Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4883)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kody käynyt kosioretkellä jossain Meksikossa mutta sitä ei ikinä näytetä telkkarissa koska tämä nainen säikähti kauhupariskuntaa ja juoksi karkuun ja lujaa...
Tätä olen minäkin muistellut, että jotain uutista joskus ollut Meksikossa käynnistä. Siitä taitaa tosin olla aikaa sen verran, etteivät nuo muiden vaimojen erot Kodysta vielä olleet selviä, ainakaan kaikki. Kaksi päivää olivat Meksikossa, ja nainen lähti. Kertoi tämän pariskunnan olevan liian outo hänelle.
Mäkin olen lukenut tuosta Kodyn kosioretkestä. Taitaa Kodyllä olla niin paljon valtaa tuotantoon että jättävät sen näyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Robyn olisi halunnut olla moniavioisen miehen suosikkivaimo. Jota kätevästi muut vaimot elättää. Uskonnon mukaan taivaaseen pääsyyn taidettiin vaatia minimissään 3 vaimoa.
Hyvin sanoi Meri kun kysyttiin olisiko valmis palaamaan perheeseen, sanoi ettei ikinä enään miksi menisi vain sen takia että Robyn voisi sanoa olevansa moniavioisessa liitossa. Merin pää on selvinnyt ja Robynin suorittaman aivopesun sumut häipyneet, pystyy näkemään missä tilanteessa oikeasti oli. Näyttäisi että Merillä riittää rahatkin itseensä panostamiseen paremmin nyt kun ei tarvitse Kodyn ja Robynin porukkaa elättää, hampaat kiiltää ja ihon rypyt ovat suoristuneet.
En tiedä mitä kuvaa Kody haluaa itsestään luoda tuolla "tarvitsen seksiä paljon" ettei (muka) 1 vaimo riitä.
Faktahan on se, ettei Kodyn ja Merin välillä ollut seksiä vuosikausiin (tai jopa -kymmeniin?), Christine valitteli myös ettei seksiä ole, joten vuosia sitten, Janellen kanssa varmaan oli, mutta liekö kovin usein?
Kodit on jo pitkään elänyt yksiavioisesti, miksi nyt sitten "seksin määrä" nousee esiin, että oikein sen takia pitäisi uusi vaimo saada...? Veikkaan että siksi, että on jonkin sortin narsisti, joka kaipaa ihailua monelta taholta, ja jonkin sortin "kilpailua" hänestä myös.
Mutta todella todella todella oksettavaa toimintaa! Voisi käyttää energiansa siihen, että koittaa setviä välinsä lapsiensa kanssa.
Kody kuvittelee olevansa jonkinlainen "miestenmies" vaikka on hölmö näköinen "mikkihiiri" hiusverkossaan. Ajelee hienolla autolla, siittää lapsia, ostelee tontteja, kaataa puita moottorisahalla, lähtee erikoisjoukkoihin (sarja) mutta ei oikeasti(!) osaatai pysty tekemään mitään.
Jos vertaa vaikka Davidiin, joka (yksin!) kasvatti lauman lapsia kun leskeksi jäi. Janelle hoitanut heidän talouden ja tehnyt enemmän töitä mitä Kody, nytkin saanut maatilallaan enemmän pihinää aikaan, kitä Kody sai koko sinä aikana Coyote Passiin mitä sen omisti.
Mä luulen että Kodyn ja Robynin välillä on seksielämä hiipunut ja siitä nyt ns kiikastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Kodyn ja Robynin välillä on seksielämä hiipunut ja siitä nyt ns kiikastaa.
Tai itsekeskeisenä ihmisenä ei voi myöntää olevansa vanha ja vanheneva mies. Saa ikäänkuin elää nuoren miehen elämää mielessään kun haikailee uusia naisia elämäänsä. Sitäpaitsi koko kuvaamisen ideahan on jo ohi koska mitään sisarvaimoja ei enää ole. Rahaa ovat saaneet kuvauksista ja julkisuudesta. Jos kuvaukset loppuvat, loppuu myös rahan tulo. Julkisuuskin hiipuu sitä myöten, ihmiset unohtavat kun tulee muita kiinnostavia tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Luulen samaa, Robyn ei enää jaksa leikkiä kania eikä hän taida olla enää hehkeimmilläänkään, vaan pitäisi saada uutta nostetta nuoresta, kauniista naisesta. Joka ei kuitenkaan saisi millään tavalla astua Robyn, the number 1, varpaille. Eli kuten Robynkin sanoi, jalkavaimo. Onkohan Kody muuten seksiaddikti?
Kun oli muita vaimoja niin Robyn pisti parastaan makkarin puolella kun piti olla paras ja seksikkäin vaimoista. Nyt ei tarvitse enää päteä seksillä. Kukaan ei enää kilpaile Kodyn huomiosta eikä kehu ja mielistele. Aikuiset lapsetkin paskat nakkaa kun ennen varmasti oli tunkua lempilapseksi. Nyt vaan Robynin tyttäret buustaa egoa äidin oppien mukaan että Kody ostaa kaikkea kivaa.
Kody oli jotenkin pelottavan maaninen eilisessä jaksossa (TLC).
Vierailija kirjoitti:
Kody oli jotenkin pelottavan maaninen eilisessä jaksossa (TLC).
Olin tulossa kirjottamaan ihan samaa! Ihme ilmeitä ja raivokkaita puheenvuoroja.
Uuden sisarvaimon pitäisi jumaloida Robynia (Kodyn mukaan). Hoh ja hah.
Kody on aika sekaisin nykyään eikä edes itse tajua sitä. Ehkä napsii jotain pillereitä?
Mahtaako Robyn edes oikeasti tykätä Kodystä? Että vaan rahan takii...
Ihme nillittäjä tuo äijä. Katsoisi peiliin!
Kody on sekaisin päästään, ei tuohon elämäntapaan kuulu, että perheessä on yksi vaimo jota sekä mies ja muut vaimot jumaloivat ja ylistävät.
On oikeasti harhainen, näyttää myös jollain tavalla räihnäisemmältä mitä aiemmin, mietn maistuuko alko tai muut päihteet? Tuolla lääkärit herkällä kädellä kirjoittavat ties mitä "nappeja" jos yhtään masentaa tai ahdistaa...
Jutut muutenkin lennokkaat, kuinka on hirveä p...nomies vaikka (ex-/)vaimoista liki jokainen valitteli elävänsä, monessakin mielessä, puutteessa suhteessa.
Nuorena Kody jaksoi pitää 3 vaimoa tyytyväisenä mutta Rodyn piti huolen ettei paukkuja riittänyt enää muille. Seksillä on hyvä manipuloida. Ja seksi on valtaa.
Onhan tuo Robynin palvonta nyt ihan sairasta. Kody ei hyväksy ettei aikuiset lapset ja muut vaimot suostu samaan palvontaan. Siksi vaimot on exiä koska pyhä Robyn. Rodyn on myös uhriutumisen maailmanmestari.
Kody on ihan maaninen noissa kommenttiosuuksissa, ihme huitomista :I
Tylsin jakso varmaan ikinä.
Kody ja Robyn käyvät tanssitunnilla.
Meri ja Jen juttelevat Merin ja Kodyn häistä.
Christine ja David juttelevat moniavioisuudesta.
Janelle auttaa Maddieta valmistautumaan 4 lapsen synnytykseen. Käy ilmi ettei Kody ole ollut tekemisissä Maddien kanssa useampaan vuoteen. Eikä tiedä että Maddie odottaa lasta.
Eikös Kody käynyt kosioretkellä jossain Meksikossa mutta sitä ei ikinä näytetä telkkarissa koska tämä nainen säikähti kauhupariskuntaa ja juoksi karkuun ja lujaa...