Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on miesten mielestä bimbo nainen?

Vierailija
31.07.2018 |

Miksi musta tuntuu että kaikki pitävät kauniita, suosittuja ja hyväkroppaisia naisia bimboina? Miksei kaunis ja itsestään huolta pitävä nainen voi olla fiksu? Olen itse korkeintaan naamaltani ja kropaltani tavis ja silti komeat ja hyväkroppaiset miehet lähestyvät Tinderissä. Kun kysyn heiltä miksi antavat tykkäyksen minulle (tiedämme molemmat että en ole lähelläkään heidän tasoaan), sanovat "en halua bimboa naista" eli suomeksi=olet vaatimattoman näköinen joten et voi olla bimbo. Miksei muka kaunis voi olla myös fiksu ja minä vaatimattomamman näköinen se bimbo?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
2/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille merkitsee vain ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten täydellisen kropan salilla bodanneet miehet ja kasvoiltaan kuin mallit ottavat minuun, pömppövatsaiseen tavikseen yhteyttä?

Vierailija
4/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt kun jatkuvasti tällä palstalla naisia haukutaan bimboiksi, mikä tekee naisesta bimbon???

Vierailija
5/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minulla kauniilla ja itsestäni huolta pitävällä naisellakin on vientiä. Niin tinderissä kuin elävässä elämässäkin. Kyllä mä luulen, että bimbous (kuten myös fiksuus) selviää suhteellisen nopeasti, kun nainen suunsa avaa, eikä kummallakaan ole kauneuden kanssa mitään tekemistä. Etkö ole koskaan tavannut bimboa?

Vierailija
6/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten täydellisen kropan salilla bodanneet miehet ja kasvoiltaan kuin mallit ottavat minuun, pömppövatsaiseen tavikseen yhteyttä?

Jos kranttuilee liikaa, voi jäädä kokonaan ilman.

Vierailija
7/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- huono yleissivistys

- ei tajua ajankohtaisista asioista mitään

- pistetyt huulet

- epäkohtelias/töykeä asiakaspalvelijoille

- palkkikulmakarvat

- seuraa jokaista typerää muotitrendiä, kuten korkokengät ja verkkarit -komboa

- mauttomat silikoni-implantit

- typeriä tatuointeja "Carpe Diem", voi luoja

- some täynnä herutuskuvia

- luksuselämän eläminen luotolla 

- blogin pitäminen, jos ei osaa kirjoittaa sujuvasti

- kaikki "mielipiteet" on alun perin jonkun toisen, yleensä somesta kopioitu mietelause

Vierailija
8/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt miehiltä, miksi he antavat tykkäyksen sinulle? No, jotainhan heidän on siihen vastattava, eivätkä voi ulkonäköäkään kehua. You do the math.

Vierailija
9/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samaa ihmetellyt. Ehkä tosiaan mies ajattelee sen vaatimattoman olevan vähän helpompi. Kaunis kun voi tottua siihen ettei tarvitse nähdä vaivaa. Voi myös ahdistaa ajatus, että muutkin miehet haluavat. Jotenkin aika pinnallista ajatella, ettei kaunis ja laittautunut voi olla fiksu.

Itselläni oli kaveri, joka oli juuri hyvin vaatimaton. Itse menin enemmän laittautuneena baariin. Kaikki miehet lähestyivät häntä. Ilmeisesti antoi fiksun kuvan itsestään. Minä sen sijaan sai parempia arvosanoja ja jatkoin korkeakouluun. Hän ei käynyt edes pääsykokeissa 😂 ulkonäkö voi pettää.

Vierailija
10/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kranttuilee liikaa, voi jäädä kokonaan ilman.

Tuollaisilla miehillä on satoja matcheja Tinderissä ja saisivat kenet tahansa kaunottaren. Ei todellakaan tarvitse tyytyä tavisnaiseen.

Vierailija
11/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä minulla kauniilla ja itsestäni huolta pitävällä naisellakin on vientiä. Niin tinderissä kuin elävässä elämässäkin. Kyllä mä luulen, että bimbous (kuten myös fiksuus) selviää suhteellisen nopeasti, kun nainen suunsa avaa, eikä kummallakaan ole kauneuden kanssa mitään tekemistä. Etkö ole koskaan tavannut bimboa?

En ole tavannut bimboa enkä muutenkaan kyllä lajittele ihmisiä fiksuihin/bimboihin. Ihan tavallisia ihmisiä olen tavannut.

Vierailija
12/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt miehiltä, miksi he antavat tykkäyksen sinulle? No, jotainhan heidän on siihen vastattava, eivätkä voi ulkonäköäkään kehua. You do the math.

Koska ajattelevat että taviksena olen fiksumpi kuin kaunis instaprinsessa?

Vierailija
13/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä suurista rinnoista, omani ovat luomut, mutta moni luulee silikoneiksi. Mikä oikeus sinulla on minun tissikoostani- ja muodostani päätellä olenko bimbo vai en?

Taidat itse olla se bimbo

Vierailija
14/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Taidat olla sekä tavis että hieman yksinkertainen?

Vierailija
15/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä suurista rinnoista, omani ovat luomut, mutta moni luulee silikoneiksi. Mikä oikeus sinulla on minun tissikoostani- ja muodostani päätellä olenko bimbo vai en?

Taidat itse olla se bimbo

Usko tai älä, kaikkia viestejä ei ole tarkoitettu juuri SINULLE. Jos SINULLA ei ole implantteja, voit skipata tuon kohdan hymyillen. 

Vierailija
16/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Taidat olla sekä tavis että hieman yksinkertainen?

No voitko olla ystävällinen ja kertoa? Kuvittelevat että olen helppo koska en ole kaunis?

Vierailija
17/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita hyvännäköisiä koulutettuja miehiä, joilla on hiirulaisen näköinen vaimo. Tiedän myös että jotkut näistä polkkatukista ovat oikeastikin tosikkoja kurppia. En tiedä ,istä se johtuu.

Vierailija
18/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ajattelee bimbosti, siis esim. että kaunis ei ole yhtä älykäs kuin rumempi. Tutkimus on kuitenkin osoittanut, että kaunis saattaa olla todennäköisemmin älykäs kuin vähemmän kaunis. Esim. piirteiden symmetrisyys koetaan kauniina. Symmetria kertoo myös sikiön kehityksen onnistumisesta.

Toisaalta jos miehet sanovat kauniita naisia bimboiksi, niin kyseessä on selvästi vain se, etteivät näe itsellään mahdollisuuksia heihin.

Vierailija
19/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on ehkä heikko itsetunto tai hylätyksi tulemisen pelko ja siksi haluavat mieluummin naisen, joka on alempana heidän omaa tasoaan eikä siten uskalla lähteä?

Vierailija
20/34 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä bimbo nainen:

- vastaukset kysymyksiin ovat mielisteleviä eivätkä kerro naisesta mitään

- kun kysyy mielipidettä, niin vastaus on todella ympäripyöreä 

Livenä ilmenee mm.

- vastaa kysymyksiin kihertäen / kikatellen, yleensä kallistaa päätään teatraalisesti tai heittää ihan pään takakenoon 

- viskelee paljon hiuksiaan puhuessaan / heilauttaa pään liikkeellä niitä pois otsalta / tai ainakin koskettelee niitä

Summa summarum: Nainen, josta paistaa kauas se, että hän haluaa itse olla esineellistetty ja pitää yllä mielistelevää roolia. Sellainen, joka ei uskalla ilmaista omia ajatuksiaan. Sellainen, josta tulee mieleen että oikeasti miehenkään ajatuksilla ei ole väliä, kun ei aidosti pysähdy niitä miettimään. Se esineellistää myös miestä muka-ritarilliseen rooliin eikä anna mahdollisuutta tasavertaiseen kumppanuuteen.

En tiedä voiko sitä kokonaan kuvan perusteella kukaan määritellä. Rajusti blondatut tai vahvasti mustaksi värjätyt hiukset (kun ihosta näkee että ei ole oma väri) ja vahva meikki ovat ainakin varoitusmerkkejä siitä, että tällä naisella on joku rooli päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi