Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet aikuisesta, jonka t-paidat on lähes kaikki jotain logo- tai muita printtipaitoja?

Vierailija
31.07.2018 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mahtaa tykätä niistä?

Vierailija
2/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Missä mä edes näkisin jonkun aikuisen kaikki paidat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja mun miehen melkein kaikki t-paidat on just sellaisia. No mitä sä siitä mietit ja miksi sä ylipäätänsä päätäsi sillä vaivaat?

Vierailija
4/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilogopaidat on mainostamista ilman korvausta ja jopa itse siitä maksaen.

Vierailija
5/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän niistä logoista. Oma avokki käyttää lähestulkoon vain bändipaitoja, se on ihan jees.

Tylsempiä ne pikeepaidoissa vilistäjät on.

Vierailija
6/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-/naislapsi

Vierailija
7/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että niillä on pienet rinnat. Itse on voi aikuisena naisena laittaa printtipaitoja päälle, kun tissit venyttävät kaikki tekstit ihan törkeiksi. Kaikkein hauskoin oli kun sovitin Levis-t-paitaa, ja se teksti todellakin levisi. Nauratti yksin sovituskopissa.

Vierailija
8/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tollanen 29 v nainen. Olen alkanut vähän häpeämään tätä tyyliä, ja kuvittelen että mua pidetään todella lapsellisena. Pitäisi alkaa luopumaan näistä printtipaidoista ja alkaa pukeutumaan vähän aikuismaisemmin...

Vierailija
9/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Vierailija
10/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäis aatella? Itellä suurin osa arkikäytössä olevista t-paidoista on just tollasia, kuvattomat on tylsiä enkä tykkää raidallisista. Erikseen on sitten "parempaan käyttöön" ostetut yksväriset paidat.

Vierailija
11/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa melkein on jonkinlainen printti. Ei sillä niin väliä. Mutta aikuiset jotka käyttää jotain bändipaitoja tai sellaisia typerillä muka-hauskoilla teksteillä ja kuvilla varustettuja paitoja on wt.

Vierailija
12/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

printtipaidat: lapsellinen

yksiväriset: tylsä, mielikuvitukseton, pelkuri

design-merkkipaidat: juppi, leveilevä ääliö

hihattomat: wt

musta: "pahis", juntti

Eli teetpä niin tai näin niin aina joku löytää siitä mussuttamista.

Vierailija
13/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 80- luvulla ostin Teneriffalta yhden t-paidan, jossa oli BOSS:n, Lacosteen, Armanin ja parin muun merkin logot. Se vasta hieno paita olikin!!!

Vierailija
14/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidat on aika tylsiä, jos niissä ei ole mitään kuvioita. Eivät näytä hyvältä edes jakut tai neuletakin alla.

Vierailija
15/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon just tollanen 29 v nainen. Olen alkanut vähän häpeämään tätä tyyliä, ja kuvittelen että mua pidetään todella lapsellisena. Pitäisi alkaa luopumaan näistä printtipaidoista ja alkaa pukeutumaan vähän aikuismaisemmin...

Älä pilaa elämääsi elämällä muiden sinulle  asettamien odotusten mukaan.

Vierailija
16/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on samanlainen kuin minä :)

Vierailija
17/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että niillä on pienet rinnat. Itse on voi aikuisena naisena laittaa printtipaitoja päälle, kun tissit venyttävät kaikki tekstit ihan törkeiksi. Kaikkein hauskoin oli kun sovitin Levis-t-paitaa, ja se teksti todellakin levisi. Nauratti yksin sovituskopissa.

Ei minulla ainakaan ole isoine rintoineni tuota ongelmaa, kun ostan sopivankokoisen ja -mallisen paidan.

Jos paita on rinnoista niin tiukka, että printti leviää muodottomaksi, niin paita on yksinkertaisesti vääränkokoinen.

Vierailija
18/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin käy, kun koitat ahtautua LIIAN PIENEEN  paitaan.

Vierailija
19/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jonkinlaista itsetehostusta, "kuulumista" johonkin (bändi- ja brändipaidat).

Vierailija
20/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toinen vanhemmista ostelee itselleen ja lahjoiksi näitä "asenne" tekstillä varustettuja paitoja. Luulee olevansa nokkela ja hauska ja viestivänsä jotain itsestään muille. Lähinnä nolottaa kun on jäänyt teini-ikä päälle. Lähes kaikki sen paidat on näitä tekstejä.