Kysely: Miten aiotte juhlia kun lämpötilat romahtavat alemmas viikonlopun aikana?
Minä korkkaan 150 euron shamppanjan, jonka olin ajatellut säästää syyskuussa synttäreilleni, mutta tämä lämpötilan viileneminen on ehdottomasti parempi syy juhlia kuin oma ikä :D
Miten te aiotte juhlia tätä odotettua kautta?
Kommentit (48)
Nyt se on official, viikonloppuna alkaa viiletä ja voidaan alkaa suunnitella pihvin paistamisia, skumppien korkkaamista, siivoamista ym.
Toisaalta lämpötila pysyttelee siinä 20:n paikkeilla elokuun loppuun mikä on ihan inhimillinen luku verrattuna tähän mitä nyt ulkona (29).
Vierailija kirjoitti:
Menen lenkille :)
Niin mäkin! =)
Rakastan kesää ja lämpöä , mutta pakko sanoa että nyt on jo ihan liikaa. Kesä on ihanaa kun on se 20-astetta, eli sopivan lämmin ja aurinkoinen , mutta hiki ei lennä jokapaikassa ja varsinkaan kotona.
Olen iloinen kun viilenee!! Tulisi edes sellaiset 20astetta ja olen tyytyväinen!
Käperryn peiton alle itkemään. Olen Kesän lapsi.
-Eero (nimi muutettu), 40-
Aion rakentaa koko viikonlopun terassia ja grillipaikkaa. Samalla juon kaljaa ja soiran Mikko Alatalon: Aurinko paistaa ja vettä sattaa-biisiä.
Aivan upeaa että nämä paskakelit loppuu ja voi taas elää.
Aika ääliömäistä vastata Miten juhlit-kyselyyn, ettei juhli mitenkään! :DDD Urpoja riittää.