Miten nykyään jos satutte törmäämään entisiin kiusaajiinne, vieläkö niillä on sama ylimielinen virne kuin silloin ennen?
Miten nykyään jos satutte törmäämään entisiin kiusaajiinne, vieläkö niillä on sama ylimielinen virne kuin silloin ennen?
Kommentit (71)
Mistä ne edes tunnistaisi? Kannattaisi mennä elämässä eteenpäin, ei hautoa vanhoja.
En elä menneessä, enkä muistele virneitä. Tuskin edes tunnistaisin kyseisiä ihmisiä enää, kymmenien vuosien jälkeen.
Jos kohtaisin ja tunnistaisin, tervehtisin
En yleensäkään näe ihmisillä ylimielisiä virneitä tai muuta vastaavaa.
Suuntaa sinäkin katse tulevaan
Säälittävintä on,että jotkut kiusaajista ovat nykyään aivan rappioholisteja/sekä käyttäjiä ja toinen jalka haudassa,moni myös kuollut,mutta minut nähdessään naamalle nousee se v..mainen ilme,joka heillä oli vielä,kun olivat koulun kingejä ja kuningattariaja löysivät sopivan kiltin ja aran kohteen patoutumilleen. On myös silti yksi tullut pyytämään anteeksi ja toinen ei häpeältään kyennyt katsomaan edes silmiin asiakaspalvelutilanteessa. Että sellaisia pellejä nämä..
Häijy akka, joka edelleen luuli elävänsä niitä kouluaikojensa Glory days päiviä, käveli vastaan, tuijjotti jo kaukaa kun näki minut. Naama täysin ilmeetön, kova. Mulkoili oikein. Meinasin purskahtaa nauruun, mutta esitin vaan etten tunnista. Pieni parka, pikku kylässään elää vielä menneisyydessä, lapsuudessaan, luullen olevansa joku koulun kuningatar tms.
On. Varmaan tyytyväisiä kun olen entistä lihavampi ja edelleen aknenaama..
Jos olen ko. henkilöön törmännyt vaikka kaupassa, niin kummasti laskeutuu katse maahan ja on jotenkin tosi vaivaantuneen oloinen. Kerran näin yöelämässä humalassa ja silloin hän yritti olla jotenkin piikikäs ja ylimielinen, mutta ei mennyt mun ihon alle.
Jos ollaan törmätty niin tosi kylmä katse tullut vastaan ja olen kokenut häpeää omasta huonoudesta
Olen tavannut puukottaa vastaantulevia. Siinä virne häviää, kun on terä vatsassa.
Jos törmään, ovat mulle kuin ilmaa. Esitän etten tunne. Vaikka sattuisi puheisiin kanssani ja esittelisi itsensä, väittäisin etten muista kuka hän on.
Niiden bravuuri on tuo virnistys. Säälittävää. Eivät ole kehittyneet yhtään ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Häijy akka, joka edelleen luuli elävänsä niitä kouluaikojensa Glory days päiviä, käveli vastaan, tuijjotti jo kaukaa kun näki minut. Naama täysin ilmeetön, kova. Mulkoili oikein. Meinasin purskahtaa nauruun, mutta esitin vaan etten tunnista. Pieni parka, pikku kylässään elää vielä menneisyydessä, lapsuudessaan, luullen olevansa joku koulun kuningatar tms.
Mikset purskahtanut? Oikein paskaiseen räkänauruun.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne edes tunnistaisi? Kannattaisi mennä elämässä eteenpäin, ei hautoa vanhoja.
Et ole tosissasi!!!???
Menen aina ihan vaikeaksi ja saan paniikkikohtauksen... Varmaan tyytyväisiä kun edelleen heillä on se vaikutus
Ei ole. Yksi oli sen näköinen, että paskantaisi heti housuunsa, jos olisin sanonut jotain 😂 lähinnä kävi siis sääliksi.
Se ilme on nykyään mulla, kun tapaan jonkun kiusanhengen😏
Mä olen yli 50 ja asunut opiskeluajoista lähtien ihan muualla. Jos törmään entisiin kiusaajiini, en edes tunnista heitä ulkonäöltä. Virneistä en siksi osaa sanoa mitään.