Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: Miten aiotte juhlia kun lämpötilat romahtavat alemmas viikonlopun aikana?

**********viilenee***********
31.07.2018 |

Minä korkkaan 150 euron shamppanjan, jonka olin ajatellut säästää syyskuussa synttäreilleni, mutta tämä lämpötilan viileneminen on ehdottomasti parempi syy juhlia kuin oma ikä :D

Miten te aiotte juhlia tätä odotettua kautta?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan taas tietokoneella. Ei ole voinut pelailla, kun kone alkaa puskea lämpöä pöydän alta ja alan hikoilla saman tien. Tosin sisälämpötilan laskuun menee vielä monta päivää viilenemisen jälkeen. Eiköhän se viikonlopun aikana ihan mukavasti alle 30:n kuitenkin tipahda.

Vierailija
22/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lenkille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa tehdä pizzan. Vihdoin pystyy syömään jotain kuumaa ja rasvaista!

Ja nukun! Vihdoinkin! En ole näillä helteillä nukkunut yhtäkään yötä kunnolla. Ai että odotan sitä hetkeä, kun aamulla saa herätä HYVIN NUKUTUN yön jälkeen.

Samoin olisin tämän ilmaissut! Odotan innolla tulevia öitä!

Vierailija
24/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan muutaman alkoholiannoksen, eli Puolustuslaitosviinaa + mustaherukkamehua. Sitten olen vain ja NAUTIN! Ehkä grillaan jotain.

Vierailija
25/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pääsis viimeinkin siivoamaan kämppää. Näillä helteillä ei ole pystynyt yhtään siivoamaan.

Vierailija
26/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juhli mitenkään ainakaan sen asian vuoksi. Jonkun toisen asian vuoksi saatan ehkä juhliakin, jos aihetta on.

Helle sulattanut aivot??? Jos kysytään että MITEN aiotaan juhlia, niin tuo ei ole mikään vastaus siihen.

Vierailija
27/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen pihalla perjantaina paellaa, nautin tapaksista ja juon sangriaa ja nautin viimeisistä hellepäivistä.

Riisiä lämpimään kehoon lämpimällä? Mahtaa olla maha turvoksissa ja suolisto tukossa sen jälkeen......

Vierailija
28/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon roseviiniä kun se ei vihdoin lämpene lasiin, ja nukun 10 tuntia putkeen! Helteellä tullut nukuttua vain pätkittäin ja kun juo paljon vettä niin joutuu rampata vessassa 1-2 krt joka yö.

Vierailija
29/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaan kyoharin ja nautin pimenevästä viileästä illasta.

Vierailija
30/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko siiota kämppä kun ei ole jaksanut helteen takia

Vierailija
31/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan vihdoin sen mustikkapiirakan. Jonain iltana syön itsetehtyä pizzaa. Ulkoilen.

Vierailija
32/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen pihalla perjantaina paellaa, nautin tapaksista ja juon sangriaa ja nautin viimeisistä hellepäivistä.

Riisiä lämpimään kehoon lämpimällä? Mahtaa olla maha turvoksissa ja suolisto tukossa sen jälkeen......

Miksi olisi? Itse ole syönyt nyt kolme päivää riisiä ja currya, ei ole turvotusta ja suoli toimii hyvin.

Vierailija
33/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen , et loppujen lopuksi tulee palelu ja pitää kaivaa villasukat :O Kroppa tottuu kuitenkin yllättävän nopeasti. 

Vierailija
34/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS nää helteet nyt tosiaan vihdoin loppuu, niin teen koko viikonlopun kaikkia niitä pihatöitä joita olin ajatellut lomalla tekeväni vaan en sitten jaksanutkaan.

Vierailija
35/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän lämmintä, terästettyä glögiä.

Vierailija
36/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let’s face it: me ei kukaan tehdä noita yllä lueteltuja asioita. Vaan jumitetaan av:lla 😳

Vierailija
37/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä! Tykkään juoda isoja mukillisia teetä, mutta juo nyt kuumia juomia kesähelteillä...

Vierailija
38/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suren. Harmi :(

Niin. Toisaalta hyvä että joku suree niitä janoon kuolleita metsän eläimiäkin. Helle syypää siihen.

Vierailija
39/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Let’s face it: me ei kukaan tehdä noita yllä lueteltuja asioita. Vaan jumitetaan av:lla 😳

voihan sitä juoda kylmänä pysyvää alkoholia ja syödä hitaammin sulavaa jäätelöä samalla kun selaa av:takin :)

Vierailija
40/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli mitenkään. Sää otetaan vastaan sellaisena kuin tulee ja siihen mukaudutaan. Iloitsen aurinkoisesta ja lämpimästä kesästä. Kesä on tuntunut kesältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän