Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: Miten aiotte juhlia kun lämpötilat romahtavat alemmas viikonlopun aikana?

**********viilenee***********
31.07.2018 |

Minä korkkaan 150 euron shamppanjan, jonka olin ajatellut säästää syyskuussa synttäreilleni, mutta tämä lämpötilan viileneminen on ehdottomasti parempi syy juhlia kuin oma ikä :D

Miten te aiotte juhlia tätä odotettua kautta?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juhli mitenkään. Sää otetaan vastaan sellaisena kuin tulee ja siihen mukaudutaan. Iloitsen aurinkoisesta ja lämpimästä kesästä. Kesä on tuntunut kesältä.

Aika ääliömäistä vastata Miten juhlit-kyselyyn, ettei juhli mitenkään! :DDD Urpoja riittää.

Vierailija
42/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan ja käytän uunia! Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on official, viikonloppuna alkaa viiletä ja voidaan alkaa suunnitella pihvin paistamisia, skumppien korkkaamista, siivoamista ym.

Toisaalta lämpötila pysyttelee siinä 20:n paikkeilla elokuun loppuun mikä on ihan inhimillinen luku verrattuna tähän mitä nyt ulkona (29).

Vierailija
44/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen lenkille :)

Niin mäkin! =)

Vierailija
45/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kesää ja lämpöä , mutta pakko sanoa että nyt on jo ihan liikaa. Kesä on ihanaa kun on se 20-astetta, eli sopivan lämmin ja aurinkoinen , mutta hiki ei lennä jokapaikassa ja varsinkaan kotona. 

Olen iloinen kun viilenee!! Tulisi edes sellaiset 20astetta ja olen tyytyväinen! 

Vierailija
46/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lenkille

Vierailija
47/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käperryn peiton alle itkemään. Olen Kesän lapsi.

-Eero (nimi muutettu), 40-

Vierailija
48/48 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion rakentaa koko viikonlopun terassia ja grillipaikkaa. Samalla juon kaljaa ja soiran Mikko Alatalon: Aurinko paistaa ja vettä sattaa-biisiä.

Aivan upeaa että nämä paskakelit loppuu ja voi taas elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi