Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona niin kuuma ettei saa mitään kotitöitä tehtyä

Vierailija
31.07.2018 |

Hikoiluttaa

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keksit tekosyitä?

Vierailija
2/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Imuroin ja hiki valui noroina, vaatteet oli lopulta ihan märät. Otin vaatteet pois, siivosin kylppärin ja menin sen jälkeen suihkuun. S**tana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siivota aamulla. Itse heräsin kuudelta, puoli seitsemältä olin jo imuroimassa ja yhdeksältä oli koko talo siivottu. On lämpimissä maissa ihan yleinen käytäntö... 

Vierailija
4/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Kannattaa siivota aamulla. Itse heräsin kuudelta, puoli seitsemältä olin jo imuroimassa ja yhdeksältä oli koko talo siivottu. On lämpimissä maissa ihan yleinen käytäntö... 

Entä kun ei talo viilene yön aikana?

Vierailija
5/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa siivota. Mutta ihan sama, oon lomalla.

Vierailija
6/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Entä kun ei talo viilene yön aikana?

No sitten suosittelisin jonkinlaisen ilmastoinnin hankkimista. Mulla ok-talo varjoisalla puutarhalla, viilenee läpivedolla kun laitan etu- ja takaoven auki iltasella

Vierailija
7/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan olla vaan ja siivoan sitten kun viilenee. Yksineläjänä olen ainoa joka tätä kämppää joutuu katselemaan, ystävät asuvat kauempana ja kukaan ei lähde vähintään tunnin hikiselle juna tai bussimatkalle tullakseen käymään. Ei mulla haittaa pöly pöydällä tai murut lattialla niin paljon että tässä ympäri vuorokauden 30 asteisessa pätsissä alkaisin rehkimään.

Vierailija
8/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jaksa siivota nyt helteellä, elä sotkuissasi viikonloppuun asti. Lauantaina on jo ihan normaali suomalainen kesäsää.

Vierailija
9/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin juuri poimimassa karviaisia, nyt on kahvitauko ja sitten alkaa kaappien siivous. Illalla ajattelin vielä kerätä mustatviinimarjat.

Rauhassa vaan ja taukoja välillä.

Vierailija
10/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon jaksanut siivota. Sisällä 29-30 kellon ympäri ja loppuraskaus meneillään. Imurointi, pyykinpesu ja tiskikone ei niin paljoa vaadi.

Vierailija
11/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Teen kans mieluummin ulkohommia kuin siivoan sisällä. Talvella ehtii siivota.

Vierailija
12/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset jaksatte valittaa kun on ollut koko pitkä kesä aikaa hankkia viilennyslaite?

Vierailija
13/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei jaksa. On vähän retuperällä, pyykkiä nyt on pakko pestä. Ruokailut on ulkoistettu ravintoloille ja valmisruokiin, ja pahimmat roskat vetelen vaan pikaimurilla jos nyt kamalasti jalkapohjiin takertuu. Tiskatakaan ei tarvitse, kun ei syö kotona juuri mitään.

Ensi viikolla sitten paluu ruotuun, mutta ei tuo kotitöiden tekemättömyys mikään katastrofi ole :D

Vierailija
14/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vuokrakämpässä on öisinkin 27 astetta. Ei viilene edes läpivedolla kun parvekkeen ovi ja ikkunat ovat auki, ulkona on liian lämmintä ja kosteaa. Istun sohvalla ja kun nousen ylös, takamus ja reidet ovat ihan hikiset, ällöttää. En voi edes pitää paitaa päällä. Ei paljon huvita tehdä kotitöitä. En ole edes syönyt muuta kuin voileipiä kahteen viikkoon. Odotan että säät viilenevät jotta voin taas kokkailla.

Vierailija
15/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset jaksatte valittaa kun on ollut koko pitkä kesä aikaa hankkia viilennyslaite?

Miten jaksat neuvoa kun jo viikkoja on kaupat myyneet ei-oota?

Vierailija
16/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärähän sitä on käyttää tekosyynä jos ei huvita. Itse en ole nähnyt ongelmaa siinä, että hikoiltuani esim. imuroidessa käyn suihkussa. Oma valinta.

Vierailija
17/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa ei. Jotain pientä joka päivä ja sitten suihkuun. Nyt 28.4 sisällä eli 2 astetta vähemmän kuin eilen.

No oli n ulkotöissä niin ulkona kuumempi ja kahdella bussilla kotiin. Meinasin yrjötä. Jopa nyt tää 28.4 tuntuu viileältä kuin olla ulkona töissä.

Vierailija
18/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa siivota, ei. Sen vuoksi tämä helle tuntuu ihan kuin olisi masentunut, kun ei voi tehdä mitään ja kämppä menee kauheaan kuntoon. Piristymistä ja sään viilenemistä odotellessa...

Vierailija
19/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja osta ilmalämpöpumppu.

Vierailija
20/31 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain eilen kaljan voimalla siivottua. Pesin pyykkiä, tiskasin, imuroin ja vielä luutusin lattiatkin, mitä en ole tehnyt varmaan puoleen vuoteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän