Kiihottaako muita naisia kun miehen etumus pullottaa?
Olen heti pillu märkänä kun huomaan et miehen etumus pullottaa ja siel vois olla vaikka mitä kivaa tarjolla.
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko naiset jos harmaissa collagehousuissa pullottaa?
Kyllä minä voin myöntää, että kerran tuli ihan tuijotettua kun sattumalta kassajonossa huomasin yhden komean miehen collagehousujen paljastavan kalun muotoja. Ensin kyllä kiinnitin huomion miehen kasvoihin.
Mulle kävi just näin vähän aikaa sitten. Yhtäkkiä huomasin vaan tuijottavani. Onneksi tuskin kukaan huomasi.
On syyllistynyt tähän itsekin. Ja hymyillyt samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko naiset jos harmaissa collagehousuissa pullottaa?
Kyllä minä voin myöntää, että kerran tuli ihan tuijotettua kun sattumalta kassajonossa huomasin yhden komean miehen collagehousujen paljastavan kalun muotoja. Ensin kyllä kiinnitin huomion miehen kasvoihin.
Mulle kävi just näin vähän aikaa sitten. Yhtäkkiä huomasin vaan tuijottavani. Onneksi tuskin kukaan huomasi.
On syyllistynyt tähän itsekin. Ja hymyillyt samalla.
Olisi ihanaa, jos joku hieno nainen tuijottaisi minua sinne ja hymyilisi samalla. Olisin varmaan onnesta soikeena.
Kyllä harmaita lökäreitä tulee vilkuiltua kaupassa n 27
Tänään tuli bongattua yksi. Hyvältä kyllä näytti kollarit sillä miehellä.
Käytän vaatteiden alla jääkiekkoilijoiden munasuojusta,johon on lisätty toppausta. Aika vaikuttava näky ja se kiinnostaa naisia. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat kollarit kyllä ihan parasta miehen päällä. Puvun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä ihan miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin kanssa bongataan aina "tipuja". Mutta te naisetkin siis harrastatte bongausta. On se sellainen päivän piristys, kun näkee hienon naisen. Vielä jos saa hymyn, niin polvet saattaa ihan täristä tai törmää johonkin hämmennyksissä.
Salilla huomaa miehia harmaissa lökäreissä tulee kyllä katsottua treenin ohessa n 36
No kieltämättä tulee katsottua etumukset
Harmaat lökärit herättää kyllä huomion!
Riippuu mitä se pullottaa, simaa vai viiniä.
No joo. 50 shadses of grey-housuja kyllä tsekkaan itsekin. Pahinta on että mieheni käyttää sellaisia oikeastaan aina, ja vehje ei kyllä mitenkään ole tanassa, mtta näkyyhän se kohoumana kohdallaan kun os sillä tavalla asemoitunut, eikä ole mikään ihan pieni.
Sanonkin joskus että näkyy, mutta hän vain sanoo että no eihän näy. Taitaa ihan tahallaan kulkea noin?
Kyllä käväisee silmät etumuksessa, salaa ja mielikuvitus tekee joskus loput :)
En ole huomannut, että naiset tsekkailisivat etumustani 🤔 Käytän tiukkoja farkkuja, joissa kohouma kyllä erottuu. Pitääkö olla nimenomaan ne kollarit vai mistähän on kyse? Tai sitten minut on kyllä tsekattu moneen kertaan, en vaan ole huomannut. Mene ja tiedä 😁
Ihmettelin tuota näkymistä collarit jalassa. Itsellälepotilassa iso, eikä peilistä katoen juurikaan erotu. Mutta yhtä juttua en tullut ajatelleeksi, nimittäin miten näkyy kenties liikkuessa. Havahduin itse asiaan kun skrabasin auton tuulilasia. Hetken edestakaisin skratessa huomasin kaluni heiluvan samassa tahdissa ja häiritsi jo itseäkin. Näin ollen jos kalu heilahtelee liikkuessa, niin kyllä sen tarkkasilmäinen havaitsee.
Ei kiihota. Nolottaa miehen puolesta.
Tanssiessa useasti miehellä seisoo.
Tilanne toki imartelee.
Eräs kerta johtikin sitten tutustumiseen.
Olimme mieheni kans ravintolassa ,oli juteltu vieraasta miehestä.
Siitä se kokeilu kivasti kehittyi.