Kysely: Miten aiotte juhlia kun lämpötilat romahtavat alemmas viikonlopun aikana?
Minä korkkaan 150 euron shamppanjan, jonka olin ajatellut säästää syyskuussa synttäreilleni, mutta tämä lämpötilan viileneminen on ehdottomasti parempi syy juhlia kuin oma ikä :D
Miten te aiotte juhlia tätä odotettua kautta?
Kommentit (48)
En juhli mitenkään ainakaan sen asian vuoksi. Jonkun toisen asian vuoksi saatan ehkä juhliakin, jos aihetta on.
Ihan vaan nautin. Saattaa tosin ruokakin maistua vähän paremmin sitten.
Menen saunaan, ei ole voinut näillä helteillä käydä saunassa kun kämppä kuumenee.
Taidanpa tehdä pizzan. Vihdoin pystyy syömään jotain kuumaa ja rasvaista!
Kerään mukiin ulkona rakeita sateessa ja koristelen niillä litran suklaajäätelöä ja syön sen hitaasti nauttien vailla pelkoa sulamisesta.
Saatan nautiskella nukkumalla yön rauhallisesti turhia hikoilematta.
Minä teen pihalla perjantaina paellaa, nautin tapaksista ja juon sangriaa ja nautin viimeisistä hellepäivistä.
Avaan jokaikisen ikkunan ja oven niin suurelle kuin saa ja annan viileän ilman tulvia sisälle. Hemmetti +28 koko kesän ollut kämpässä vaikka talotuuletin ja pöytätuuletin yötäpäivää päällä. Vedän syvään henkeä ja huokaisen nautinnollisesti. Sitä odotellessa.
Juhlia kun tulee kylmä? Tämähän on just parhautta, voi olla ulkona koko ajan ja käydä sisällä vaan nukkumassa, jos sitäkään...
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa tehdä pizzan. Vihdoin pystyy syömään jotain kuumaa ja rasvaista!
Ja nukun! Vihdoinkin! En ole näillä helteillä nukkunut yhtäkään yötä kunnolla. Ai että odotan sitä hetkeä, kun aamulla saa herätä HYVIN NUKUTUN yön jälkeen.
Kitken kasvimaan kunnolla.
Ihanaa, kun on ollut lämmintä, mutta kasvimaalla ei oikein ole jaksanut kökkiä.
Juhlin ennemmin sitä että ensi viikolla alkaa taas koulut. Tulee vihdoinkin ihana rauha taas kaupungille, kun loppuu se turhanpäivänen maleksiminen siellä.
Vetäsen perzeet olalle! Kun lomakin juuri sopivasti alkaa, jipii, kuukausi vapautta.
Aaah! Paistan häränfileen, jonka kanssa ranskalaisia ja bearnaisekastiketta!
Hella taas lämpenemään, ja ruokahalutkin alkaa tulla takas!!!