäsi. Todennäköisesti hän on niin hotti että miehet taistelisivat kuolemaan saakka saadaakseen hänet. Olet tyhmä jos päästät hänet menemään, varsinkin jos kemiat pelaa ja luonteet käy yhteen. Hän kyllä saa uuden mutta sinä et...
M32
Tuskin kellään täyspäisellä pelaa luonteet yhteen tuollaisen akan kanssa joka kelpuuttaa ystävikseen ihmiset jotka haukkuvat hänen miestään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä ois unelma, haluan dominatrixin. Harmi ku oon luontaisesti niin lihaksikas että lähes mahdotonta löytää voimakkaampi nainen. Pitäisi olla joku steroidihirviö.
Siis oottekste kaikki suomalaiset miehet nykyään tälläsiä? Ei ihme, ettei suomalaiset naiset haluu enää edes koskee teihin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vai käsi olla iso hauiksen ja ojentajan kohdalta mutta se johtuu korkeammasta rasvaprosentista.
Rasvaprosentista osittain se johtuu miks hänellä on isommat kädet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ala urheilemaan tai ole ylpeä upeasta tyttöystävästäsi. Todennäköisesti hän on niin hotti että miehet taistelisivat kuolemaan saakka saadaakseen hänet. Olet tyhmä jos päästät hänet menemään, varsinkin jos kemiat pelaa ja luonteet käy yhteen. Hän kyllä saa uuden mutta sinä et...
M32
Ei tää äijä ketään päästä menemään, kyse on siitä, ettei nainen päästä häntä enää menemään eikä kohta enää mihinkään muuallekaan. Free ap.
On mullakin leveämmät hartiat ja lihaksikkaammat olkavarret kuin miehelläni. Hänellä vastaavasti on upeat jalat pyörällä ajosta. Enkä ole yhtä hoikka. Mies on luultavasti vahvempi kuin minä, muutaman sentin pidempikin. Minulla on isompi kengännumero. Tuhoon tuomittu suhde siis? ;)
Iso pillu?