Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toipuminen pettämisestä (Toinen nainen osa 2)

Vierailija
01.08.2018 |

Haluaisin viedä aiemman aloitukseni toisille urille ja siirtyä draaman spekuloinnista selviytymiseen.

Olen saanut nyt jo hyviä ohjeita,joissa kehoitetaan hellimään itseä ja elämään hetki kerrallaan. Pohtimaan asioita itsestä käsin ja tekemään uudenlaisesta elämästä pienillä asioilla siedettävää.

Tuntuisi kuitenkin lohduttavalta kuulla lisää tapoja ja keinoja selviytyä uuden arjen edessä.

Olen itse tällä hetkellä tilanteessa,jossa jatkan elämääni suhteen ollessa "tauolla" , pettämisen selviämisestä on vielä niin vähän aikaa. Ainoa päätös tulevaisuuden suhteen on, että minä jatkan asumista kotona jota olemme 15v asuttaneet yhdessä ja mies siirtyy tänään toiseen osoitteeseen.

Mitään lopullista eroa emme ole tehneet, minun tahdostani elämme kuitenkin erillämme toistaiseksi, ehkä lopullisesti. Sen näyttää aika.

Mies haluaisi jatkaa suhdettamme, hän on alun (ensimmäisen päivän) jatkuvan pommittamisen jälkeen onneksi hieman rauhoittunut.

Ajattelen tänä aamuna, että naiseuteni ei sinänsä ole kokenut suurta kolausta,uskon olevani edelleen viehättävä. Tunnen vain kipeää tekevää riittämättömyyttä lapsettomuuden vuoksi, mies kun oli hetken suhteessa äiti-ihmisen kanssa.

En tiedä olenko jotenkin sekaisin ajatellessani, että itse suhdetta ja seksiä pahempaa on se, että nainen on äiti.
Jotenkin kirpeältä tuntuvaa on juuri se fakta, että tämä toinen on osaksi sitä mitä itse en voi olla.

Olen itse pitänyt elämäämme hyvänä. Tulemme taloudellisesti hyvin toimeen, harrastamme paljon yhdessä. Meillä on yhteisiä projekteja. Pidämme samanlaisista asioista. Olemme olleet toistemme parhaimmat ystävät ja tehneet paljon asioita yhdessä,matkustaneet ja nähneet maailmaa. Onnistuneet työelämässä molemmat omalta osaltamme ja varmasti kyllä myös hukuttaneet lapsen menetystä ja lapsettomuutta siihen osa-alueeseen elämässä.

Tuntuu hyvin oudolta nukkua yöt erillään ja olla toisesta kaukana, se on 15v aikana ollut hyvin harvinaista. Joitain satunnaisia matkoja tai sukulaisissa piipahtamisia lukuunottamatta.

Miten tästä eteenpäin, päivä kerrallaan kai.

Tiedän pärjääväni, mutta ymmärrän jo nyt ettei tästä tule helppoa.

Kommentit (445)

Vierailija
181/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne häät ovat jo tänä viikonloppuna, niin on todella epäkohteliasta käytöstä teiltä jättää päätös miehen osallistumisesta roikkumaan sen varaan, mikä fiilis teillä (vai sinulla?) sattuu hääpäivänä olemaan. Hääpari kuitenkin maksaa miehenkin osuuden tarjoiluista, järjestää hänelle istumapaikan jne, jos eivät tiedä etukäteen miehen osallistumisen peruuntumisesta. Ajattele myös itseäsi, miltä tuntuu istua vastapäätä tyhjää paikkaa, jossa lukee petturimiehesi nimi, päivänä jolloin ystävänne juhlistavat rakkauttaan ja päätöstä sitoutua toisiinsa? Jos ilmoitatte heti, ettei mies tulekaan, sinut ehditään vielä plaseerata niin, ettei miehen puuttuminen pistä muiden silmään.

Jos mun hyvälle ystävälle tapahtuisi jotain tuollaista, en todellakaan miettisi mitään noin pinnallisia asioita, kuten hyvän käytöksen vaatimuksia. Vaikka en tietäisi syytä, olettaisin syyn olevan hyvä.

Vierailija
182/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sanoi verukkeeksi kun lähti sinne vuokramökille tapaamaan tätä toista naista? Vietti siellä kuitenkin yönkin, eikö niin?

Aluksi viesteissä sanoi ettei voi tulla kahden keskiseen tapaamiseen mökille. Että se ei ole hyvä ajatus.

