Nainen käveli tappohelteessä MUSTAT VAATTEET PÄÄLLÄ!
Kommentit (32)
tulin töistä yks päivä mustilla housuilla, kyllä porukka kyyläs
Olen hautaustoimistossa töissä. Pakko olla mustat ja peittävät vaatteet päällä :( Saatan vielä kaupassakin käydä mustissa ennen kuin pääsen kotiin riisuutumaan..
Ehkä se olin minä? Älä huoli, ei mulla ole mitään hätää.
Kyllä se musta luonnonmateriaaleista valmistettu ilmava vaate voittaa, jos vaihtoehtona on niitä tekokuitu-unelmia kaikenmaailman väreissä, jotka on tietty vielä vähintään kaksi numeroa liian pieniä. Sitä ns. makkarankuorityyliä.
Gootti säällä kuin säällä. Olis laittanu mustan minarin ja pelkät mustat rintsikat 👍
Mulla oli tänään musta pusero ja mustat shortsit. Laitan ne myös huomenna. Laitan mustat vaatteet myös ylihuomenna ja sitä seuraavana.
Oliko sulla muuta?
Miten yksinkertaisia ihmiset voi olla.
Enemmän mua kummastuttaa makkarankuorimalliset trikoomekot naisilla. Vaikka vesitaja vilkkuu ja yläosa on mallia tuubi, niin näyttää superepämukavalta ja hiostavalta. No, kukin tyylillään..
Vaatteen väri ei ratkaise vaan materiaali ja väljyys. Tiukka punainen on kuumenpi kuin musta ja väljä. Lisäksi esim. väljät hihat viilentävät paremmin kuin paljain käsivarsin olo. Kannatta ottaa oppia Italiasta. Helle ei ole siellä syy pukeutua mauttomasti ylikireisiin ja rumiin toppeihin ja virttyneisiin leginsseihin.
Venezuelalaisessa tv-sarjassa yksi heilui nahkatakki päällä siinä tropiikkipaahteessa.
Hahaa, mulla on musta kietaisumekko päällä tänään, eilen oli musta paita, huomenna olen ajatellut laittaa mustat housut. Musta musta on nasta.
Vierailija kirjoitti:
Gootti on gootti helteessäkin :)
Kunnon gootti nukkuu arkussaan kesän yli.
Harmi kun ei ole kaapissa mustia vaatteita, tekisi nimittäin mieli kokeilla, ovatko ne helteellä oikeasti viileitä ja mitä väljyysaste vaikuttaa. Varmaan materiaalillakin on väliä; villa ja puuvilla varmaan toimii paremmin?