Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaiskaa mun ja exän varkauskiista, kiitos

Vierailija
30.07.2018 |

Erosimme muutamia kuukausia sitten ja exä muutti naapuriin. Hänellä on vielä tavarat mun nurkissa ja se on ollut ok. Kuitenkin alkanut ärsyttään kun vähän väliä nyysii rahaa autostani, kun olen jättänyt sinne kolikoita tai jotain setelejä. Olen alkanut pitämään auton ovia lukossa mutta jos unohtuu niin taas on jotain lähtenyt. Olen sanonut nyt että ei ole enää tervetullut jos vielä varastaa.

Tänään mies kysyi voiko lainata köyhälle naapurille 20 euroa? Hänellä itsellään ei ole yhtään rahaa tällä hetkellä. Sanoin että toki mutta yhtään enempää ei autosta saa ottaa. Selvästi sanoin! Vielä kun mies oli käynyt niin kysyin että eihän ottanut, ja vastasi että "en ottanut". Kun menin autoon niin oli ottanut kolikoita ja setelin lisäksi. Suutuin ja soitin että ei enää tule pihaani ollenkaan. Mies puolustautui sillä että parisuhteemme aikana hän oli ostanut kattilan, uunivuoan ja pyyhkeitä jotka olin ottanut - mutta siis myös ostanut hänelle ne takaisin. Eli että olin itsekin varastanut häneltä.

Onko nyt näin tosiaan että minä olen väärässä tässä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunivuoka ja pyyhkeet, joskus myös kattilat, luetaan osituksessa monesti vainajan arvokkaimmaksi omaisuudeksi osituksessa, joten tämän perusteella vertaisin käteisen nyysimistä autostasi melko vähäarvoiseksi löytötavaralain piiriin kuuluvaksi omaisuudeksi, josta ei kannata paljon lukua pitää.

Hyvitykseksi vääristä syytöksistäsi entistä puolisoasi kohtaan, lakimehenä suosittelen ajoneuvon omistussuhteen vaihdosta sinulta exälle, korvauksena pahasta mielestä ja samalla estämme näin tulevaisuudessa tapahtuvat mahdolliset kunnianloukkaukset taholtasi.

Kunnioittaen asianajaja Marko Huttunen.

Yksinhuoltajaisät ry.

Vierailija
2/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt hyvä ihminen lukitsemaan ne auton ovet. Etkä  anna sille lupaa ottaa sun autostas penninjeniä.

Kuinka lapatossu sä  olet?????

Mies on väärässä ja on hyväksukäyttäjä-varas. Ilmoita sille että tavaransa siirrät ulos ja jos eivät häivy 24h kuluessa laitat ne  jäteauton kyytiin.

Mäenkestäsunkaltaisiahöynäytettäviäihmisiä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus varkaudesta.

Vierailija
4/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä alkaa itselläkin oikeudentaju hämärtymään jotenkin. Luottamus mieheen on kyllä menneen talven lumia täysin. Voi puhua ihan mitä sylki suuhun tuo.

Vierailija
5/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja. kirjoitti:

Kai tässä alkaa itselläkin oikeudentaju hämärtymään jotenkin. Luottamus mieheen on kyllä menneen talven lumia täysin. Voi puhua ihan mitä sylki suuhun tuo.

Mutta vielä on jäljellä nämä kattila, uunivuoka ja pyyhkeet?

Kuinka te ne jaatte?

Jos pyyhkeitä jo parillinen luku, ne on helppo eron tapahtuessa ja parittomaksikin jääneen voi helposti leikata kahtia, saadakseen molemmille pienet keittiöpyyhkeet.

Kattila ja uunivuoka aiheuttaa enemmän huolta.

Kattilaan voi tietenkin rälläköidä keskeltä halki ja alaosasta saa vielä pienen keittoastian, mutta kumpi teistä suostuu ottamaan sen yläosan? Jos kahvaosuus jää siihen yläosaan kiinni, siitä voisi tietenkin verkkko-osuuden lisäämällä saada kalastushaavin.

Onko exäsi kalamiehiä?

Vierailija
6/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vatussa sulla yleensä on autossa rahaa?

Vierailija
7/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaisko olla pitämättä rahaa siellä kaarassa, kun kerta unohtuu ovet auki. Ei se ukko jätä niitä kääntämättä jos on tsäänssi.

Vierailija
8/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä auto (ja kodin ovet) lukossa, älä jätä autoon rahaa ja älä kuuntele exän sepostuksia. Problem solved.

Vierailija
9/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolle, että sillä on viikko aikaa kärrätä tavaransa pois, tai nostat ne roskakatokseen.

Erossa ootte jakaneet tavarat, se asia on käsitelty.

Laita auton ovet lukkoon, äläkä hyvä ihminen jätä sinne mitään varastettavaa.

Exäsi on luuseri varas ja hyväksikäyttäjä, jos pystyt niin muta nyt hyvä nainen muualle äläkä kerro minne. Blokkaa hänet.

Miten olet tuollaisen siipeilijäniljakkeen kanssa edes ollut? Varmaan sinä ostit aina ruuat.

Vierailija
10/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä,koska rahojen säilyttämiseen riittää lompakko. Paljonko sinulla on käteistä, jos se pitää säilyttää autossa, kun kotiin ei enää mahdu?

Vierailija
11/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sirotella kolikoita maahan auton viereen?

Varastaisiko ex nekin.

Voit myös piilotella rahaa vaikkapa kukkaruukkuihin.

Näistä voit tehdä uuden ketjun.

Useimmat pitävät muuten rahat lompakossa.

Vierailija
12/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaa ottaa ne hilut himaa sielt autosta

Vierailija
13/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa lähteä koko auto, jos et viitsi lukita ovea.

Vierailija
14/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän aloittaja mahtaa asua, kun auton ovet pidetään auki ja autoon jätetään rahaakin ja ainoa, joka niitä pöllii on eksä? Onko Suomessa todella vielä tällaisia paikkakuntia?

Vierailija
15/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän aloittaja mahtaa asua, kun auton ovet pidetään auki ja autoon jätetään rahaakin ja ainoa, joka niitä pöllii on eksä? Onko Suomessa todella vielä tällaisia paikkakuntia?

On

Vierailija
16/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomuuden huippu. Kunnon blondi. Jätä sinne autoon ens kerralla pankki ja luottokorttis pin-koodien kanssa ni ei tarvi exän niitä hiluja sieltä keräillä.

Vierailija
17/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Ovet lukkoon etkä lainaa autoa eksälle. Vielä parempi muutat pois ja vaihdat numeroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi