Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona niin kuuma ettei saa mitään kotitöitä tehtyä

Vierailija
31.07.2018 |

Hikoiluttaa

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole alasti.

Vierailija
22/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen aina omistanut koiran, välillä useammankin, joten olen tottunut koirankarvoihin, mutta nyt kun ei ole kuukauteen saanut imuroitua, niin tuntuu että hukun karvaan :D Asunnossani on yötä päivää yli 30 astetta ja muutenkin sydän hakkaa hysteerisesti, joten en todellakaan ryhdy heilumaan imurin kanssa. Vessaa olen sentään saanut pestyä ja tehtyä muita vähemmän raskaita kotitöitä, vaikka kamalaa sekin on ollut. Täytyy kyllä sanoa, etten ikinä uskonut, että jonain päivänä vielä odottaisin kuin kuuta nousevaa sitä päivää kun pääsen imuroimaan! Saa nähdä kuinka kauan menee säiden viilenemisen jälkeen, että sisälläkin tulee inhimillinen lämpötila. Niiden parin tässä välissä olleen viileämmän päivän aikana kun tilanne sisällä ei helpottanut kuin noin kahdella asteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole alasti.

No kenellä nyt muutenkaan on tällä säällä kotona muuta kuin alusvaatteet päällä? Niiden riisuminen ei kovin paljon enää viilennä.

Vierailija
24/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä helteitä, mutta kyllä mä olen imuroinut, mopannut lattiat, pyyhkinyt pölyt ja pessyt vessan sekä kylppärin. Mulla on kämpässä 29 astetta, ei mahdollisuutta ristivetoon ja kirsikkana kakun päällä oikea käsi kipsissä neljättä viikkoa. Eli jos yksikätisenä paksulla kipsillä varustettuna saan kotihommat hoidettua, en kyllä oikeasti ymmärrä, miten joku ns. terve ihminen ei tähän pysty?!

Vierailija
25/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan näitä helteitä, mutta kyllä mä olen imuroinut, mopannut lattiat, pyyhkinyt pölyt ja pessyt vessan sekä kylppärin. Mulla on kämpässä 29 astetta, ei mahdollisuutta ristivetoon ja kirsikkana kakun päällä oikea käsi kipsissä neljättä viikkoa. Eli jos yksikätisenä paksulla kipsillä varustettuna saan kotihommat hoidettua, en kyllä oikeasti ymmärrä, miten joku ns. terve ihminen ei tähän pysty?!

Kaikki ihmiset eivät siedä kuumaa yhtä hyvin. Siten.

Vierailija
26/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan olla. Siivoan sen mikä pakko on. Nyt nautin vaikka kotona ei ole minkäänlaista viilennystä. Marraskuussa kaipaan taatusti näitä kelejä.

Vierailija
27/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroinnin sijaan vedin lattiat lastalla ja sellaisella pölyliinalla (asun yksiössä niin lattiapinta-alaa ei hirvittävästi ole) ja astianpesukoneen pyöritin vasta yöllä kun lämpötila oli laskenut (koneen avatessa tulee lämmintä ilmaa). Pyykinpesukonetta olen pariin kertaan pyörittänyt, se tosin ei varsinaisesti ole kai siivoamista.

Vierailija
28/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakehu haisee tänne asti. 😂

Vierailija
29/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolle näkyi olevan +20 astetta ja kohtalaista tuulta! Ei vaan, en ole kuin vessaa siivonnut, ja lakaissut lattioita, ensi viikolla sitten herättelen taas imurin henkiin, onkin jo raukka koputellut siivouskaapin ovea ja ihmetellyt, kun on ollut niiiin pitkään lomalla..

Vierailija
30/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin isot hommat kannattaa jättää väliin.

Teen aamuisin yleensä askareet, yhtenä päivänä oli vesikatko, onneksi olin ehtinyt jo sitä ennen.

Jäävesipullo nytkin turvana.

Vierailija
31/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellispäivänä istuin porraskäytävässä siellä oli viileää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi