Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4886)
Robynin suurimmat valheet sarjan aikana: haluan moniavioisen perheen ja en halua miljoonataloa vaan haluan asua vuokralla. Itkua ja märinää päälle. Janelle sanoi hyvin että on kyllästynyt terapia-Robynin. Näkee nyt sen tekopyhyyden läpi!
Toivottavasti Kody saisi jostain kiven alta kaivettua uuden nuoren vaimon 😁 Mutta ei taida onnistua koska Robyn ei sitä oikeasti halua.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että Robynin on pakko kestää katsella Kodyn kosioyrityksiä, jotta show jatkuu. Muutenhan Robyn joutuu etsimään oikeita töitä. Mutta olisipa kiva olla kärpäsenä katossa siinä talossa, kun kamerat ei kuvaa. Varmasti melkoisia keskusteluja (riitoja??) Kodynin ja Robynin välillä. Kaikkihan tietää, että kun raha-asiat alkaa sakkaamaan, niin parisuhteessa se näkyy ja kuuluu...
Robynin täytyy ainakin suurimmilta osin myötäillä Kodya ja mennä hänen pölhöilyjensä mukana, koska Kody haluaa vaimolta ennen kaikkea lojaaliutta eikä vaimo saa tehdä liian itsenäisiä päätöksiä (koska silloin vaimo ei käyttäydy kuin kumppani). Tätähän on koko kausi hoettu.
Vierailija kirjoitti:
Robyn ei halua uutta vaimoa sotkemaan kuvioita, mutta Kody katselee nuorempaa..hih..karma..ja rahat lopussa..:)
Juuri Robynhan juuri sanoi eilen nähdyissä jaksoissa, että hänen unelmansa on edelleen moniavioisperhe.
Vierailija kirjoitti:
Robynin teki todella kipeää keksiä väkisin jotain hyvää sanottavaa Kodyn ja Christinen suhteesta. "He olivat söpöjä yhdessä, heillä oli söpöjä juttuja." Ja tätä sanoessa menee naama aivan kurttuun irvistyksestä. 😀
Ja Robynhan sanoi tämän kohdassa, jossa kysyttiin hänen omasta suhteestaan Kodyyn. Sen sijaan että olisi vastannut siihen, käänsi asian Christineen ja siihen että "hänellä oli niin hyvä suhde Kodyyn kunnes ihan itse pilasi sen".
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne aikuiset lapset ajattelee jos katsovat näitä jaksoja?
Todellakin. Varsinkin se Kodyn lause "kynän kastelemisesta", todella loukkaava ilmaus ja ylipäänsä koko ajatus että "he halusivat vain panna tyttöystäviään ja siksi minun perheeni oli vaarassa".
Ylipäänsä koko se kohta - huomasitteko miten Kody puhui _minun_ perheestäni, tarkoittaen hänen ja Robynin perhettä, aivan kuin Janellen ja hänen pojat eivät enää olisi hänen perhettään. Kodylle he kai sitten eivät enää olekaan, kun eivät tottele isiä.
Ja vielä koko sen koronasäännöstön tekopyhyys, Kody itse kyllä kulki töissä ja muualla, lapsenvahti kävi heillä, ja sitten tuollainen pillastus Janellen pojista. Sikamaisuus löyhkää kauas koko tästä jutusta.
Pitäisi kysyä Kodylta, joka huusi ja raivosi eilen nähdyssä jaksossa mitä tekisi ihmiselle joka tuo koronan hänen taloonsa, että vihaatkos Briannaa nyt sitten. K & R perheessähän sairastui ensimmäisenä Brianna eli oletettavasti koulusta sen toi (ovat palanneet lähiopetukseen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Varsinkin se Kodyn lause "kynän kastelemisesta", todella loukkaava ilmaus ja ylipäänsä koko ajatus että "he halusivat vain panna tyttöystäviään ja siksi minun perheeni oli vaarassa".
Ylipäänsä koko se kohta - huomasitteko miten Kody puhui _minun_ perheestäni, tarkoittaen hänen ja Robynin perhettä, aivan kuin Janellen ja hänen pojat eivät enää olisi hänen perhettään. Kodylle he kai sitten eivät enää olekaan, kun eivät tottele isiä.
Ja vielä koko sen koronasäännöstön tekopyhyys, Kody itse kyllä kulki töissä ja muualla, lapsenvahti kävi heillä, ja sitten tuollainen pillastus Janellen pojista. Sikamaisuus löyhkää kauas koko tästä jutusta.
Pitäisi kysyä Kodylta, joka huusi ja raivosi eilen nähdyssä jaksossa mitä tekisi ihmiselle joka tuo koronan hänen taloonsa, että vihaatkos Briannaa nyt sitten. K & R perheessähän sairastui ensimmäisenä Brianna eli oletettavasti koulusta sen toi (ovat palanneet lähiopetukseen).
Joo, todella loukkaavasti puhui vanhemmista lapsistaan. Olisin toivonut, että haastattelija olisi haastanut Kodya enemmän siitä, millainen isä hän on ja millainen hänen oma isänsä oli. Kodyn haastattelu oli piinallista katsottavaa. Haastattelijasta näki, että hänellä oli välillä hyvin epämieluisa olo: Kody oli hyvin aggressiivinen, tarttui yhtäkkiä haastattelijaa reiteen ja saattoi puhua epäkunnioittavasti (baby, haastattelijalle). Kyllähän tuosta näkee, että hänellä on nyt jotain häikkää mielenterveytensä kanssa. Robynkin varmasti on asiasta tietoinen, ja voihan olla, että hän olisi kaivannut sisarvaimoja jakamaan "taakkaa", eikä hullu mies olisi kokonaan hänen kontoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sukanya ei kysynyt lastenhoitajasta siinä vaiheessa, kun Kody luennoi hänelle kunnioituksen määritelmästä ja haukkuu poikia? Olisi ollut täydellinen jatkokysymys. Mutta ei, hiljaisuutta vain ja nyökyttelyä.
Se juontaja oli aivan kujalla. Janellen ja Christinen olisi kannattanut myös vollottaa niin olisivat saaneet hekin juontajan katselemaan heitä silmät sumeina ja nyökyttelemään kaikkeen.
Janelle varsinkin puhuu niin ylijärkevästi, millä tarkoitan sitä että toisin kuin kukaan muu eilisissä haastatteluissa (ehkä paria Christinen kommenttia lukuun ottamatta) hän on ainoa joka vastauksissaan yleensä yrittää ottaa myös muut osapuolet huomioon, hän ei syytä yhtä suorasti kuin Robyn tai Kody. Hän pehmentelee vastauksiaan ja käyttää kielikuvia vastatessaan ja hymyilee, ehkä juontaja sen takia haksahtaa ajattelemaan jotenkin että ei tämä nyt niin iso asia ole tms. Ei näe hymyn taakse ja pitää sanomisten varovaista muotoilemista jonkinlaisena osasyyllisyyden myöntämisenä?
Robyn taas paukuttaa suoraan että kun minut on petetty ja minun unelmani tuhottu ja he veivät sen minulta, ja että he olivat tyhmiä ja että he ojensivat Kodyn minulle jne. Ihan täyttä tuubaa, mutta hän puhuu suorilla sanoilla ja vielä itkeä tirauttaa päälle niin juontaja on sulaa vahaa.
Hän ei kysynyt _mitään_ edes siinä tilanteessa jossa raha-asiat oli otettu esiin, ja muiden asuminen asuntovaunuissa ja kuka missäkin, ja Robyn vastasi tähän sanomalla että "he ovat tyhmiä, heillä oli sama mahdollisuus kuin minulla mutta he olivat tyhmiä". Siis WTF. Juurihan oli kerrottu niin haastatteluissa kuin sarjassakin että Janelle ja Meri uhrasivat omat asumisjärjestelynsä Robynin miljoonatalon eteen. Okei, ehkä se on vähän tyhmää toimia niin mutta olihan se nyt rumaa sanoa siitä noin, ja vielä valehdella että kaikilla on ollut mahdollisuus tehdä sama valinta kuin hänellä.
