Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5909)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vaikka olisi miten kehopositiivinen, niin onhan se ihan tieteellisesti todistettu tosiasia, että tuollainen röllykkä naisella on ihan kauhea terveysriski! Homer Simpsonin röllykkä ei ole vaarallinen, koska hän on piirroshahmo, mutta Janelle on suurperheen äiti, ja tekee pahaa nähdä hänet terveydelle vaarallisessa kunnossa. Kaikki muut sisarvaimot on onnistuneet hoikistumaan avioeron jälkeen, mutta tuo rouva on vaan jatkanut paisumistaan. Hän voisi kohta ilmoittautua Hengenvaarallisesti lihava -tositeeveeohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
En ole tuon kirjoittaja, mutta eihän sitä mahaa voi olla huomaamatta. On naiselle aika iso maha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku, miksi C ja M eivät enää ole väleissä? Puhuiko C joskus jotain että M on nolannut hänet suvun edessä, tai jotain vastaavaa? Vain hatara muistikuva asiasta.
Tuli sellainen tunne sarjan ykköskaudella, kun Meri hehkutti Robynia, että halusi jotenkin hieroa asiaa Christinen naamaan, kun varmasti huomasi, että Christinelle oli erityisen vaikeaa, että tuli uusi nuori ja simpsakka sisarvaimo perheeseen ja Kodyn huomiota ei näyttänyt riittävän Christinelle eikä Truely-vauvalle.
Christine on minunkin mielestäni kaikista katkerin vaimo, vaikka muuta väittää. Pitkämielinen tuo uusi mies, kun jaksaa kuunnella. Meri ja Janelle ei puhu taukoamatta Kodysta, vaikka ovat sinkkuja. Eikö Christinen pitäisi nyt olla onnensa kukkuloilla, eikä enää menneitä muistella.
Christine on katkerin siitä, että oli ainut vaimo, jolle Kody sanoi päin naamaa, ettei viehätä häntä enää fyysisesti, se oli tosi loukkaavaa. Christinen vuoroviikolla Kody nukkui Christinen luona, mutta oli sanonut, ettei halua mitään fyysistä kontaktia. Merillekään ei sitä ollut suoraan sanonut, vaan alkoi vältellä Merin luona yöpymistä, lopulta edes käymistä Merin talossa Vegasissa. Janellen kanssa sama juttu, loppukaneetti oli Janellen hankittua asuntovaunun, kun Kody ilmoitti, ettei tule viettämään siellä yhtäkään yötä. Ei ollut miehessä munaa myöntää, ettei halunnut enää seksiä kuin Robynin kanssa. Miten paljon Robynilla oli siihen osuutta? Robyn kyllä halusi moniavioisuutta, mutta halusi pitää Kodyn vain omassa sängyssään. Äijä oli lurjus, ensin halusi haaremin, muttei kyennyt kuitenkaan pitämään kaikkia vaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vaikka olisi miten kehopositiivinen, niin onhan se ihan tieteellisesti todistettu tosiasia, että tuollainen röllykkä naisella on ihan kauhea terveysriski! Homer Simpsonin röllykkä ei ole vaarallinen, koska hän on piirroshahmo, mutta Janelle on suurperheen äiti, ja tekee pahaa nähdä hänet terveydelle vaarallisessa kunnossa. Kaikki muut sisarvaimot on onnistuneet hoikistumaan avioeron jälkeen, mutta tuo rouva on vaan jatkanut paisumistaan. Hän voisi kohta ilmoittautua Hengenvaarallisesti lihava -tositeeveeohjelmaan.
Janelle hoikistui paljon eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vaikka olisi miten kehopositiivinen, niin onhan se ihan tieteellisesti todistettu tosiasia, että tuollainen röllykkä naisella on ihan kauhea terveysriski! Homer Simpsonin röllykkä ei ole vaarallinen, koska hän on piirroshahmo, mutta Janelle on suurperheen äiti, ja tekee pahaa nähdä hänet terveydelle vaarallisessa kunnossa. Kaikki muut sisarvaimot on onnistuneet hoikistumaan avioeron jälkeen, mutta tuo rouva on vaan jatkanut paisumistaan. Hän voisi kohta ilmoittautua Hengenvaarallisesti lihava -tositeeveeohjelmaan.
Miksi se asia sinulle kuitenkaan kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vaikka olisi miten kehopositiivinen, niin onhan se ihan tieteellisesti todistettu tosiasia, että tuollainen röllykkä naisella on ihan kauhea terveysriski! Homer Simpsonin röllykkä ei ole vaarallinen, koska hän on piirroshahmo, mutta Janelle on suurperheen äiti, ja tekee pahaa nähdä hänet terveydelle vaarallisessa kunnossa. Kaikki muut sisarvaimot on onnistuneet hoikistumaan avioeron jälkeen, mutta tuo rouva on vaan jatkanut paisumistaan. Hän voisi kohta ilmoittautua Hengenvaarallisesti lihava -tositeeveeohjelmaan.
Miksi se asia sinulle kuitenkaan kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi!
Pidä itse huoli omista asioistasi, ja eikö sinulla tosiaan ole mitään järkevämpää tekemistä kuin notkua tällä keskustelupalstalla? Jos olet niin älykäs olevinasi typerine kommentteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vaikka olisi miten kehopositiivinen, niin onhan se ihan tieteellisesti todistettu tosiasia, että tuollainen röllykkä naisella on ihan kauhea terveysriski! Homer Simpsonin röllykkä ei ole vaarallinen, koska hän on piirroshahmo, mutta Janelle on suurperheen äiti, ja tekee pahaa nähdä hänet terveydelle vaarallisessa kunnossa. Kaikki muut sisarvaimot on onnistuneet hoikistumaan avioeron jälkeen, mutta tuo rouva on vaan jatkanut paisumistaan. Hän voisi kohta ilmoittautua Hengenvaarallisesti lihava -tositeeveeohjelmaan.
Miksi se asia sinulle kuitenkaan kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi!
Pidä itse huoli omista asioistasi, ja eikö sinulla tosiaan ole mitään järkevämpää tekemistä kuin notkua tällä keskustelupalstalla? Jos olet niin älykäs olevinasi typerine kommentteinesi.
😂 mitä itse roikut täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vaikka olisi miten kehopositiivinen, niin onhan se ihan tieteellisesti todistettu tosiasia, että tuollainen röllykkä naisella on ihan kauhea terveysriski! Homer Simpsonin röllykkä ei ole vaarallinen, koska hän on piirroshahmo, mutta Janelle on suurperheen äiti, ja tekee pahaa nähdä hänet terveydelle vaarallisessa kunnossa. Kaikki muut sisarvaimot on onnistuneet hoikistumaan avioeron jälkeen, mutta tuo rouva on vaan jatkanut paisumistaan. Hän voisi kohta ilmoittautua Hengenvaarallisesti lihava -tositeeveeohjelmaan.
Tää on aina yhtä liikuttavaa, kun palstalla joku kertoo, miten lihavuus on epäterveellistä. Aatella, että tietämättömiä riittää aina vaan, jotka eivät tätä tietäis, ilman palstaviisaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
En ole tuon kirjoittaja, mutta eihän sitä mahaa voi olla huomaamatta. On naiselle aika iso maha.
Aaa, hyvä et kerroit. Me muut katsotaan tvtä ilman silmiä.
Kehopositiivareilla alkoi näemmä rageileen......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vaikka olisi miten kehopositiivinen, niin onhan se ihan tieteellisesti todistettu tosiasia, että tuollainen röllykkä naisella on ihan kauhea terveysriski! Homer Simpsonin röllykkä ei ole vaarallinen, koska hän on piirroshahmo, mutta Janelle on suurperheen äiti, ja tekee pahaa nähdä hänet terveydelle vaarallisessa kunnossa. Kaikki muut sisarvaimot on onnistuneet hoikistumaan avioeron jälkeen, mutta tuo rouva on vaan jatkanut paisumistaan. Hän voisi kohta ilmoittautua Hengenvaarallisesti lihava -tositeeveeohjelmaan.
Janelle hoikistui paljon eron jälkeen.
Kielestä pari grammaa?
Lohturuokaa kun poika teki itsemurhan. Ei riitä voimat laihduttamiseen. Kroppa varmasti ihan jumissa surusta ja ressistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
Tämäpä! Kun pää on tyhjää täynnä tuollaisia kommentteja tulee
Vaikka olisi miten kehopositiivinen, niin onhan se ihan tieteellisesti todistettu tosiasia, että tuollainen röllykkä naisella on ihan kauhea terveysriski! Homer Simpsonin röllykkä ei ole vaarallinen, koska hän on piirroshahmo, mutta Janelle on suurperheen äiti, ja tekee pahaa nähdä hänet terveydelle vaarallisessa kunnossa. Kaikki muut sisarvaimot on onnistuneet hoikistumaan avioeron jälkeen, mutta tuo rouva on vaan jatkanut paisumistaan. Hän voisi kohta ilmoittautua Hengenvaarallisesti lihava -tositeeveeohjelmaan.
Miksi se asia sinulle kuitenkaan kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi!
Pidä itse huoli omista asioistasi, ja eikö sinulla tosiaan ole mitään järkevämpää tekemistä kuin notkua tällä keskustelupalstalla? Jos olet niin älykäs olevinasi typerine kommentteinesi.
😂 mitä itse roikut täällä?
?
Vierailija kirjoitti:
Lohturuokaa kun poika teki itsemurhan. Ei riitä voimat laihduttamiseen. Kroppa varmasti ihan jumissa surusta ja ressistä.
Tuohon suruun auttanee enemmän terapia kuin donitsit.
Niin jokainen suree erilailla. Kun ei onneksi ole noin suurta surua kuin oman lapsen kuolema kokenut niin paha mennä arvostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin jokainen suree erilailla. Kun ei onneksi ole noin suurta surua kuin oman lapsen kuolema kokenut niin paha mennä arvostelemaan.
Tämäpä! Ilkeät ihmiset arvostelevat itsemurhan tehneille omaisillekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kody on oikein kunnon paskiainen. Onneksi M J ja C pääsivät eroon hänestä!
Jos Kody näyttää todellisen luonteensa hiiltymällä kameroiden edessä, niin mitä se on kotioloissa? Oli edelleen itse väärässä, kun väitti, ettei kuulunut hänelle, jos vaimot eivät tulleet toimeen keskenään. Davidhan kertoi, että moniavioisuudessa Mormoniuskonnossa se on nimenomaan miehen tehtävä ja vastuulla. Meri paljasti heidän asuneen asuntovaunussa, kun Janelle tuli kuvioon, ei ole ihme, jos ahtaissa tiloissa tulee sanomista tiskaamisesta ja siisteydestä. Meri kertoi tottuneensa, että tiskit hoidetaan illalla päivällisen jälkeen, Janelle jätti keittiön siivoamisen aamuun. Tiedän, että Amerikassa on tapana siivota keittiö illalla, jos senkin takia, ettei ruoantähteet houkuttelisi rottia ja torakoita, on muutenkin mukavampaa tulla aamukahvia keittelemään siistiin keittiöön. (Miksi tuo Janelle ei muuten mene lihavuusleikkaukseen, se mahahan on kamala..)
Mahat on kuin kaksi marjaa pappa Simpsonin kanssa. En mahda sille mitään, että se tulee heti mieleen, kun näen Janellen.
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.
En ole tuon kirjoittaja, mutta eihän sitä mahaa voi olla huomaamatta. On naiselle aika iso maha.
Pakko todeta samaa vaikkei kenenkään ulkonäköä saa haukkua tai mahoja niin väkisinkin sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin jokainen suree erilailla. Kun ei onneksi ole noin suurta surua kuin oman lapsen kuolema kokenut niin paha mennä arvostelemaan.
Kyl kenen tahansa rakkaan läheisen poismeno kirpaisee, itse itkin meidän entisen koiran poismenon johdosta, muut sanoi vain että sehän oli vain eläin minulle oli rakas perheenjäsen, uskollinen 11 vuotta:(
Voi että oli pahantahtoinen kommentti. Hittoako sinulle toisten vatsat kuuluu.