Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5909)
Jakso jossa muistelevat Coyote Passia :'DD Niin kornia! Lapset on silleen whatever ja vanhemmat kaivamalla kaivaa että niin meillä kaikilla on niiiiin rakkaita muistoja sieltä. Toi nuorin poika vaikuttaa tosi nepsyltä :(
Voi voi, alkaa olla tää konsepti kaluttu loppuun. Kody voisi vaipua unholaan.
Ohis. Ystäväni 162 cm ja 90kg yritti päästä laihdutusleikkaukseen Suomessa. Olisi pitänyt ensin laihduttaa 20 kg.
Tiesi, ettei onnistu, joten valitsi Ozempicin ja nyt laihtuu vauhdilla.
Pah teille kaikille! Hyvä että naiset osasivat lähteä. ! Kody on ihmenillittäjä, mutta aina keksii miten hankkia rahaa. Vaimot meni, mutta uusi keino hankkia rahaa; säälittävät anteeksipyynnöt ja uuden naisen haku. Hohhoijaa, tuommoista ei voisi kotona pitää! Lisäksi karsea tukka
Eikö kukaan tiedä mitä perheelle nykyään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä mitä perheelle nykyään kuuluu?
Ehkä ketään ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä mitä perheelle nykyään kuuluu?
Ei ole tullut uusia jaksoja. Vanhoja vain näytetään. Aika kaluttu aihe minulle jo ainakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä mitä perheelle nykyään kuuluu?
Ei ole tullut uusia jaksoja. Vanhoja vain näytetään. Aika kaluttu aihe minulle jo ainakin!
Joitakin se jaksaa vaan kiinnostaa vuodesta toiseen toisten ihmisten asiat kun mitään muuta elämää ei ole.
Onkohan mitään uutta edes tulossa kun vanhoja jaksoja vaan näytetään kymmeniä kertoja.
Kody napsii luultavasti myös pillereitä. Ihan yleinen ongelma Usassa.