Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisporukalla käytiin Kreikassa ja tuli vietettyä aikalailla railakasta lomaa

Vierailija
01.08.2018 |

Päätettiin 5 naista lähteä viikoksi Kreikkaan. Olipas aikamoista touhua meillä - onko muilla kokemuksia. Suosittelen 😆

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-uorra!

Vierailija
82/103 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen nainen kirjoitti:

Taidan lähteä lomalle Kreikkaan.

Osta pelkkä menolippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvää miehen kirjoittamaa tekstiä.

Tai no, miehen ja miehen.

Tarkoitan kaksilahkeista palstavässykkää.

Juuri niin. Typerinkin nainen kirjoittaa paremmin. Hyvin harva nainen käyttää passiivin imperfektiä "tuli tehtyä". Nainen kirjoittaisi minä-muodossa: Olin Kreikassa riehulomalla tyttöjen kanssa jne.

Sällit, opetelkaa kieli ja käytöstavat, sovitte paremmin ihmisten joukkoon. Ja edistäväthän vuorovaikutustaidot oikeiden ihmissuhteiden syntymistä ja ylläpitoa.

Passiivin imperfekti tehdä-verbistä on "tehtiin".

Opettele itse omaa kieltäsi.

Vierailija
84/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla railakasta lomaa viettää tässä nyt pelkästään palstanörtti.

Vierailija
85/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin hyvin kuvitella millaista se on, kun turhautuneet aviovaimot, eronneet ja karanneet pääsevät kerran vuodessa Kreikkaan halpalomalle.

Siis mitä porukkaa nämä "karanneet" ovat, mielisairaalasta vai vankilasta karanneita? Tuo on ihmetyttänyt tuossa "eronneet ja karanneet"-hommassa.

Vierailija
86/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo puoliapinat tuntuu kiinostavan suominaikkosia, minun pitää juottaa eukot melkeen tiedottomiksi että irtoo pildee täällä Vallilassa

Vierailija
87/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitte Ouzoa niin että tuli krapula?

Uzo on niin pahaa, ettei siitä voi itselleen kankkusta juoda. Yäk.

Et tainnut tietää, että se sekoitetaan veteen? :) Raakanahan sitä ei juo kukaan.

Suomessahan on hyvin yleinen luulo, että nuo väkevät viinat pitäisi juoda raakana. Ja sillähän usein ihan leuhotetaan, että juo raakaa viinaa. Monet tollot juovat absinttiakin raakana.

Vierailija
88/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KesäTeräs kirjoitti:

Nuo puoliapinat tuntuu kiinostavan suominaikkosia, minun pitää juottaa eukot melkeen tiedottomiksi että irtoo pildee täällä Vallilassa

Siellä se Vallilan sivistynyt urho kutsuu kreikkalaisia "puoliapinoiksi". Kreikkahan ei toki ole kulttuuris-historiallisesti sivistysmaita, taiteista ja tieteistä puhumattakaan.

Vierailija
89/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te puhutte?

Itse tykkään elää terveellisesti ja perhe-elämää.

Tarkoitatko että se oli sitä mitä minulla 20 vuotiaana: 15 tuoppia siideriä ja panemaan jonkun hyväksikäyttäjän kanssa.

Onpa hauskaa. Jäikö nuoruus elämättä ? Tauteja vaan levitätte.

Vierailija
90/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suaphan sitä naeset siellä käyvvä kah meille pojjiille löytyy Virosta ja Pattajalta.

Vierailija
91/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan turistikohteissa työskentelee paljon albaanialaisia (tarjoilijat, sisäänheittäjät ym.) ja he ovat keskimääräistä lyhyempää kansaa josta varmasti johtuu että turistit luulevat kreikkalaisia lyhyiksi. Yleensä heidän pomonaan on kreikkalainen ja nämä kreikkalaiset eivät pahemmin piittaa työntekijöidensä oikeuksista (tauot, sairaslomat tms) ja albanialaiset tekevät pitkää päivää huonolla palkalla. Nämä albaanialaiset ovatkin usein niitä jotka turisteja eniten viekottelevat ja pyrkivät suhteeseen kanssaan. Heistä harvoilla on kreikan kansalaisuutta, vain työskentelylupa joten turistien kautta he saavat mahdollisuuden muuttaa EU-maahan ja saada parempaa palkkaa ja elämä, kreikassa kun albanialaisten elämä ei hääviä ole.

Hauskanpito on jees minkä maalaisen kanssa vaan mutta kannattaa myös pitää silmät auki jos rakastuu EU-maan ulkopuolelta tulevaan että mikä heidän motiivinsa on. Nämä albanialaiset kun usein valehtelevat olevansa kreikkalaisia. Kulttuurierot Albanian&Suomen välillä ovat sitten taas selvästi suuremmat kuin Kreikan&Suomen. Tarkoituksena ei siis väheksyä albaanialaisia, ovat erittäin vieraanvaraisia ja miellyttäviä ihmisiä mutta osalla heistä suurin haave on päästä pois köyhyydestä ja muuttaa johonkin maahan missä tienaa enemmän rahaa (jolloin sitä voi sitten myös sukulaisilla lähettää) ja turistien kautta tämä haave voidaan helpommin toteuttaa.

Vierailija
92/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni vielä albanialaisiin, ovat kyllä nirsoja seuransa suhteen koska ovat komeita niin heillä on varaa valita myös baarin kaunein nainen seurakseen. Tätä Gambia-tyylistä 50v ylipainoinen nainen + 19v nuori mies et kreikassa näe. Nyt menee osalla kirjoittajista pullat ja vellit sekaisin kun sellaista kuvittelee.

Vierailija
93/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä stereotypian pönkittämistä. Tällä tavoin esim naistenahdistelijat painottaa, että kaikkihan me miehet, jotta ei tarvitsisi ottaa vastuuta omasta käytöksestään. Lisävärinä syyttömyyteen voi olla toisen ihmisen ruumiinrakenne, kansalaisuus tai mikä tahansa syy. Kaiken kruunaa kun voi laittaa kännin piikkiin, silloin ei ainakaan tarvi olla vastuussa.

Naista vain r*nkkutyynynä käyttävä ahdistelija helposti ylentää itsensä kirkkauteen, raiskaajakin voi kokea olevansa täysin puhdas ja syytön, että mitä se tyhmä tyttö vaan osui siihen kohdalle. Joidenkin omatunto on puhdas, kun se on käyttämätön.

Vierailija
94/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suaphan sitä naeset siellä käyvvä kah meille pojjiille löytyy Virosta ja Pattajalta.

Huono vertaus. Suomalaisnaiset eivät hanki Kreikasta prostituoiden palveluja.

Mutta kyllä sekä naisille että miehille löytyy seuraa oman maan rajojen ulkopuolelta ihan rakkauteen perustuen. Maailma on varsin iso paikka ja ympäri maailman suomalaisia arvostetaan korkealle nimenomaan, koska meidät nähdään sivistyneinä ja rehellisinä. Onneksi ne epätoivoiset virolaisten/thaikkunaisten tai gambialaisten miesten sivistymättömät hyväksikäyttäjäplösöt eivät ole tuota mainetta vielä onnistuneet pilaamaan.

Vierailija
95/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tekstini poistettiin, kerroin, että Turkissa olin kerran naisporukassa, ei koskaan enää. Osa porukasta olisi halunnut mennä miesten mukaan, eivät kehdanneet, kun meitä muita inhotti se jatkuva tarjonta. Vaikka valitsimme ravintolan kalleimmista, pikku-ukot oli pöydän ympärillä heti. Toistan, ei koskaan enää Turkkiin.

En ymmärrä, mikä näissä kiehtoo, limaisiab ukkoja, joilla kaikilla samat jutut. Juu, en ole kokeillut, enkä kokeile, mutta tuon nyt tajuaa jokainen, jolla aivot toimivat.

Annas kun arvaan...Olitte jossain typerässä turistirysässä tyyliin Marmaris, Alanya, Antalya, jonne koulutetut turkkilaiset eivät halua itsekään mennä ahdistelun ja kaupustelun takia. Turistirysien työntekijät ovat valtaosin huonosti kouluttautuneita konservatiivisia kurdeja maaseudulta tai itäisestä Turkista. He tulevat perheistä ja alueilta, joissa lähempi tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen tapahtuu vasta avioliitossa ja siksi he kuvittelevat pääsevänsä "avoimempien" länsimaalaisnaisten kanssa kokeilemaan seksisuhteita. Hyvin kouluttautuneet kurdit eivät myöskään menisi noihin rantalomakohteisiin töihin tai lomalle. Turkkilaisten omat suositut rantalomakohteet eivät ole noita turistirysiä vaan aidattuja kesäasuntokyliä, jonne turisteilla ei edes ole asiaa.

Muuten totta, mutta esim. tänä vuonna Marmaris oli pullollaan turkkilaisia lomailijoita! Hieman eri tunnelma kuin silloin, kun britit horjuvat umpikännissä ympäriinsä... Katukuvaan oli muuten tullut ravintoloita ja baareja, joissa ei tarjoilla ollenkaan alkoholia. Aika erikoinen kokemus :).

Vierailija
96/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tekstini poistettiin, kerroin, että Turkissa olin kerran naisporukassa, ei koskaan enää. Osa porukasta olisi halunnut mennä miesten mukaan, eivät kehdanneet, kun meitä muita inhotti se jatkuva tarjonta. Vaikka valitsimme ravintolan kalleimmista, pikku-ukot oli pöydän ympärillä heti. Toistan, ei koskaan enää Turkkiin.

En ymmärrä, mikä näissä kiehtoo, limaisiab ukkoja, joilla kaikilla samat jutut. Juu, en ole kokeillut, enkä kokeile, mutta tuon nyt tajuaa jokainen, jolla aivot toimivat.

Annas kun arvaan...Olitte jossain typerässä turistirysässä tyyliin Marmaris, Alanya, Antalya, jonne koulutetut turkkilaiset eivät halua itsekään mennä ahdistelun ja kaupustelun takia. Turistirysien työntekijät ovat valtaosin huonosti kouluttautuneita konservatiivisia kurdeja maaseudulta tai itäisestä Turkista. He tulevat perheistä ja alueilta, joissa lähempi tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen tapahtuu vasta avioliitossa ja siksi he kuvittelevat pääsevänsä "avoimempien" länsimaalaisnaisten kanssa kokeilemaan seksisuhteita. Hyvin kouluttautuneet kurdit eivät myöskään menisi noihin rantalomakohteisiin töihin tai lomalle. Turkkilaisten omat suositut rantalomakohteet eivät ole noita turistirysiä vaan aidattuja kesäasuntokyliä, jonne turisteilla ei edes ole asiaa.

Muuten totta, mutta esim. tänä vuonna Marmaris oli pullollaan turkkilaisia lomailijoita! Hieman eri tunnelma kuin silloin, kun britit horjuvat umpikännissä ympäriinsä... Katukuvaan oli muuten tullut ravintoloita ja baareja, joissa ei tarjoilla ollenkaan alkoholia. Aika erikoinen kokemus :).

Marmarisiin on myös rakennettu viime vuosina niin sanottuja "uskonnollisia hotelleja" uskovaisille turkkilaiislle ja arabituristeille. Niissä on isommat ja jaetut huoneet perhekokoja ajatellen, eri uima-altaat naisille ja miehille ja alkoholikielto. Mutta kyllä katukuvassa eritysesti erottuvat Wayne Rooneyn näköiset jalkapallohuligaaneilta vaikuttavat työväenluokkaistaustaiset brittituristit, jotka istuvat lösähtänyttä wt -tatuoitua yläkroppaansa esitellen terassilla aamuyhdeksastä edullista kaljaa siemaillen (joskin senkin hinta on Turkissa noussut tuntuvasti kiristyneen alkoholiverotuksen takia). Briteistä ja Saksasta tullaan Marmarisiin siksi, että sinne saa halvempia pakettimatkoja kuin Espanjaan tai Italiaaan.

Noita "allahturisteja" (mainitsemani hotellit) lukuunottamatta valtaosa Marmarisiin tulevista tulee sinne hintojen takia eli myös itse tienaavat keskivertoa vähemmän.

Vierailija
97/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kuvottaa kaikki etelä eurooppalaiset miehet. Siniset silmät ja pohjoismaalaiset miehet on mun makuun.

Vierailija
98/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KesäTeräs kirjoitti:

Olet väärässä. Ei noi kiinnosta kuin murto-osaa naisista. Se murto osa on taas sellasta jotka jää suomessa muiden naisten varjoon.

Nää kreikan kreissaajat on otettuja mistä vaan huomiosta.

Vierailija
99/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta päätellen lesboloma.

Vierailija
100/103 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kuvottaa kaikki etelä eurooppalaiset miehet. Siniset silmät ja pohjoismaalaiset miehet on mun makuun.

Jotkut tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Minun makuuni miehenä ovat etelä-eurooppalaiset naiset. Tummat tuliset silmät , kauniit kasvonpiirteet ja Ihana vartalo. Ovat muuten myös usein varsinaisia seksipetoja ainakin oman kokemukseni perusteella ja niitä sattumalta riittää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi