Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin saada kampaamossa slaagin - loppusumma oli 156€

Vierailija
01.08.2018 |

Uusi kampaamo jossa otin värjäykseen ja leikkauksen- järkky hinta. Ystävä suositti omaa kampaamoaan - ja minä tyhmä en kysynyt hintaa. Omassa entisessä maksoi 89€ .

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen huomenna hiusten pidennykseen ja väriin

Hiukset maksoi 200 eur

Värjäys ja kiinnitys n.260

Ja ihana kullanpunainen raidoitettu melkein peffaan asti tulee olemaan

AAAAaaaahhh

En _koskaan_ maksaisi pidennyksistä Suomessa. Hulluutta.

Hiukset valittu sopimaan hienoon hiuslaatuuni

Kateus voittaa kiimankin:)

Täh? Kuvitteletko ettei samaan (ja paljon parempaan) pystytä Virossa murto-osalla hintaa? Suomen amiskampaajilla on paljon oppimista.

Noh kampaajan osoite kiitos..

muovi ja hevosenjouhipidennys ei käy

Vierailija
122/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun maksimini (puolipitkät hiukset) raidoituksesta ja leikkauksesta on 110 €. Yleensä aina on löytynyt tuohon hintaan, ihan taidokasta jälkeä. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen pintaan on väri ja leikkaus saatava - pituus kuin pituus.

Vierailija
124/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normihinta nykyään pitkille hiuksille...hinnat on kyllä nousseet viimeaikoina.

Vierailija
125/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä päätin kannattaa mökkipaikkakunnan pikkuyritystä viime kesänä. 2cm latvojen tasoitus vei 17 min, ja maksoi 45€. ”Näit ei varmaan tarvi pestä?”, kysyi tyttö. No puhtaathan ne oli. Mutta ihan törkyhinta. Vääksy menetti asiakkaan, palasin halvemmallw tasoittajalle kaupunkiin.

Vierailija
126/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana oli varaa maksaa kampaamokäynneistä noita summia. Jo kymmenen vuotta sitten oli hinta paksujen hiusten värjäyksestä ja leikkauksesta noin 120 €. En uskalla enää edes arvata mitä hinta olisi nykyisin.

Olen opetellut värjäämään, raidoittamaan ja leikkaamaan omat hiukset. Netistä löytyy tutorialeja loputtomasti, ei ole oikeasti vaikeaa.

Vierailija
127/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin valmis maksamaan tuon summan ja vähän enemmänkin hyvästä lopputuloksesta. En ole kuitenkaan vuosiin saanut onnistunutta leikkausta. Edellisen täydellisen sain vuosia sitten Englannissa.

Kampaajakäynnit ovat hurjasta hinnasta huolimatta aina päätyneet samoin: kerron kampaajalle mitä haluan ja mitä en missään nimessä halua. Kampaaja päätyy lopputulokseen, jota en halua. Syöksyn kotiin vessaan, väännän tukkaa, kastelen, kuivaan ja väännän lisää. Sen jälkeen odotan lähes pari kuukautta, että pääsen aloittamaan homman uudestaan.

Suomalaiset kampaajat eivät osaa leikata, eivätkä föönata hiuksia.

Lopetin tämän kuvion ja nykyisin hiukseni leikkaa teini-ikäinen lapseni. Lopputulos on vähintään yhtä hyvä kuin kampaamossa.

Samaa mieltä ja samat kuviot kampaajan jälkeen. Parhaat leikkaukset olen saanut Tallinnassa, Barcelonassa ja Istanbulissa.

Omistan paksut, karkeat ja runsaat hiukset. Saksitekniikassa on Suomessa selkeä ero, en tiedä, mitä täällä ei pystytä opettamaan.

Hiukseni eivät anna anteeksi yhtään, vaan niissä näkyy leikkauksen jälki. Hiukseni rouhitaan ohennussaksilla, joiden jälki jää näkyviin.

Ulkomailla niitä tuskin käytetään ja lopputulos on ilmava ja liikkuva, eikä jää kuin pata päähän. Jos kiellän Suomessa liian ohentamisen, vaihtoehto on tuo pata. Mitä iloa on paksuista hiuksista, jos ne rouhitaan ohuiksi?

Föönaus tehdään harjalla ja lopputulos ei ole yhtä ilmava kuin sormitekniikalla tehty, Sitä ei Suomessa kuulemma opeteta. Harjalla väkerretään hiuksista pallo.

Haluaisin lyhyen ilmavan polkan, josta märkänä jo näkee, että hiukset asettuvat kauniisti, koska karkeiden hiusten leikkausvirheitä ei voi peittää filmaamalla.

Mahdoton toivomus Suomessa, vaikka käyn ammattilaisilla. Olen maksanut jo markka-aikana 186mk ja nyt saman verran euroissa pesusta ja leikkauksesta ja tietty föönaus.

Lopputulos on nykyisin sama, käynkö tuon hintaluokan vai 80e kampaamossa tai 48e.

Luottokampaajani muutti, niin olen taas vuoden harhaillut.

Vierailija
128/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä leikkasin hiukset viidakkoveitsellä näppylähanskat käsissään. Makso 2€ että mies sai olut pintin ja hyvää jälkeä tuli. Käytettiin kissan kusiastian sisältöä värjäämiseen. Poltti hyvin blondit raidat hiuksiin. Hajukin on jo melkein lähtenyt.

Kannatti koska säästin

Vierailija
129/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin valmis maksamaan tuon summan ja vähän enemmänkin hyvästä lopputuloksesta. En ole kuitenkaan vuosiin saanut onnistunutta leikkausta. Edellisen täydellisen sain vuosia sitten Englannissa.

Kampaajakäynnit ovat hurjasta hinnasta huolimatta aina päätyneet samoin: kerron kampaajalle mitä haluan ja mitä en missään nimessä halua. Kampaaja päätyy lopputulokseen, jota en halua. Syöksyn kotiin vessaan, väännän tukkaa, kastelen, kuivaan ja väännän lisää. Sen jälkeen odotan lähes pari kuukautta, että pääsen aloittamaan homman uudestaan.

Suomalaiset kampaajat eivät osaa leikata, eivätkä föönata hiuksia.

Lopetin tämän kuvion ja nykyisin hiukseni leikkaa teini-ikäinen lapseni. Lopputulos on vähintään yhtä hyvä kuin kampaamossa.

Samaa mieltä ja samat kuviot kampaajan jälkeen. Parhaat leikkaukset olen saanut Tallinnassa, Barcelonassa ja Istanbulissa.

Omistan paksut, karkeat ja runsaat hiukset. Saksitekniikassa on Suomessa selkeä ero, en tiedä, mitä täällä ei pystytä opettamaan.

Hiukseni eivät anna anteeksi yhtään, vaan niissä näkyy leikkauksen jälki. Hiukseni rouhitaan ohennussaksilla, joiden jälki jää näkyviin.

Ulkomailla niitä tuskin käytetään ja lopputulos on ilmava ja liikkuva, eikä jää kuin pata päähän. Jos kiellän Suomessa liian ohentamisen, vaihtoehto on tuo pata. Mitä iloa on paksuista hiuksista, jos ne rouhitaan ohuiksi?

Föönaus tehdään harjalla ja lopputulos ei ole yhtä ilmava kuin sormitekniikalla tehty, Sitä ei Suomessa kuulemma opeteta. Harjalla väkerretään hiuksista pallo.

Haluaisin lyhyen ilmavan polkan, josta märkänä jo näkee, että hiukset asettuvat kauniisti, koska karkeiden hiusten leikkausvirheitä ei voi peittää filmaamalla.

Mahdoton toivomus Suomessa, vaikka käyn ammattilaisilla. Olen maksanut jo markka-aikana 186mk ja nyt saman verran euroissa pesusta ja leikkauksesta ja tietty föönaus.

Lopputulos on nykyisin sama, käynkö tuon hintaluokan vai 80e kampaamossa tai 48e.

Luottokampaajani muutti, niin olen taas vuoden harhaillut.

po föönaamalla

Vierailija
130/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamopalveluiden hinnat ovat nousseet itselleni sietämättömiksi. En halua maksaa 40 euroa tai enemmän vain hiusten leikkaamisesta. Siksi suosinkin nykyään ammattikoulun opetuskampaamoa.

Vierailija
131/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin aiemmin aina asuessani eri paikkakunnalla kampaajasta n. 80-100e, sisältäen leikkuun, värin ja pesun + välilllä ostin myös shampoota ja hoitoainetta mukaani ja laitettiin kiva kampaus yms. kaupan päälle ((tai oletin sen ainaki aina kuuluvan palveluun)) (sisältyi tuohon laittamaani hintaan). Sitten muutin toisaalle ja koska en tiennyt mikä kampaamo olis hyvä menin paikalliseen hairlekiiniin. Olin tippua tuolilta kun hinta oli n. 180e. Toki, lopputulos oli hyvä ja palvelu erinomaista + nypitin kulamanikin mutta tämä maksoi hinnaston mukaan sen 20e joten oletin koko hoidon olevan n. 120e:n luokkaa max....Noh, huomasin jälkikäteen että kaikki KAIKKI toiminnot erikseen maksoivat lisää, tuo hiusten laittaminen, muotoilu, pesu, leikkuu, väri jne. kaikilla oma hinta ja oli aika kalliit lähtöhinnat. Päälle sit ilmeisesti vielä joku lisä riippuen siitä kuka sen työn teki? Kampaaja itsekin selitti että kuinka eivät itse voi vaikuttaa hintaan ja moni järkyttyy hintaan, mutta en siinä vaiheessa tajunnut muutakun ihmetellä mielessäni että jaa :D

No nyt tiedän varautua hintaan ensiekerralla ja jollen muuta paikkaa keksi niin sinne menen jälleen. Toisaalta, palvelusta kai jotuukin maksamaan. Sain ilmaista kahvia ja suklaata ja muuta käynnin aikana, eli palvelu kyllä pelasi ja lopputulos oli miellyttävä + kampaaja tosi kiva ja ystävällinen. Mutta juu, hinta oli yllätys silti.

Kannattaa katsoa hinnastoa etukäteen.

Vierailija
132/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ja miehille samat hinnat! Missä on nyt se paljon kaivattu suokupuolien välinen tasa-arvo kun naisia rahastetaan ja oikein kunnolla kun taas miesten ei tarvitse maksaa perturikäynneistä juuri mitään!

Tässä on jo tasa-arvo. Naisetkin voivat käydä halutessaan parturilla.

Vierailija
133/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja veloittaa muistaakseni 159 euroa värjäyksestä (sis. värinpoisto tyveen) ja leikkauksesta. Mutta se mietityttää, kun hän lisää laskuun vielä 10 euroa käyttämästään väristä. Onko ihan yleinen käytäntö, että itse väriaine laskutetaan vielä erikseen asiakkaalta? (Räikeän värinen suoraväri kyseessä, jos sillä on merkitystä.)

Vierailija
134/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette opettele itse hoitamaan hiuksianne? Joo okei malliin leikkaaminen voi olla haasteellisempi operaatio tehdä itse. Mutta itse pitkätukkaisena pärjään hyvin. Kahdeksan euroa kuukaudessa hennajauheeseen ja siinä se sitten onkin.

Vierailija
135/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normihinta. Jos menee johonkin trendikampaamoon keskustaan ns. tunnetulle kampaajalle, niin ei 200e riitä

Kuka oikeasti maksaa tuollaisia summia kaksi vuotta kouluttautuneelle amikselle! Huh-huh! Ei ”trendi” auta.

Ne joilla on varaa.

Vierailija
136/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuuden ja nuoruuden, eli siis kotona asuessa, leikkasi ja värjäsi isäni sisko hiukseni. Hän ei ole kampaaja, mutta on ”koulusta vaille ammattilainen” ja jälki on ihan yhtä hyvää, kuin kampaajalla. Onnistuu hiusten kerrostaminen kahdeksi kerrokseksi, otsahiukset kauniisti puoleen väliin otsaan ja ihanan luonnollisen näköiset 1 cm levyiset mustat raidat superblondattuun pohjaan. Lyhytkin onnistui, minulla oli 8. luokan luokkakuvassa tyylikäs korvien alle leikattu, kahteen kerrokseen kerrostettu tukka, jossa oli pinkkiä kuutena raitana. Ei kannata kampaajalle maksaa, kun joku itse opiskellut tekee noin upeaa jälkeä!

Nykyisin maksan kampaajalle kamalaa riistohintaa, 150–200 €, siitä että hiukset leikataan ja värjätään. Ei kyllä ole yhtään samanlaista upeaa tunnetta, kuin teininä. Silloin sentään itketti ja hävetti mennä kouluun jokaisen parturoinnin jälkeen. Nykyisin tunnen itseni tylsästi kauniiksi ja huolitelluksi, kun lähden kampaajalta. Tylsää sekin, että kampaaja tietää mitä haluan (luonnollisen värin, leikkaus voi olla kaikkea paitsi kananperse tai kouvola) ja voin vain ilmestyä paikalle, ilman toiveita ja olla tyytyväinen. Kyllä harmittaa käydä töissä, kun tuollaiseen menee rahaa! Voisin sillä rahalla ostaa vaikka suklaata tai uudet kengät, mutta kun ei niin ei.

Vierailija
137/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normihinta. Jos menee johonkin trendikampaamoon keskustaan ns. tunnetulle kampaajalle, niin ei 200e riitä

Kuka oikeasti maksaa tuollaisia summia kaksi vuotta kouluttautuneelle amikselle! Huh-huh! Ei ”trendi” auta.

Ne joilla on varaa.

Rikkaat näistä eniten säästävät. Siksihän he rikkaita ovatkin!

Vierailija
138/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen huomenna hiusten pidennykseen ja väriin

Hiukset maksoi 200 eur

Värjäys ja kiinnitys n.260

Ja ihana kullanpunainen raidoitettu melkein peffaan asti tulee olemaan

AAAAaaaahhh

En _koskaan_ maksaisi pidennyksistä Suomessa. Hulluutta.

Hiukset valittu sopimaan hienoon hiuslaatuuni

Kateus voittaa kiimankin:)

Täh? Kuvitteletko ettei samaan (ja paljon parempaan) pystytä Virossa murto-osalla hintaa? Suomen amiskampaajilla on paljon oppimista.

Niinpä! Superalkostakin saa Suomeen verrattuna paljon halvemmalla laatikollisen siideriä. Samoin ruokakaupassa selviää 50 % pienemmällä summalla. Ai niin, johtuisiko se siitä, että Suomi on kallis maa? Kulut ovat isot, mutta niin ovat tulotkin moneen muuhun maahan verrattuna, esimerkiksi siihen Viroon. Yhtä pahalta ne hinnat tuntuvat sillä palkkatasolla, toki kun Suomesta palkansaaja matkustaa sinne, tuntuu hinta paljon halvemmalta. Tästä on tullut paljon puhuttua Virolaisten ja Latvialaisten työkavereiden kanssa. Ette halua edes tietää, kuinka vähän esim. lääkäri tienaa, saati sitten me hoitsut.

Vierailija
139/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kalliit värjäykset taitavat olla naisilla joku statusjuttu, maksetaan paljon kampaamokäynnistä jotta muut näkisivät että rahaa on. Ei siksi ettei tukkaa muuten saisi muuten hyvältä.

Vierailija
140/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kalliit värjäykset taitavat olla naisilla joku statusjuttu, maksetaan paljon kampaamokäynnistä jotta muut näkisivät että rahaa on. Ei siksi ettei tukkaa muuten saisi muuten hyvältä.

itselläni pidennykset on must

Omat hiukset niin ohuet että päälaki paistaa..

Mikä vaan kerppujatke ei käy.

Maksan ja ihmiset ihailevat paksuja punertavia raidoitettuja hiuksiani:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä