Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksin reissuun miehen kanssa, otettiin "lapsivapaa hotelli". Kerroin työkamulle,

Vierailija
01.08.2018 |

joka kommentoi, että "aika erikoista äiti-ihmiseltä". Siis what? Eli on erikoista, että vapaa-ajalla valitsee lapsivapaan hotellin, jos menen miehen kanssa reissuun alle viikoksi. Meillä on kolme lasta ja olemme reissanneet heidän kanssaan normaaleissa lapsihotelleissa ja tottuneet lapsien mölyyn. Nyt osallistumme miehen ystävän häihin ulkomaille ja olemme siellä muutaman päivän sen jälkeen Sen kerran kun menen ilman heitä, niin olen huono ihminen, jos en halua kuunnella buffet-ravintolassa vieraiden taaperoikäisten vikinää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava valinta teiltä! Täydellistä!

Vierailija
2/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain työkaverin sanomisilla? Miksi asia syö sinun itsetuntoa niin kovasti? Mikä tässä nyt onkaan se perimmäinen ongelma? Työkaveri vai ...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jollain työkaverin sanomisilla? Miksi asia syö sinun itsetuntoa niin kovasti? Mikä tässä nyt onkaan se perimmäinen ongelma? Työkaveri vai ...?

Taattua av-laatua, toisessa kommentissa jo siirryttiin ap:n syyttelyyn. Vanhoissa dekkareissa syyllinen oli aina hovimestari, av:lla ap.

Vierailija
4/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihmettele ollenkaan, en siis ollenkaan tota valintaa! Mikä ihme siinä on, että kun olet äiti, olet valmis sen jälkeen kaitsemaan ja sietämään koko maailman lapsia. Mua ei ainakaan kiinnosta toisten lapset yhtään enempää vaikka tekisin toisen ja kolmannen perään. 

Vierailija
5/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta teiltä. Meillä kaksi ihanaa lasta mutta ymmärrän silti täysin tuon valinnan. En ymmärrä mitä pahaa noissa ”lapsivapaissa” hotelleissa muka on. Maailma on pullollaan hotelleita mihin lasten kanssa pääsee. Me olimme viime viikolla kolmen yön lomareissulla miehen kanssa kahdestaan. Ihan hyvin oltaisiin voitu mekin valita lapsivapaahotelli.

Vierailija
6/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on kovin yleistä, siis tuollainen ihmettely. Täälläkin äidit ovat yleensä kannattaneet noita hotelleja. Itsekin 3 lapsen äitinä voisin sellaisen valita aikuisten matkalle. Työkaverisi on outo.

Vierailija
7/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani saatte valita ihan sellaisen hotellin kuin haluatte, ja lapsiperheillekin on kyllä tarjolla tarpeeksi hotelleja. Täytyy kuitenkin sanoa, että en muista yhtään kertaa, kun minä olisin mieheni kanssa matkustaessani kokenut, että samassa hotellissa olleista lapsiperheistä olisi ollut jotain merkittävää häiriötä tai muuta haittaa.

Vierailija
8/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taattua av-laatua, toisessa kommentissa jo siirryttiin ap:n syyttelyyn. Vanhoissa dekkareissa syyllinen oli aina hovimestari, av:lla ap.

Syyllisiä tässä ei ole, on vaan mielipiteitä ja niitä on yhtä monta kun on p*sereikiäkin -jokaisella omansa. Voi sitä toisenlaisen mielipiteen kestää ilman, että se aiheuttaa närää omassa elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi