Kysely: Miten aiotte juhlia kun lämpötilat romahtavat alemmas viikonlopun aikana?
Minä korkkaan 150 euron shamppanjan, jonka olin ajatellut säästää syyskuussa synttäreilleni, mutta tämä lämpötilan viileneminen on ehdottomasti parempi syy juhlia kuin oma ikä :D
Miten te aiotte juhlia tätä odotettua kautta?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa tehdä pizzan. Vihdoin pystyy syömään jotain kuumaa ja rasvaista!
Ja nukun! Vihdoinkin! En ole näillä helteillä nukkunut yhtäkään yötä kunnolla. Ai että odotan sitä hetkeä, kun aamulla saa herätä HYVIN NUKUTUN yön jälkeen.
Samoin olisin tämän ilmaissut! Odotan innolla tulevia öitä!
Otan muutaman alkoholiannoksen, eli Puolustuslaitosviinaa + mustaherukkamehua. Sitten olen vain ja NAUTIN! Ehkä grillaan jotain.
Jospa pääsis viimeinkin siivoamaan kämppää. Näillä helteillä ei ole pystynyt yhtään siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
En juhli mitenkään ainakaan sen asian vuoksi. Jonkun toisen asian vuoksi saatan ehkä juhliakin, jos aihetta on.
Helle sulattanut aivot??? Jos kysytään että MITEN aiotaan juhlia, niin tuo ei ole mikään vastaus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen pihalla perjantaina paellaa, nautin tapaksista ja juon sangriaa ja nautin viimeisistä hellepäivistä.
Riisiä lämpimään kehoon lämpimällä? Mahtaa olla maha turvoksissa ja suolisto tukossa sen jälkeen......
Juon roseviiniä kun se ei vihdoin lämpene lasiin, ja nukun 10 tuntia putkeen! Helteellä tullut nukuttua vain pätkittäin ja kun juo paljon vettä niin joutuu rampata vessassa 1-2 krt joka yö.
Korkkaan kyoharin ja nautin pimenevästä viileästä illasta.
pakko siiota kämppä kun ei ole jaksanut helteen takia
Paistan vihdoin sen mustikkapiirakan. Jonain iltana syön itsetehtyä pizzaa. Ulkoilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen pihalla perjantaina paellaa, nautin tapaksista ja juon sangriaa ja nautin viimeisistä hellepäivistä.
Riisiä lämpimään kehoon lämpimällä? Mahtaa olla maha turvoksissa ja suolisto tukossa sen jälkeen......
Miksi olisi? Itse ole syönyt nyt kolme päivää riisiä ja currya, ei ole turvotusta ja suoli toimii hyvin.
Mä luulen , et loppujen lopuksi tulee palelu ja pitää kaivaa villasukat :O Kroppa tottuu kuitenkin yllättävän nopeasti.
JOS nää helteet nyt tosiaan vihdoin loppuu, niin teen koko viikonlopun kaikkia niitä pihatöitä joita olin ajatellut lomalla tekeväni vaan en sitten jaksanutkaan.
Keitän lämmintä, terästettyä glögiä.
Let’s face it: me ei kukaan tehdä noita yllä lueteltuja asioita. Vaan jumitetaan av:lla 😳
Juon teetä! Tykkään juoda isoja mukillisia teetä, mutta juo nyt kuumia juomia kesähelteillä...
Vierailija kirjoitti:
Suren. Harmi :(
Niin. Toisaalta hyvä että joku suree niitä janoon kuolleita metsän eläimiäkin. Helle syypää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Let’s face it: me ei kukaan tehdä noita yllä lueteltuja asioita. Vaan jumitetaan av:lla 😳
voihan sitä juoda kylmänä pysyvää alkoholia ja syödä hitaammin sulavaa jäätelöä samalla kun selaa av:takin :)
En juhli mitenkään. Sää otetaan vastaan sellaisena kuin tulee ja siihen mukaudutaan. Iloitsen aurinkoisesta ja lämpimästä kesästä. Kesä on tuntunut kesältä.
Pelaan taas tietokoneella. Ei ole voinut pelailla, kun kone alkaa puskea lämpöä pöydän alta ja alan hikoilla saman tien. Tosin sisälämpötilan laskuun menee vielä monta päivää viilenemisen jälkeen. Eiköhän se viikonlopun aikana ihan mukavasti alle 30:n kuitenkin tipahda.