en kestä ihmisiä jotka soittelee että "mitäpä sulle kuuluu?
siis tulee soitto, heippa hei soitinpa tai pirautinpa että mitä sulle kuuluu? joku soitti 3 kertaa päivässäkin. kerran kussakin on liikaa jos ei kerta kaikkiaan ole asiaa. tuntuu että suurin osa soittajista ei ole kiinnostunut, mitä sinullle edes kuuluu vaan haluavat itseterapioida itseään puhumalla minulle
onneksi ei ole enää kavereita
Kommentit (24)
pahimpia on ne kaverit joitaon vain 1 tällä hetkellä joka soittaa aina kännissä tunnin puhelun ja keksii kaikkea hyvää puhuttavaa minusta ja muuta, mitään asiaa ei ole, tunnin puhelu ja samaan aikaan pelaan jotain , soitan kitaraa tai kuuntelen musaa
En minäkään! En soita tai viestitä kenellekään, jos minulla ei ole mitään asiaa. Ehkä olen ymmärrykseltäni vajaa, mutta en vain näe mitään syytä soitella "moi miten menee, ihan hyvin entä sinulla, ihan hyvin, heippa"-puheluja.
No muistappa nyt sitten,ettet ikinä soita kenellekkään,vaikka luulisit ,että toinen tarvitsi sitä soittoa,eik syystä tai toisesta itse voi tai .rohkene soittaa.
Pidämielessäsi tämä lopun ikää,vaikka joutuist mihin tahansa elämän tilanteeseen.
Eikö voi vain sanoa, etten halua puheluistasi enää?
Useimmille menee kuin häkä päähän.
Mun isoisälläni oli elossa ollessaan aina tapana soittaa että "mitäpä tiedät" ja en osannut ikinä vastata siihen mitään järkevää, tietysti hyväähän hän vain tarkotti..
isä on hyvin yksinäinen ja alzheimer, tuntuu että pitäs soittaa mutta sit kun soitat velvollisuudesta, ei kummallakaan ole mitään asiaa. se tuntuu niin urpolta soittaa kun ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mun isoisälläni oli elossa ollessaan aina tapana soittaa että "mitäpä tiedät" ja en osannut ikinä vastata siihen mitään järkevää, tietysti hyväähän hän vain tarkotti..
Mun tekee mieli vastata tuollaiseen jotain nokkelaa (kuinka en tiedä mitäämän tai tiedän jotain), koska en tiedä millaista vastausta oikeasti haetaan. Mitä tuohon pitäisi vastata?
Minusta pahimpia ovat ne etäisemmät tuttavat, jotka soittelevat vain silloin kun haluavat jotain:
"Hei tooooosi pitkäään aikaan ei olla juteltu, mitä kuuluu?" Sitten heitetään merkityksetöntä läppää muutama minuutti edes kuuntelematta soiton kohdetta, kunnes päästään aiheeseen:
-"oisko teidän kesämökki vapaana meidän perheelle ens viikonloppuna?"
-"voisinko lainata sun autoa lomamatkalle?"
-"mulla on nyt sattumalta negatiivinen kassavirta, voisitko vipata mulle viissataa, maksan heti kiun pystyn".
Paino siis sillä, että ylläolevat esimerkit koskevat tuttuja, jotka eivät juuri koskaan ole missään yhteydessä, elleivät tarvitse jotain lainaan tai talousapua.
M49
Vierailija kirjoitti:
Minusta pahimpia ovat ne etäisemmät tuttavat, jotka soittelevat vain silloin kun haluavat jotain:
"Hei tooooosi pitkäään aikaan ei olla juteltu, mitä kuuluu?" Sitten heitetään merkityksetöntä läppää muutama minuutti edes kuuntelematta soiton kohdetta, kunnes päästään aiheeseen:
-"oisko teidän kesämökki vapaana meidän perheelle ens viikonloppuna?"
-"voisinko lainata sun autoa lomamatkalle?"
-"mulla on nyt sattumalta negatiivinen kassavirta, voisitko vipata mulle viissataa, maksan heti kiun pystyn".
Paino siis sillä, että ylläolevat esimerkit koskevat tuttuja, jotka eivät juuri koskaan ole missään yhteydessä, elleivät tarvitse jotain lainaan tai talousapua.
M49
Tuollaiset "kaverit" kyllä tiedetään.
Kuluu jotain puoli vuotta ja toisesta ei kuulu mitään.
Sitten yhtäkkiä saat viestin jossa toinen kysyy jotain että "mitä sulle kuuluu?"
Ja kun vastaat siihen niin toinen aloittaa heti että autossa olisi joku korjaus johon tarvii apua.
Itse miettii vain että ei helvetti miten tuo kehtaa.
se on vissi että itse en ainakaan soita kellekään, koska minulla ei ole asiaa kellekään. eri asia on jos olen ottanut bisseä niin olen muuttunut muka sosiaaliseksi facebookissa. sit miettinyt aamulal että miksi olen kirjoittanut jollekin edes
Voi kumpa joku soittaisi minulle tuollaisen mitä kuuluu puhelun... Ketään ei vaan kiinnosta.
Mä en edes viitsi vastata niihin puheluihin, joiden kanssa en halua jutella.
joskus rupesin tekee nin etten enää vastannut kun tyyppi soittaa 3 kertaa päivässä eikä asiaa, sit se lopettikin pitkäksi aikaa
Ne on niitä jaarittelijoita. Siihen ei auta muu kuin vastata jotain tyyliin "eipä mitään ihmeitä, tässä kattelen yhtä tyhmää sarjaa kun ei tule tv:stä muutakaan ja tän jälkeen aattelin lähteä lenkille ja pitäis pyykitkin pestä jne jne" eli jaaritella jotain. Sitten kun on omat "kuulumiset" kertonut kysyy vastavuoroisesti mitä soittajalle kuuluu ja jatkaa jaarittelua.
Ja kun sulla ei ole kavereita, sä spämmäät täällä ja kerrot ihan kyselemättä mitä sulle kuuluu vaikka meitä se ei kiinnosta pätkääkään.
No on Yngwiellä ja kumppaneilla ongelmat!
En muutenkaan ymmärrä, miksi pitää väkisin puhua, jos ei ole mitään asiaa. Minulla ei ole mitään ongelmaa vaikka viettää jonkun kanssa aikaa ja olla hiljaa. Erityisesti en tajua, miksi pitää varta vasten soittaa jollekin, että voi vaan jutella ilman mitään tarkoitusta. Miksi se puhuminen on niin tärkeää? Miksi? Tykkäisin paljon enemmän ihmisistä, jos ei olisi sitä jatkuvaa painetta sanoa jotain.
Niin hyvä aloitus ja niin samaa mieltä!