Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen käveli tappohelteessä MUSTAT VAATTEET PÄÄLLÄ!

Vierailija
31.07.2018 |

Miten tyhmä voi ihminen olla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ole kaapissa mustia vaatteita, tekisi nimittäin mieli kokeilla, ovatko ne helteellä oikeasti viileitä ja mitä väljyysaste vaikuttaa. Varmaan materiaalillakin on väliä; villa ja puuvilla varmaan toimii paremmin? 

Vierailija
22/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin töistä yks päivä mustilla housuilla, kyllä porukka kyyläs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hautaustoimistossa töissä. Pakko olla mustat ja peittävät vaatteet päällä :( Saatan vielä kaupassakin käydä mustissa ennen kuin pääsen kotiin riisuutumaan..

Vierailija
24/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se olin minä? Älä huoli, ei mulla ole mitään hätää.

Vierailija
25/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se musta luonnonmateriaaleista valmistettu ilmava vaate voittaa, jos vaihtoehtona on niitä tekokuitu-unelmia kaikenmaailman väreissä, jotka on tietty vielä vähintään kaksi numeroa liian pieniä. Sitä ns. makkarankuorityyliä.

Vierailija
26/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gootti säällä kuin säällä. Olis laittanu mustan minarin ja pelkät mustat rintsikat 👍

Vierailija
27/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään musta pusero ja mustat shortsit. Laitan ne myös huomenna. Laitan mustat vaatteet myös ylihuomenna ja sitä seuraavana.

Oliko sulla muuta?

Miten yksinkertaisia ihmiset voi olla.

Vierailija
28/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua kummastuttaa makkarankuorimalliset trikoomekot naisilla. Vaikka vesitaja vilkkuu ja yläosa on mallia tuubi, niin näyttää superepämukavalta ja hiostavalta. No, kukin tyylillään..

Vierailija
29/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteen väri ei ratkaise vaan materiaali ja väljyys. Tiukka punainen on kuumenpi kuin musta ja väljä. Lisäksi esim. väljät hihat viilentävät paremmin kuin paljain käsivarsin olo. Kannatta ottaa oppia Italiasta. Helle ei ole siellä syy pukeutua mauttomasti ylikireisiin ja rumiin toppeihin ja virttyneisiin leginsseihin.

30/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venezuelalaisessa tv-sarjassa yksi heilui nahkatakki päällä siinä tropiikkipaahteessa.

Vierailija
31/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mulla on musta kietaisumekko päällä tänään, eilen oli musta paita, huomenna olen ajatellut laittaa mustat housut. Musta musta on nasta.

Vierailija
32/32 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gootti on gootti helteessäkin :)

Kunnon gootti nukkuu arkussaan kesän yli.