Kiihottaako muita naisia kun miehen etumus pullottaa?
Olen heti pillu märkänä kun huomaan et miehen etumus pullottaa ja siel vois olla vaikka mitä kivaa tarjolla.
Kommentit (199)
Nuoret yleensä hoikkia, jolloin etuvarustus ei uppoa vatsakummun alle ja paksujen reisien väliin vaan vartalon ulokkeet on oikeasti ulokkeita. Lisäksi nuorilla verenkierto vilkasta alapäässä ja varsinkin lämpöisillä keleillä teinienpoikien kalut on lepotilassakin jonkin verran turvoksissa. Vanhempana vehkeet vaipuu horrokseen, herätäkseen vain kun hommia olisi tiedossa.
Nykyään tytöille opetetaan koulussa, että poikien kalujen seisokki on aivan normaalia eikä mitenkään hävettävää. On annettava poikien kalujen seisoa ilman sen kummempaa huomiota. Jos poikia ja tyttöjä on koolla ja jollakin pojalla seisoo, eivät tytöt sitä mitenkään erikoisemmin noteeraa, koska tietävät, että se on luonnollista. Tietävät, että pojan on annettava seisottaa vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tytöille opetetaan koulussa, että poikien kalujen seisokki on aivan normaalia eikä mitenkään hävettävää. On annettava poikien kalujen seisoa ilman sen kummempaa huomiota. Jos poikia ja tyttöjä on koolla ja jollakin pojalla seisoo, eivät tytöt sitä mitenkään erikoisemmin noteeraa, koska tietävät, että se on luonnollista. Tietävät, että pojan on annettava seisottaa vapaasti.
Ja taas kerran uusi palstahullu postaamassa samaa tekstinpätkää joka ketjuun. Huokaus, mistä näitä riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kerran uusi palstahullu postaamassa samaa tekstinpätkää joka ketjuun. Huokaus, mistä näitä riittää?
Luen aika paljon näitä ketjuja. En kuitenkaan lähellekään kaikkea ehdi. En ole tuota tekstiä ennen nähnyt. Sanot, että tuo teksti on kaikissa ketjuissa. Jotta voit todistaa kirjoittavasi totta, laita nyt vaikka esimerkin vuoksi linkit 10 tällaiseen viestiin. Annahan tulla 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen aika paljon näitä ketjuja. En kuitenkaan lähellekään kaikkea ehdi. En ole tuota tekstiä ennen nähnyt. Sanot, että tuo teksti on kaikissa ketjuissa. Jotta voit todistaa kirjoittavasi totta, laita nyt vaikka esimerkin vuoksi linkit 10 tällaiseen viestiin. Annahan tulla 😁
Hehe, oletpa nokkela. Kyseinen paskapostaus tietenkin liputetaan ja poistetaan joka kerta, mutta etköhän sinä itse noin suunnilleen kuitenkin tiedä, kuinka moneen ketjuun sen olet ehtinyt postata, ei mun tarvitse sitä sulle alkaa laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi kenenkään pitäs sulle mitään todistella jonkun trollendollin teksteistä ?
Mulla hoikkana miehenä oli aina sellainen löysänäkin kookas. Se todellakin sai aikaan katseita. Minua taas hävetti hirveesti se. Nyt kun ikää ja mahaa tullut niin ei oo ville vallaton enään.
Mua on aina nolottanu jos etumus on erottunut lökäreissä ! Se ei ole siis pahanäköistä?
Kivan näköistä tai irstasta, se raja on kyllä veteen piirretty viiva. Voisinko näin biseksuaalina käyttää esimerkkiä isoista rinnoista? Oikein ihanat eli isot buubsit näkyvät kyllä aina, mutta jos pyrkimys on pukeutua asiallisesti eikä erikseen esitellä niitä, niin häntä katselen mielellään. Mutta tissityrkkyä en niinkään, koska minulle ihmisen tyhmyys on aina myös seksuaalisesti hyvin luotaantyöntävää. Sama juttu. Jos se miehekäs pullotus vain näkyy, minkäs sinä hottis sille voit. Älä tuo sitä esiin. Ole oma itsesi niin kaikki voittavat :)
Harmaissa lökäreissä se kyllä tulee katsottua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko naiset jos harmaissa collagehousuissa pullottaa?
Kyllä minä voin myöntää, että kerran tuli ihan tuijotettua kun sattumalta kassajonossa huomasin yhden komean miehen collagehousujen paljastavan kalun muotoja. Ensin kyllä kiinnitin huomion miehen kasvoihin.
Mulle kävi just näin vähän aikaa sitten. Yhtäkkiä huomasin vaan tuijottavani. Onneksi tuskin kukaan huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko naiset jos harmaissa collagehousuissa pullottaa?
Kyllä minä voin myöntää, että kerran tuli ihan tuijotettua kun sattumalta kassajonossa huomasin yhden komean miehen collagehousujen paljastavan kalun muotoja. Ensin kyllä kiinnitin huomion miehen kasvoihin.
Mulle kävi just näin vähän aikaa sitten. Yhtäkkiä huomasin vaan tuijottavani. Onneksi tuskin kukaan huomasi.
Missä kaupassa? Olinkohan se mun etumus 😘
Mua nolottaa jos pidän lökäreitä ja etumus erottuu tuo häpeällisen olon.
Ei siinä ole mitään hävettävää !
N42
Tällä viikolla näin ensimmäisen kerran, että esimiehelläni pullotti housujen etumus aivan selvästi. Hän oli juuri ollut huoneessani aika pitkään ja sen jälkeen hän jäi huoneeni ovelle seisomaan ja puhumaan käytävällä olevalle työkaverille. Se oli jotenkin yllättävän kiihottavaa. Olemme kai molemmat hiukan ihastuneita toisiimme, mutta pyrimme käyttäytymään fiksusti, kun olemme kumpikin perheellisiä.
Se on kyllä hot varsinkin näin marraskuun aikaan piristää !
Huomattu on. Kävelykatua kävellessä olo on estradilla