Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pyytää treffeille jotain tuntematonta kadulla?

Vierailija
30.07.2018 |

Hei, lähetsä kahvil?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä Suomessa sinkut tutustuvat toisiinsa vain tuttujen kautta, töissä tai jurrissa baarissa. Edes sokkotreffejä meillä ei osata järjestää kavereille.

Ihmiset menevät paniikkiin jos niitä lähestyy muuten.

Netissä myös jotkut. Niillä monesti käy flaksi missä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja minua lähestyi urheiluliikkeessä naiskaksikko, joka kysyi haluaisinko lähteä sokkotreffeille heidän ystävänsä kanssa. Selvisi että se ystävä oli 15 vuotta minua nuorempi, joten homma kaatui siihen. Mutta olisin ehdottomasti lähtenyt muuten. Miksi omanikäiset naiset ei koskaan kysy. Itsekin olen niin ujo tekemään aloitteita. Netti on ainoa, missä teen.

Vierailija
44/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä Suomessa sinkut tutustuvat toisiinsa vain tuttujen kautta, töissä tai jurrissa baarissa. Edes sokkotreffejä meillä ei osata järjestää kavereille.

Ihmiset menevät paniikkiin jos niitä lähestyy muuten.

Miksi tuo on ikävä asia? Omasta mielestäni toimii aivan täydellisesti tämä systeemi.

Vierailija
45/52 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele pelimiestekniikoita.

Ei kannata, koska pelailu yksin on deal breaker vaikka muuten mies olisi voinut kiinnostaa.

Vierailija
46/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tänään katsoa vastaantulevia silmiin, mutta kaikki katsoi kännykkäänsä, suoraan eteenpäin jonnekin avaruuteen tai sitten maahan.

Ainoa joka katsoi silmiin oli kerjäläinen ja sanoi vielä pliiis. Ehkä siinä ois ollu treffien paikka perhana...

Vierailija
47/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei teistäkään kyl mitään apua sitte ollu, jää lapset tekemättä tähän maailmaan multakin.

Ja maailma menettää - mitä?

Vierailija
48/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei teistäkään kyl mitään apua sitte ollu, jää lapset tekemättä tähän maailmaan multakin.

Ja maailma menettää - mitä?

Fuusionenergian keksijän? Jonkun joka lopettaa maailmasta köyhyyden ja sodat? Jonkun joka sulkee vauva palstan lopullisesti?

Mistäs sitä tietää, olisi kiva nähdä.

Vierailija
49/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran uskalsin yhtä miestä lähestyä, kun olin häntä aikaisemminkin tarkkaillut ja sitten tuli kadulla vastaan. Sanoin jotain hänen koirastaan ja kysyin ootkos muuten sinkku vink vinki.. Sanoi ettei ollut ja juoksi kauhuissaan pakoon. Todella noloa molemmille osapuolille.

En varmaan uskaltaisi enää toista kertaa.

Ja sitten sinkkuja kehotetaan tutustumaan toisiinsa rohkeasti "ihan vaikka bussipysäkillä". Neuvojina yleensä itse parisuhteessa 25 vuotta olleet.

.

No mitäs sit vaikka ovatkin parisuhteessa? Itse olen ollut koko aikuisikäni samassa suhteessa, yli 15 v ja kyllä mä varmaan juuri tuolla tavalla spontaanisti voisin kuvitella tutustuvani toiseen, jos olis sellainen tilanne. Nykyäänkin juttelen ihmisten kanssa avoimesti ja voisin hyvin kuvitella johtavani sellaisen keskustelun muuhunkin. Nyt tosiaan ei vaan ole sille mitään tarvetta eikä tahtoa. Joku tinder olis mulle ihan kauhistus!

Vierailija
50/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni oli joku reipas nainen antanut ruokakaupassa lapun, jossa oli yhteydenottopyyntö. Minusta se oli reipasta menoa! Ihailtavaa rohkeutta naiselta. Itse asiassa moitin miestäni, kun ei ottanut häneen yhteyttä:( Meillä on avoin liitto.

Oli kuulemma ollut näpsäkän näköinen nainen vielä...

Miksi sinä moitit miestäsi? Kai hän saa itse vapaasti päättää ottaako yhteyttä vai ei? Mitä se sua edes liikuttaa?

Vierailija
51/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tultu bussupysäkillä juttelemaan, oli tosin amerikkalainen, kyseli miksi mulla on sellaisia ostoksia ja minne olen menossa, kehyi minua sieväksi ja pyysi kävelemään kanssaan. Sanoin olevani naimisissa, sorry.

Kerran on kirjastossa mies tullut samalle hyllylle ja kysellyt kirjoista ja lukuharrastuksestani jne. Sitten kun sanoin vieväni miehelleni nämä kirjat, hän poistui.

Vierailija
52/52 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on usein pyydetty kahville, ruokakaupassa, töissä, kadulla. No olen selvinnyt pyytäjää nolaamatta, kun olen sanonut olevani parisuhteessa. Sitten olen jääny juttelemaan hetkeksi.

Mua on pyydetty kadulla tasan kerran kahville (olen siis mies) ja en kyllä osannut muuta kuin viitata varattuun parisuhde-statukseen (sormuskin oli sormessa) Kysyjä kyllä nolostui siitä, mutta toisaalta jos ensimmäinen asia mitä hän kysyy on kahvittelu, niin se kyllä tappaa keskustelun aika tehokkaasti.

Muutaman kerran on kyllä tullut muuten vaikeita tilanteita, kun toinen on ilmeisesti ymmärtänyt minun olevan vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi