Naisporukalla käytiin Kreikassa ja tuli vietettyä aikalailla railakasta lomaa
Päätettiin 5 naista lähteä viikoksi Kreikkaan. Olipas aikamoista touhua meillä - onko muilla kokemuksia. Suosittelen 😆
Kommentit (103)
Niin. Semmoista se on. Mä tiedän. Unohditte rasvata ihonne ja nyt se sitten punoittaa. Oi joi.
Kreikka on väärä valinta näille provoille. Siellä saa nainen olla ihan rauhassa. Mukavia ihmisiä, helppo lomakohde yksinäiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä varmaan. Ne viiskymppiset Kreikkapapatko teitä on muka jyystäneet? Kyllä siellä ollaan niin perhekeskeisiä ja myös uskonnon rajoittamia että ainakaan paikallisista miehistä ette ole saaneet seuraa, ehkä jostain toisista suomimatkaajista.
Ne komeat paksuhiuksiset adonikset ovat jo neliviiskymppisenä lyhyitä, kaljuja läskejä, ettei siinä ole suomalaisilla mitään hävettävää.
Juu, kreikassa ihmisillä on kumma geeni joka aiheuttaa noin 10cm:n lyhentymisen kun mies täyttää 40v
Housuissa?
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä vihjaillaan että oli joku villi seksiloma niin en todellakaan usko. Kreikkaan on turha lähteä sillä mielellä. Itse olen ollut noin sata kertaa ja olen nuori, kaunis blondi, mutta ikinä en ole siellä seksiä harrastanut eikä kukaan ehdottanut. Nyt meni lassukkamiehen provo vähän pieleen kun valitsi väärän maan.
Kyllä sieltä seksiä saa. Itse iskin miehen rannalta - siis hän kuvitteli iskevänsä minut. Pelin nimi oli selvä eli muutaman päivän ajan nähtiin seksin merkeissä. Muun ajan vietin lomaa kuten muulloinkin eli kävin retkillä, olin rannalla jne. Mies antoi yhteystietonsakin mutta ei tullut pieneen mieleenikään olla häneen jälkeen päin yhteydessä enkä sellaista koskaan hänelle edes luvannut.
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä vihjaillaan että oli joku villi seksiloma niin en todellakaan usko. Kreikkaan on turha lähteä sillä mielellä. Itse olen ollut noin sata kertaa ja olen nuori, kaunis blondi, mutta ikinä en ole siellä seksiä harrastanut eikä kukaan ehdottanut. Nyt meni lassukkamiehen provo vähän pieleen kun valitsi väärän maan.
Mitä ihmettä? Mulle on ehdoteltu nuorempana, sanotaanko tuonne 35 ikävuoteen asti, paljon. En ole edes blondi vaan tumma. Kurvikas kylläkin. Kreikka, Turkki ja Kypros on minusta olleet tuon miesten "kuolaamisen" takia melko ahdistavia lomakohteita. Paitsi toki isot kaupungit, niissä ihmiset ei juuri toisia katsele eikä huomiota kiinnosta. Nykyisin kun on ikää yoli 40 ja painoakin 20 kg enemmän kuin nuorena voi kyllä rauhassa kulkea missä vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama provo, jotta pääsee sättimään suomalaisia naisia. Huoh.
100% tämä (ei sillä, että naisten juhlimisessa tai yhden illan jutuissa olisi mitään pahaa. Mutta kun internetissä asuvat pellet eivät tätä tajua).
Vierailija kirjoitti:
Niinpä varmaan. Ne viiskymppiset Kreikkapapatko teitä on muka jyystäneet? Kyllä siellä ollaan niin perhekeskeisiä ja myös uskonnon rajoittamia että ainakaan paikallisista miehistä ette ole saaneet seuraa, ehkä jostain toisista suomimatkaajista.
Se uskonto rajoittaa lähinnä naisia. Miehet voivat tehdä aika lailla mitä huvittaa. Osaa huvittaa pokata turisteja. Osaa ihan seksin ja kokemusten himosta, osaa jotta voi hyötyä taloudellisesti. Monessa suositussa turistikohteessa on miehiä jotka ihan elää sillä, että etsivät varakkaan näköisiä usein vähän vanhempia turistinaisia, imartelevat, viettävät iltoja yhdessä (nainen maksaa laskut), ovat rakastuneita olevinaan. Monet pitää yhteyttä jopa naisen palattua Suomeen ja pyytelevät rahaa tekosyillä. Samalla miehellä voi olla pyörityksessä useita näitä rouvia tai ikäneitoja, joille vannoo rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli kerran oikein dokumentti, jossa joku vanhempi yli 50 v. nainen oli kuitenkin rakastunut tällaiseen käytettyyn nuorehkoon mieheen ja otti tämän omakseen ja muuttivat Suomeen. Ja tämä mies vielä oikein palvoo sellaista tavallista suomalaista pottunenä pullukka-naista.
Minun isäni sisko tuhosi hyvän avioliittonsa päälle viisikymppisenä tällaisen takia. Mutta tässä tapauksessa mies oli edelleen aktiivinen gigolo ja vain esitti rakastunutta suomalaiseen tukevaan täti-ihmiseen saadakseen rahaa, matkoja, ilmaisia päivällisiä. Homma kesti yli 10 vuotta, kunnes kerran isän sisko päätti iloisesti yllättää miehen tulemalla kylään Kreikkaan yllättäen. No, siellä oli sitten toinen suunnilleen samanikäinen turistinainen pyöritettävänä...
En ymmärrä miksi tuo olisi jonkun mielestä paheksuttavaa. Saa kai sitä ihmiset pitää hauskaa jos molemmat ovat halukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs höpsötä - etkötiedä, että gigolokulttuuri on lähtöisin nimenomaan Kreikasta, ei Italiasta.
Kreikassa baareissa työskentelevät miehet antautuvat aina vaan uusille naislaumoille ja rakastelevat näiden kanssa. Sitten tulee taas uusia lentokoneita ja uusia naisia.
Tästä tuli kerran oikein dokumentti, jossa joku vanhempi yli 50 v. nainen oli kuitenkin rakastunut tällaiseen käytettyyn nuorehkoon mieheen ja otti tämän omakseen ja muuttivat Suomeen. Ja tämä mies vielä oikein palvoo sellaista tavallista suomalaista pottunenä pullukka-naista.
Miksei palvoisi? Jossain kulttuureissa hyvä vaimo on: vaatimattoman näköinen jottei petä, pyöreä jotta on hedelmällinen ja jaksaa, hyvä kokki ja hyvä äiti. Tähän lisäksi vielä hyvä palkka läsimaassa niin mitä muuta sitävoisi edes toivoa?
Huhhuh, ihan ulkomailla asti! Jopa oot hurjaks heittäytyny.
Vierailija kirjoitti:
Totta, koska naiset eivät koskaan käy lomalla Kreikassa. Vain naisvihaajat väittävät muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kreikka on väärä valinta näille provoille. Siellä saa nainen olla ihan rauhassa. Mukavia ihmisiä, helppo lomakohde yksinäiselle naiselle.
Ihanko oikeasti? Tekisi mieli käydä Kreikassa mutta matkaseuraa ei ole. Yksinkin olen reissannut, joten se ei periaatteessa ole ongelma.
Olen kylläkin vanha ja ruma joten lähentelyä en pelkää, mutta olen ajatellut että yksin matkaavaa oudoksutaan siellä päin kovasti. Tai luullaan että siinä on taas yksi kääkkä gigolojen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, koska naiset eivät koskaan käy lomalla Kreikassa. Vain naisvihaajat väittävät muuta.
Ja Kreikassako ei ole mitään muuta tekemistä kuin elosteleminen? Minä kyllä keksin monta muuta mielekkäämpää hommaa.
Nyt tuli itselle aika hauska fiilis. Olen kreikassa lomalla. Samaan aikaan kun luin tätä ketjua, sain viestin juurikin kreikkalaiselta mieheltä, joka kirjoitti, että haluaa nähdä minut vielä ennen kuin palaan Suomeen. 😄 Hauska sattuma.
Taidan lähteä lomalle Kreikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvää miehen kirjoittamaa tekstiä.
Tai no, miehen ja miehen.
Tarkoitan kaksilahkeista palstavässykkää.
No kummasti innostutte aina kun Ikis esittää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuo olisi jonkun mielestä paheksuttavaa. Saa kai sitä ihmiset pitää hauskaa jos molemmat ovat halukkaita.
Niinhän sitä luulisi, mutta kun se on pois suomimiehiltä. Kyllähän se katkeroittaa, kun muut pitävät hauskaa ja itse ei.
Eiväthän ne suomimiehet edes halua suomalaisia naisia. Haukkuvat lehmiksi ja ämmiksi. Palsta täynnä tuota vihaa.
Ei me Kreikkaan vaan Ylläkselle ruskalomalle. Matin ja Tepon tahdissa lattialta löytyy varmasti seuraa kelomökkiin.
5 naista
Lyhyitä ne on alunperinkin..