Joku vuosi sitten tuli ohjelma näistä moniavioisista mormoneista. Siinä tuotiin selvästi ilmi, että täysi-ikäistyvät miespuoliset jälkeläiset ajetaan pois perheistä, ettei isä-alfan valta-asema vaarannu.
Pelkona on myös, jos isällä on nuoria vaimoja, niin ties mitä romansseja kehittyisi poikien ja vaimojen välille.
Näin toimivat myös jotkin eläinlajit, joiden tavoite on saada naaraista koostuva haaremi :)).
Kody se jaksaa paasata kunnioituksesta ja lojaalisuudesta. Itse puhuu rumasti ja haukkuu muita perheenjäseniä paitsi pyhää Robynia ja heidän lapsiaan. Merin vedättäminen sillä "hääpäivä/murokeksi/olisin halunnutkin sinut takaisin oli kyllä pohjanoteeraus. Piti sitten valehdella sekin C:n syyksi ettei Kody huoli Meriä enää suhteeseen ja Robyn komppasi. Kosto C:lle ja yritys pitää Meri vihoissa C:lle ja J:lle.
Mulla pari kertaa on tyrskähtänyt tahaton nauru kun katson Kodyn teatraalisuutta.
Robyn ei saa kyllä millään kyyneltä tirahtamaan, ei vaikka kuinka taputtelisi silmiään ja vääntäisi suuta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pari kertaa on tyrskähtänyt tahaton nauru kun katson Kodyn teatraalisuutta.
Kodyn käytös lähenteli jo mielipuolista eilisessä. Ne teatterielkeet, kellon katsomiset ja olan yli vilkuilut, yhdistettynä siihen että hän oli hyvin aggressiivinen samaan aikaan, sai hänet kyllä näyttämään lähinnä pelottavalta. Hän on aina ollut sellainen joka mielellään esittää imitaatioita ja kielikuvia, mutta nyt meni pieleen.
Kody yritti myös pusertaa itkua, oli varmaan Sobynilta saanut valmennusta että näin kannattaa tehdä. Siinä kohdassa jossa hän äityi esittämään muka liikuttuneensa Merin riisimuroista niin että halusi yli kymmenen vuoden vihanpidon jälkeen yhtäkkiä tehdä sovinnon, hän ihan selvästi tiristeli kyyneliä silmiin. Että kuinka hän tällaisen hienon eleen halusi tehdä ja Christine senkin pilasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kommentti kynän kastelemisesta oli oksettava! Jos joku MINUN lapsistani kuolisi jonkun muun paneskelujen vuoksi... Kody on kaikilla mahdollisissa keinoilla ja sanamuodoilla tehnyt selväksi, että ainoa oikea perhe on hänen ja Robynin perhe. Esim. kuinka vaikeaa oli sekin kun Breanna oli viikon eristäytyneenä kellariin kun muut olivat koronassa. Kun samaan aikaan ei ole muita lapsiaan nähnyt kuukausiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sukanya ei kysynyt lastenhoitajasta siinä vaiheessa, kun Kody luennoi hänelle kunnioituksen määritelmästä ja haukkuu poikia? Olisi ollut täydellinen jatkokysymys. Mutta ei, hiljaisuutta vain ja nyökyttelyä.
Se juontaja oli aivan kujalla. Janellen ja Christinen olisi kannattanut myös vollottaa niin olisivat saaneet hekin juontajan katselemaan heitä silmät sumeina ja nyökyttelemään kaikkeen.
Janelle varsinkin puhuu niin ylijärkevästi, millä tarkoitan sitä että toisin kuin kukaan muu eilisissä haastatteluissa (ehkä paria Christinen kommenttia lukuun ottamatta) hän on ainoa joka vastauksissaan yleensä yrittää ottaa myös muut osapuolet huomioon, hän ei syytä yhtä suorasti kuin Robyn tai Kody. Hän pehmentelee vastauksiaan ja käyttää kielikuvia vastatessaan ja hymyilee, ehkä juontaja sen takia haksahtaa ajattelemaan jotenkin että ei tämä nyt niin iso asia ole tms. Ei näe hymyn taakse ja pitää sanomisten varovaista muotoilemista jonkinlaisena osasyyllisyyden myöntämisenä?
Robyn taas paukuttaa suoraan että kun minut on petetty ja minun unelmani tuhottu ja he veivät sen minulta, ja että he olivat tyhmiä ja että he ojensivat Kodyn minulle jne. Ihan täyttä tuubaa, mutta hän puhuu suorilla sanoilla ja vielä itkeä tirauttaa päälle niin juontaja on sulaa vahaa.
Hän ei kysynyt _mitään_ edes siinä tilanteessa jossa raha-asiat oli otettu esiin, ja muiden asuminen asuntovaunuissa ja kuka missäkin, ja Robyn vastasi tähän sanomalla että "he ovat tyhmiä, heillä oli sama mahdollisuus kuin minulla mutta he olivat tyhmiä". Siis WTF. Juurihan oli kerrottu niin haastatteluissa kuin sarjassakin että Janelle ja Meri uhrasivat omat asumisjärjestelynsä Robynin miljoonatalon eteen. Okei, ehkä se on vähän tyhmää toimia niin mutta olihan se nyt rumaa sanoa siitä noin, ja vielä valehdella että kaikilla on ollut mahdollisuus tehdä sama valinta kuin hänellä.
Sukanya ei kysynyt lastenhoitajasta, ei raha-asioista, ei siitä miksei Truely saanut halata muita takapihajäähyväisissä, ei siitä miksei Kody muistanut Gabrielin syntymäpäivää, ei siitä miten Kody pyrkii järjestämään Truelyn visiitit jne. Luovutti aivan liian helpolla kysymyksissä keneen Kody luottaa ja onko Robyn suosikkivaimo.
Jos olisin Kody, niin pandemia aikana olisin varannut ihan kalenterista aikaa, ja soittanut _jokaiselle_ lapselleni säännöllisesti videopuhelun. Ei luulisi olevan mahdotonta, jos vaikka kerran/päivä olisi yhdelle soittanut (pl. ne joiden kanssa asui) niin alla kahdessa viikossa olisi kaikki saaneet puhelun. Tai sitten olisi varanhut 1-2 esim. joka toinen viikko siihen että esim. yhden sunnuntain aikana soittaa kaikille ja puhuu vartin puoli tuntia kaikille.
Nuo lapset ilmeisesti olivat muihin sukulaisiin _enemmmän_ yhteydessä mitä Kodyyn. Tai ainakin niin ymmärsin jostain Christinen kommenteista. Ylipäätän harva ihminen _kokonaan_ sulki perhettä/sukuaan/ystäviään korona-aikana ulos elämästään, (video)puhelut, yhteiset kävelyt, ja aiemmin mainitut "ikkunan takana heiluttelut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robyn ei halua uutta vaimoa sotkemaan kuvioita, mutta Kody katselee nuorempaa..hih..karma..ja rahat lopussa..:)
Juuri Robynhan juuri sanoi eilen nähdyissä jaksoissa, että hänen unelmansa on edelleen moniavioisperhe.
Kumma, kun he eivät ole etsineet uutta puolisoa miehistä.
Robynhan haluaa sisarvaimoja, koska muut käyvät töissä. Saa näin loisia kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pisti minullakin korvaan. Kun Kody puhuu "minun perheestäni", niin tuntuu tarkoittavan tosiaan siis Robynia ja Robynin lapsia. Mutta yhtälaillahan Janellekin on perhettä ja lapset. Pahalta tuntui muiden lasten puolesta 😞. Ja eikös ne Solomo ja Arielakin saaneet lopulta ne koronat, ja siitä ei puhuttu oikein mitään, eli aikana lievänä sitten loppujen lopuksi taisi mennä..
Ja jos Kody löytää uuden ja nuoremman. Kyllä se Robynkin jämähtää ja läskistyy raskausarpineen. No hyi hyi minua....