Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on/ollut turvakielto

Vierailija
31.07.2018 |

Saiko vainoajasi selville asuinpaikkasi?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainon takia työtön kirjoitti:

Eilen sain uuden työpaikan. Minut ehdittiin perehdyttää ja ehdin tehdä neljä tuntia töitä asiakkaiden kanssa. Sitten kun pääsin töistä minulle soitettiin, että etu ja sukunimeni on pakko laittaa yrityksen nettisivuille niin, että ne löytää nimelläni hakemalla. Kielsin sen. Suostuin nimen laittoon yrityksen sisäiseen verkkoon ja ehdotin nimeeni kirjoitusvirhettä. Soittivat uudelleen ja laittoivat jopa tekstiviestin, että eivät voi palkata minua turvakiellon takia.

Olen nyt työtön.

Terveyskeskuksissa saa verkkolaskun, trafiin voi soittaa maaliskuussa ja pyytää luettelemaan laskun tiedot. Osuuspankissa voi asua pankin konttorissa, jolloin visapaperit menevät sinne ja tuttu virkailija laittaa ne silppuriin. Olen nyt ollut vuodesta 2012 ilman osoitetta maistraatissa. Puhelinnumeroni on julkinen. Jos ikäviä puheluita tulee ne voi äänittää. Vainoajani tietää puhelinnumeroni ja sen, että osaan tulostaa tekstarit ja äänittää puhelut.

Psykoosit tulilla...

Vierailija
62/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helposti olette saaneet jatkettua turvakieltoa? Multa loppuu kesällä ja ahdistaa jo valmiiksi jos en saa jatkoa sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi