Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko, että kymmenen tai viidentoista vuoden päästä kaipaatte näitä aikoja?

Vierailija
30.03.2024 |

Vai onko maailma muuttunut paremmaksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kaipaavani. Kamala ajatus.

Vierailija
2/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, etten kaipaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräämisen ja kauhistuksen aikaa (kauhistelun), varsinkin nuo sotajutut joillakin. Olisipa tulevaisuus aina parempi, kaikille.

Vierailija
4/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, mutta varmaa on, että luonto on nyt vähän paremmin kuin 20 vuoden kuluttua ja itse olen vanhempi kuin nyt. Paljon en tiedä, mutta toivon parempia aikoja.

Vierailija
5/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kauhistele enää muutenkaan. Mä oon irtaantunu kokonaan henkisesti siitä mitä teillä muilla on meneillään täällä. Natot, sodat, puolueellinen valhe yms. Kaikki nega missä te elätte, ei oo enää mun elämää. 

Se avain on vaan muuttaa oma ajattelumalli. 

Harva siihen toki pystyy. Se vaatii sisäisen työn. 

Joten mulle on oikeastaan se ja sama mitä tulee tapahtumaan. Mä oon jo kokenut oman pimeän yöni ja selvinnyt siitä. Mä en usko että joku ulkopuolinen asia pystyy mua enää hetkauttamaan. 

Vierailija
6/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, etten kaipaa. 

Uskot siis asioiden olevan paremmin sitten? Millä tavalla?

Vierailija
7/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut elossa silloin enää noin kymmeneen vuoteen olen sairas ja jo vanha.

Suomi on ihan hyvässä jamassa, vaikka ette uskokaan. Kaikki järjestyy. Älkää antako tämän tappiomielialan luojan tehdä teille sitä aivopesua. 

Laittakaa kylmästi poistoon ne ikäviä asioita tuuttaavat jankkaajat.

Vierailija
8/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tätä aikaa, mutta sitä aikaa, kun ei ollut sodan uhkaa ja aina vain kovenevaa julkista keskustelua. Aikaa kun tulevaisuus näytti vielä valoisammalta kuin menneisyys. Ihmiset olivat rentoja ja iloisia, eikä kiukkuisia ja pahansuopia muita kohtaan. 

Vierailija
9/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, etten kaipaa. 

Uskot siis asioiden olevan paremmin sitten? Millä tavalla?

En usko suuntaan enkä toiseen, mutta sitä, mitä on nyt, en oletettavasti tule kaipaamaan. 

Vierailija
10/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että nykyhetki on silloin vanhaa hyvää aikaa.

Vierailija
11/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin todennäköisesti kaipaan. Olen tuolloin eläkkeellä eli rahaongelmat painaa päälle samaan aikaan kun sairaudet pahenee ja nivelet hajoaa.

Vierailija
12/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaipaavani, en luule. Esikoisemme vauva-arkea <3

Vierailija
13/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin todennäköisesti kaipaan. Olen tuolloin eläkkeellä eli rahaongelmat painaa päälle samaan aikaan kun sairaudet pahenee ja nivelet hajoaa.

Miksi et säästä nyt?

Vierailija
14/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että elän silloin aivan tyytyväisenä silloista nykyhetkeä.

Vierailija
15/17 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut elossa silloin enää noin kymmeneen vuoteen olen sairas ja jo vanha.

Suomi on ihan hyvässä jamassa, vaikka ette uskokaan. Kaikki järjestyy. Älkää antako tämän tappiomielialan luojan tehdä teille sitä aivopesua. 

Laittakaa kylmästi poistoon ne ikäviä asioita tuuttaavat jankkas oajat.

Totta. Jos ei ole koskaan nähnyt, miten muu maailma makaa ihan oikeine ongelmineen, niin me suomalaiset elämme kuin paratiisissa. Ei ole sotaa, ei nälkää eikä puutetta vedestä. Jatkuva vinkuminen olemattomasta kurjuudesta on  oikeasti pelkoa, että jos on tyytyväinen johonkin, niin tulee mörkö ja kostaa viemällä sen tyytyväisyyden aiheen.

Vierailija
16/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v kuluttua olen 79v ja mikäli olen hengissä kaipaan varmasti näitä ihania vuosia kun oli mahdollista asua ulkomailla lämpimässä. Olettaen etten ole enää matkustuskunnossa, muuten olen etelässä

Kaipaan lastenlasten lapsuuden viattomuutta ja naurua, lapsen ehtymätöntä uteliaisuutta ja ihania halauksia. Jos näitä ei tule enempää he ovat 15v kuluttua jo 21-24v!

Nykyistä Suomea en kaipaa, poliittinen ja ekonominen tilanne on sietämätön. Toivon vain että tämä yhteiskunnan rapauttaminen saadaan edes pysäytettyä ja entisestä hyvinvointivaltiosta olisi edes rippeet jäljellä. 

Vierailija
17/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhetki ainakin henkilökohtaisella tasolla on silkkaa shaissendaalia, joten tuskin kaipaan näitä aikoja tai tätä asuinpaikkaa.