Sitten nainen kertoi olevansa siellä toisen lapsensa kanssa. Että, hän ei aja tällä takaa mitään erityistä. Haluaisi vaan piristystä ja aikuisseuraa. Tuntien päästä mun mies sitten päätti lähteä käymään. En tiedä miksi, kai se kuitenkin houkutteli se ajatus ja seura. Vaikea sanoa.

Ei osannut selittää miksi jäi vielä lapswn mentyä nukkumaan, miksi sekstaili tai miksi jäi yöksi.

Minä olin itse tekaissut tarinan,että olen yötä siskollani vaikka todellisuudessa järjestin kesäkodilla hänelle aiemmassa ketjussa mainittua kesäkeittiö yllätystä. Anopin avustuksella,joka oli työmiehet sinne vastaanottanut ystävällisesti ja ruokkinutkin.

Hänen ei siis tarvinnut keksiä mitään tarinoita minulle,koska hänen piti olla täällä meidän kotona. Eikä hän tiennyt minun olevan kesäpaikallamme.

Tähän sopii sanonta "Tilaisuus tekee varkaan"

Ap💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ap voi mennä avecin kanssa ja kohauttaa koko porukkaa.

Voin antaa oman miehen lainaan,joka äsken arvosteli mun kehon ongelmakohtia ja sanoi pitävänsä siroista naisista. Mun mielikuvissa sä oot ap kaunis ja pieni,siro ja ihana.

Vierailija
184/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ap voi mennä avecin kanssa ja kohauttaa koko porukkaa.

Voin antaa oman miehen lainaan,joka äsken arvosteli mun kehon ongelmakohtia ja sanoi pitävänsä siroista naisista. Mun mielikuvissa sä oot ap kaunis ja pieni,siro ja ihana.

Kuinka törkeästi sanottu!

Toivon sydämestäni,että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta,kun miehesi sanoo,mitään noin ajattelematonta ja loukkaavaa sinulle.

Sinun kehosi on sinun ikiomasi ja sinä riität.

Ap💛

Vierailija
185/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sanoi verukkeeksi kun lähti sinne vuokramökille tapaamaan tätä toista naista? Vietti siellä kuitenkin yönkin, eikö niin?

Aluksi viesteissä sanoi ettei voi tulla kahden keskiseen tapaamiseen mökille. Että se ei ole hyvä ajatus.

Sitten nainen kertoi olevansa siellä toisen lapsensa kanssa. Että, hän ei aja tällä takaa mitään erityistä. Haluaisi vaan piristystä ja aikuisseuraa. Tuntien päästä mun mies sitten päätti lähteä käymään. En tiedä miksi, kai se kuitenkin houkutteli se ajatus ja seura. Vaikea sanoa.

Ei osannut selittää miksi jäi vielä lapswn mentyä nukkumaan, miksi sekstaili tai miksi jäi yöksi.

Minä olin itse tekaissut tarinan,että olen yötä siskollani vaikka todellisuudessa järjestin kesäkodilla hänelle aiemmassa ketjussa mainittua kesäkeittiö yllätystä. Anopin avustuksella,joka oli työmiehet sinne vastaanottanut ystävällisesti ja ruokkinutkin.

Hänen ei siis tarvinnut keksiä mitään tarinoita minulle,koska hänen piti olla täällä meidän kotona. Eikä hän tiennyt minun olevan kesäpaikallamme.

Tähän sopii sanonta "Tilaisuus tekee varkaan"

Ap💛

No voihan helv****.

Olen pahoillani puolestasi, ap.

Vierailija
186/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ajatellut mitä miehesi tekee tällä hetkellä. No on tietenkin sen toisen naisen hemmoteltavana. Jos kuvittelet muuta, olet naiivi. Miehet eivät ole koskaan yksin ellei ole pakko. Nyt hän lepertelee tälle toiselle naiselle kuinka heistä tulee pari ja hän jätti sinut.

Vierailija
187/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa selostaa omia kokemuksiani, mutta sanon sen, että on tärkeää päästä näkemään se miehen todellinen karva tämän asian suhteen. Hyvää kertoo se, että mies ei selitellyt eikä puolustellut. Mutta mitä nyt tapahtuu, vielä montakin päivää, on miehellekin shokkireaktio. Hän käy selviytymistaistelua, ja voi osata käydä sitä erittäin hyvin.

Älä ylläty, jos viikon päästä tämä on kaikki sinun vikaasi. Mitä ihmeellisimmillä meriselityksillä. Jos tämä sattuu, niin se sattuu vielä enemmän. Se hyvä puoli tuossa tilanteessa on, että se myös vituttaa.

Miehesi tuntee sinut ja yrittää ensin helppoja keinoja. Miellyttävyyttä, katumusta. Ei edes välttämättä tietoisesti, mutta selviytyäkseen. On tärkeää nähdä tämän ensimmäisen reaktion läpi ja olla lankeamatta siihen. Vasta kun miehelle alkaa selvitä, että hän menettää sinut, aukeaa totuudet. Ja ne voi olla miellyttäviäkin. Mutta aivan varmasti ne ovat tarpeellisia. Tämä on alku. Tämä on refleksi. Mitä sen jälkeen? Kaikki ei ole kuten miehesi väittää koska näin kävi. Tietääkö itsekään että ei? Se on nyt saatava esille.

Vierailija
188/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ajatellut mitä miehesi tekee tällä hetkellä. No on tietenkin sen toisen naisen hemmoteltavana. Jos kuvittelet muuta, olet naiivi. Miehet eivät ole koskaan yksin ellei ole pakko. Nyt hän lepertelee tälle toiselle naiselle kuinka heistä tulee pari ja hän jätti sinut.

juuri näin. Mies ottaa aina sen joka sattuu olemaan vapaa. Pokasin kerran erään varatun miehen joka kertoi vasta aamulla olevansa varattu. Olin järkyttynyt ja sanoin mitä se sun naises tekis jos tietäis. Mies vastasi että kai se jättäis mut sithän mä voisin tulla sun luo tavaroideni kanssa.

Vierailija
189/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tiedän. Ystävämme T:n Instagramin mukaan hän on tämän ystävämme T:n kanssa syömässä parhaillaan.

En voi kontrolloida hänen tekemisiään,kuten ehkä olet kahden viestiketjun verran huomannut.

Ap💛

Vierailija
190/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä viestin 180 kirjoittajan kanssa. Hyvä ystävä haistaa kyllä, että kaikki ei ole kohdillaan, jos toista ei näy ja tietää/ ymmärtää, että täytyy olla todellinen "force major" -tapaus kyseessä. Hän myös tietää, että asia selviää hänelle kyllä aikanaan eikä millään tavoin laskeskele eurojaan.

Toki ihmisiä on erilaisia, mutta olettaisin, että ap:n hyvä ystävä on empaattinen ja ymmärtäväinen. Ei voi olla muuta, jos ap on kirjoitustensa mukainen.

Eli ap tekee juuri siten, mikä parhaimmalta hänestä itsestään tuntuu.

Vierailija
191/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jotenkin tuon tämän päiväisen kohtaamisen jälkeen en olisi enää heti sanomassa että jätä se sika. On hyvä että mies ei selitellyt, ei puolustellut, ja näytti sinulle kaikki viestit. Viestiketjut kertoi paljon tapahtuneesta, ja vahvisti että mies puhui totta heti kiinni jäätyään.

Jos pahasta jotain hyvää etsii niin nainen oli se joka oli tässä aloitteen tekijä ja innokas osapuoli. Mies ei ollut suunnitellut ja varannut heille mökkiä lemmenpesäksi, joka oli alkuun oletus ja kuulosti tosi rumalta. Totta kai mies teki väärin kun ei kieltäytynyt naisen ehdotuksista, mutta ei ollut tässä se vetävä osapuoli. Kiinnostava kysymys onkin mitä olisi tapahtunut jos ei olisi jäänyt kiinni.

Ilman asian perusteellista käsittelyä terapeutin kanssa en ehkä lähtisi jatkamaan.

Jos olisin tatuoidun naisen mies, tahtoisin tietää tästä. Ymmärrän kuitenkin ettet jaksa.

Ja tänään... älä ota alkoholia mitä teetkään. Se pahentaa oloasi.

Vierailija
192/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä viestin 180 kirjoittajan kanssa. Hyvä ystävä haistaa kyllä, että kaikki ei ole kohdillaan, jos toista ei näy ja tietää/ ymmärtää, että täytyy olla todellinen "force major" -tapaus kyseessä. Hän myös tietää, että asia selviää hänelle kyllä aikanaan eikä millään tavoin laskeskele eurojaan.

Toki ihmisiä on erilaisia, mutta olettaisin, että ap:n hyvä ystävä on empaattinen ja ymmärtäväinen. Ei voi olla muuta, jos ap on kirjoitustensa mukainen.

Eli ap tekee juuri siten, mikä parhaimmalta hänestä itsestään tuntuu.

Minulla on ollut onnea elämässä saada ystävikseni ihmisiä, jotka ovat erittäin tilannetajuisia luottoihmisiä. Siksi en vaivaa tällä hääasialla päätäni juuri nyt.

Kiitos järkevästä kirjoituksesta.

Ap 💛

Vierailija
193/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kohti minua itseäni alkoi ahdistaa ajatus siitä,että tämä tatuoitu mökkinainen ottaisi minuun itse yhteyttä.

Se olisi juuri nyt kamalinta. Toivottavasti ajatus on turha.

Ap💛

Vierailija
194/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa kohti minua itseäni alkoi ahdistaa ajatus siitä,että tämä tatuoitu mökkinainen ottaisi minuun itse yhteyttä.

Ap💛

Niin, hän vaikuttaa vähän dominoivalta persoonalta. Voi kokea hätää kun tilanne ei ole omissa käsissä.

Vierailija
195/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap💛

Jos ottaisi yhteyttä, ei sun tarvitsisi puhua. Sanoisit vain, että et halua ja lopettaisit siihen. Vai pelkäätkö että siinä tilanteessa et pystyisi olemaan kuuntelematta, vaan halu tietää voittaisi ja ehkä repisi jotain lisää auki?

Vierailija
196/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, jotenkin tuon tämän päiväisen kohtaamisen jälkeen en olisi enää heti sanomassa että jätä se sika. On hyvä että mies ei selitellyt, ei puolustellut, ja näytti sinulle kaikki viestit. Viestiketjut kertoi paljon tapahtuneesta, ja vahvisti että mies puhui totta heti kiinni jäätyään.

Jos pahasta jotain hyvää etsii niin nainen oli se joka oli tässä aloitteen tekijä ja innokas osapuoli. Mies ei ollut suunnitellut ja varannut heille mökkiä lemmenpesäksi, joka oli alkuun oletus ja kuulosti tosi rumalta. Totta kai mies teki väärin kun ei kieltäytynyt naisen ehdotuksista, mutta ei ollut tässä se vetävä osapuoli. Kiinnostava kysymys onkin mitä olisi tapahtunut jos ei olisi jäänyt kiinni.

Ilman asian perusteellista käsittelyä terapeutin kanssa en ehkä lähtisi jatkamaan.

Jos olisin tatuoidun naisen mies, tahtoisin tietää tästä. Ymmärrän kuitenkin ettet jaksa.

Just tyypillistä syyllistää tämä toinen nainen. Kyllä se oli mies joka itse teki päätöksen ja lähti sinne mökille pane ske lemaan kun ap oli veke. Eli ihan on tämän miehen vika.

Vierailija
197/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap💛

Jos ottaisi yhteyttä, ei sun tarvitsisi puhua. Sanoisit vain, että et halua ja lopettaisit siihen. Vai pelkäätkö että siinä tilanteessa et pystyisi olemaan kuuntelematta, vaan halu tietää voittaisi ja ehkä repisi jotain lisää auki?

Menettäisin varmaan totaalisesti malttini. Ja tästä kaikesta tulisi vielä likaisempaa.

Ap💛

Vierailija
198/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa se, miksi avaudut täällä näin yksityiskohtaisesti asiasta? Kirjoitustyylisi on tosi maalaileva ja osaat selvästi kirjoittaa.Kirjoittamasi perusteella oletan myös, että sinulla on tosielämässä ihmisiä kenen kanssa tätä asiaa jakaa. Siksi mietin motiiviasi pohtia tapaustasi tuntemattomien kanssa.

En haluaisi huudella porvoolaista, koska juuri tällainen herättä monissa naisissa hyvin voimakkaita tunteita ja empatiaa, ja on ehkä hyödyllistäkin pohtia näitä asioita, oli tämä tapaus totta tai trollia.

Jos kuitenkin kirjoittamasi on totta, toivon sinulle voimia ja viisautta tuleviin aikoihin.

Vierailija
199/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tyypillistä syyllistää tämä toinen nainen. Kyllä se oli mies joka itse teki päätöksen ja lähti sinne mökille pane ske lemaan kun ap oli veke. Eli ihan on tämän miehen vika.

Ihan vapaaehtoisesti minun mieheni on hänen kanssaan aikaa viettänyt. Itse en ole tätä naista haukkunut tai syyllistänyt. Siksi onkin parempi,etten ole häneen missään kontaktissa, ettei tule tehtyä tai sanottua mitään mikä vain vaikeuttaisi kaikkien elämää. Entisestään.

Ap💛

Vierailija
200/445 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en miettisi sen naisen yhteydenottoa vaan sitä miten kauan suhde olisi jatkunut, jos mies ei olisi jäänyt kinni. Se on kaiken avainsana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän