Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin saada kampaamossa slaagin - loppusumma oli 156€

Vierailija
01.08.2018 |

Uusi kampaamo jossa otin värjäykseen ja leikkauksen- järkky hinta. Ystävä suositti omaa kampaamoaan - ja minä tyhmä en kysynyt hintaa. Omassa entisessä maksoi 89€ .

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuton hinta. Työ, aineet, vuokra ym. kulut on tuossa moninkertaisena. Näin sitä rahaa keräännytetään yhteen paikkaan. Älkää hyvät naiset suostuko huijattaviksi. Hinnat on noin kovat vain, jos joku maksaa.

Vierailija
102/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tyhmähän ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Itse en ikinä maksaisi lähemmäs sataa euroa värjäyksestä tai mistään muustakaan. 20-30€ ja saan hela homman, värit ja leikkaukset. Missä, sitäpä voitkin loppupäivän pähkäillä.

Kotona.  Paketti väriä maksaa n. 15 € ja pitkiin hiuksiin kaksi pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 156e mutta sain opiskelija-alen 20% eli joku reippaat 120e. Olihan se tulottomalle kallis. Tukan sävy ei vaa pysyny ja jouduin käymään uusintavärjäyksessä. Ekassa sessiossa meni 2h 30 min ja tokassa värjäyksessä 1h, eli ei paha hinta 3h 30 min yhteensä 124e. En mee ikinä kampaajalle ilman alennuskuponkeja.

Vierailija
104/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tyhmähän ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Itse en ikinä maksaisi lähemmäs sataa euroa värjäyksestä tai mistään muustakaan. 20-30€ ja saan hela homman, värit ja leikkaukset. Missä, sitäpä voitkin loppupäivän pähkäillä.

Kotona.  Paketti väriä maksaa n. 15 € ja pitkiin hiuksiin kaksi pakettia.

Nykyään on tullut halpoja kestovärejä kuin myös vaalennusaineita. Lähikaupassa s-market, on paketti kestoväriä hieman alle 3e. Riittää hyvin lyhyisiin hiuksiin. Ja hinta on pysyvä eikä ole tarjous. Hyvä vaalennusaine sama hinta.

Vierailija
105/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein itse ja säästin?

Kun ite tekee saa just sitä mitä sattuu tulemaan.

Vierailija
106/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meinasin saada kerran slaagin hammaslääkärissä. Menin yksityiselle paikkauttamaan paria reikää. Kerran aiemmin olin yksityisellä käynyt paikauttamassa yhden reiän, tällöin hinta oli ollut n. 100e. Mikä oli musta ihan kohtuu hinta siitä, että saa ajan heti ja homman hoidettua pois alta.

Olin ajatellut mielessäni, että kaksi reikää on sitten varmaan sen ~200e. Tämäkin oli jo vähän niillä rajoilla, että raaskinko maksaa vai odotanko kunnalliselta aikaa. No mutta mitä vielä!! Reiät oli paikattu ja marssin tiskille. 460e, kiitos. Siis MITÄ!?!?

Ei olisi ikimaailmassa käynyt edes mielessä, että olisi voinut maksaa niin paljon. Mutta ”pari pikkureikää” olivatkin ilmeisesti vähän suurempia, joten hinta oli sitten sen mukainen. Olin koko loppupäivän ihan puulla päähän lyöty, koska olin niin järkyttynyt yli 400e hammaslääkärilaskusta :D

Ainakin jos reikä on useammalla hampaan pinnalla, se on aina kalliimpi kuin siisti yhdellä pinnalla oleva, näin olen huomannut omista kokemuksistani. Viimeisimpään kertaani hammasläkärissä (yksityinen) olen kyllä varsin tyytyväinen, tarkistus ja pienen lohkeaman korjaaminen kymmenen minuuttia ja alle satasella.

Vierailija
107/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää pelotelko! Mä olen menossa tänään ja viimeksi käynyt 7 vuotta sitten. Järkytyin jo silloin hinnoista niin että olen kotiparturoinut tähän asti. Taidan perua ajan.

Ettekö te katso hinnastoa ennenkuin varaatte? Sitten kitisette, kun hinta on just toi 156e.

Vierailija
108/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntipalkka työpaikoilla n 12h eli n 2 pva töitä kahvilassa

Vierailija
109/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkansaaja ei maksa palkastaan alvia ja työpaikan vuokraa, työvälineitä, työnantajan eläkemaksuja eikä vuosilomaansa.

Vierailija
110/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eilen kampaajalla 2h 45min. Tyvi, hoito ja leikkaus. Hintaa 140€ (Hki,keskusta), trendikäs kampaamo jossa tehdään hyvää työtä. Maksan tuon summan mieluusti.

Vierailija
111/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä Viroon! Tosin samalla varmistaa, että Suomessa ei ole kampaajilla töitä, mutta onko sillä mitään merkitystä?

Onpa halpaa maksaa ensin matkasta Viroon ja sitten käydä halvemmalla kampaajalla.

Lauttamatka ei juuri maksa, ja saahan siinä laatuaikaa, sekä tosiaan sen kohtuuhintaisen kampaamopalvelun! Minä teen aina näin - äänestän jaloillani Suomen ahneita keskysrakampaamoja!

Vierailija
112/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huomenna hiusten pidennykseen ja väriin

Hiukset maksoi 200 eur

Värjäys ja kiinnitys n.260

Ja ihana kullanpunainen raidoitettu melkein peffaan asti tulee olemaan

AAAAaaaahhh

Vierailija
113/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin aiemmin aina asuessani eri paikkakunnalla kampaajasta n. 80-100e, sisältäen leikkuun, värin ja pesun + välilllä ostin myös shampoota ja hoitoainetta mukaani ja laitettiin kiva kampaus yms. kaupan päälle ((tai oletin sen ainaki aina kuuluvan palveluun)) (sisältyi tuohon laittamaani hintaan). Sitten muutin toisaalle ja koska en tiennyt mikä kampaamo olis hyvä menin paikalliseen hairlekiiniin. Olin tippua tuolilta kun hinta oli n. 180e. Toki, lopputulos oli hyvä ja palvelu erinomaista + nypitin kulamanikin mutta tämä maksoi hinnaston mukaan sen 20e joten oletin koko hoidon olevan n. 120e:n luokkaa max....Noh, huomasin jälkikäteen että kaikki KAIKKI toiminnot erikseen maksoivat lisää, tuo hiusten laittaminen, muotoilu, pesu, leikkuu, väri jne. kaikilla oma hinta ja oli aika kalliit lähtöhinnat. Päälle sit ilmeisesti vielä joku lisä riippuen siitä kuka sen työn teki? Kampaaja itsekin selitti että kuinka eivät itse voi vaikuttaa hintaan ja moni järkyttyy hintaan, mutta en siinä vaiheessa tajunnut muutakun ihmetellä mielessäni että jaa :D

No nyt tiedän varautua hintaan ensiekerralla ja jollen muuta paikkaa keksi niin sinne menen jälleen. Toisaalta, palvelusta kai jotuukin maksamaan. Sain ilmaista kahvia ja suklaata ja muuta käynnin aikana, eli palvelu kyllä pelasi ja lopputulos oli miellyttävä + kampaaja tosi kiva ja ystävällinen. Mutta juu, hinta oli yllätys silti.

Vierailija
114/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normihinta. Jos menee johonkin trendikampaamoon keskustaan ns. tunnetulle kampaajalle, niin ei 200e riitä

Kuka oikeasti maksaa tuollaisia summia kaksi vuotta kouluttautuneelle amikselle! Huh-huh! Ei ”trendi” auta.

Sellainen jolla on varaa ja haluaa maksaa siitä että hiukset näyttävät hyvältä.

En minä ainakaan saisi itse värjättyä/leikattua hiuksiani niinkuin kampaajani.

Ja väität että keskustan 200 euron (kahden vuoden koulutus - amis) tuottaa parempaa jälkeä kuin muualla puolet halvemmalla (sama vuosikurssi, amis)?

Kuulehan,se koulutus on vasta perusteet sille työlle. Kampaaja on käsityöammatti. Kun ollaan valmistuttu, työtä tekemällä opitaan ja kehitytään kokoajan paremmaksi. Käydään säännöllisesti myös koulutuksissa oppimassa alan trendejä,uusia leikkauksia,tekniikoita,värejä.. Kaikista ei tule suosittua ja hyvää kampaajaa,vaikka kävisi kouluja 15 vuotta. Se on KÄSITYÖAMMATTI,jossa menestyäkseen vaatii mm. taiteellista lahjakkuutta,näkemystä,sorminäppäryyttä ja kovaa työtä.

Latvat osaa tasoittaa jokainen,mutta oikeasti hyväksi kampaajaksi ei kuka tahansa pääse.

Enkä edes ole kampaaja itse.

Mutta kirjoituskurssi jäi käymättä.

Vierailija
115/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa saa ihanaa palvelua kampaamoissa - ja jälki niin priimaa ❤️

Edullisesti! ❤️

Vierailija
116/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset maksoi 200 eur

AAAAaaaahhh

En _koskaan_ maksaisi pidennyksistä Suomessa. Hulluutta.

Vierailija
117/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko sitten niitä virolaisten kampaamojen nimiä?

Vierailija
118/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset maksoi 200 eur

AAAAaaaahhh

Hiukset valittu sopimaan hienoon hiuslaatuuni

Kateus voittaa kiimankin:)

Vierailija
119/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se miehenä olo tässäkin asiassa helppoa, itse ostin 30€ hiustenleikkurin ja sillä jo monet kymmenet kerrat hiukset leikattu.

Vierailija
120/152 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset maksoi 200 eur

AAAAaaaahhh

Hiukset valittu sopimaan hienoon hiuslaatuuni

Kateus voittaa kiimankin:)

Täh? Kuvitteletko ettei samaan (ja paljon parempaan) pystytä Virossa murto-osalla hintaa? Suomen amiskampaajilla on paljon oppimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi